Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Hojte, jelikož jsem se s týím drbal asi týden čistého času a vyškubal si další vlasy, které se od poslední akce zregenerovaly, podělím se pro případ že by to někomu ušetřilo pár dní života.
Koho nebaví číst trilogie ala Hobbit, nechť sroluje dolů na výcuc pointy.
Kapitola 1. Výměna oleje
Už 100k km se přesvědčuju abych vyměnil olej v servu, no ve 230k nakonec začalo kvílet tak jsem si řekl, že je čas. Po výměně se samozřejmě nic nezměnilo, jelikož jsem výměnu udělal né moc chytře tak jsem si systém zavzdušnil, takže přišla fáze odvzdušňovací.
Spoiler: Pokud si chcete odpustit mnoho srandy s odvzdušňováním, nestartujte motor při výměně, pumpa má tak velký průtok, že nestačíte dolívat novou kapalinu a nacucne to vzduch. Stačí zvednout přední kola, odpojit sací hadici z nádobky, jeden leje do sání novou kapalinu a chytá z bandasky starou a druhý točí volantem od dorazu k dorazu jako při odvzdušňování. V krajních polohách čekat cca 5 vteřin. Až se vrací čistá kapalina, vše složit, dolít rezervoár a hotovo.
Kapitola 2. Odvzdušňování
Návod říká "zvedněte předek auta, s vypnutým motorem pomalu točte volantem od kraje do kraje, v krajní poloze chvilku počkejte (než se nasaje olej podtlakem který vznikne v zavzdušněném válci řízení přes pumpu) dokud se v rezervoáru nepřestane hladina kolísat o měně než pár mm (tuším že tam psali 5mm nebo tak něco, mě se hýbala 2cm).
To je easy, jelikož jsem sám hodím endoskop do bandasky ať vidím jestli jde vzduch, hopnu to auta a točím jak kolotoč, no po chvilce mám ruce jak opice, kola šišaté, nechtělo se mi zvedat auto, a v nádobce to pořád bublá. Takže zvednu auto (třeba na tom něco je) a opakuju akci, po asi 50ti cyklech otočení jsou pořád bubliny a v řízení to slyšitelně bublá když jsem v krajní poloze, jako by to přes převodovku řízení nasávalo vzduch.
Kapitola 3. Kde se ten vzduch bere?
Následovalo studium jak to vlastně funguje? Když se pokazí něco tak jednoduchého a na první pohled nevidím problém, je to frustrující. Narazil jsem na zmínku o věčně zmiňovaném o-kroužku kolem sacího nátrubku na pumpě. Neměl jsem přesnou velikost a z paniky, že když to nebude origo tak auto vybuchne jsem hledal. Obrovské díky věrnému Subaristovi z Jeseníku (kvůli EU raději nejmenuju) jsem obdržel za 2 dny origo kousek. Výměna o-kroužku, opakování odvzdušnění.... Nic, všechno stejné.
Dále následovaly hadice, tvrdé jak úd školáka před hampejzem. Vzhledem k ceně jsem nejdřív nasadil univerzální semperit na benzín a olej, průměry jsou 15mm sací, 10mm vratná. stačí 1m na každou, jde to tam nahodit i bez tvarování. Celkem mě překvapilo, že i přes to, že jsou na olej se olejem rozpouštějí, byl jsem od nich černý jak bota. No co už, je to provizorka.
Po výměně hadic šlo řízení volněji, nicméně pořád byl generován vzduch....
Kapitola 4. Servopumpa
No nic, je třeba pustit se hlouběji. Každý mi říkal, že pumpa a převodovka řízení jsou tady nesmrtelné, takže jsem to odkládal jako poslední možnost. Na řadě byla pumpa, nejdříve jsem zjistil na kolik by vyšla v Subatechu, mají naprosto dokonalý přístup a strašně mě mrzí, že jsem jim zatím neudělal kšeft, za mě luxusní firma. Jetá by vyšla na 4k což není zlé. Po dalším studiu jsem se rozhodl, že pumpu zkusím přetěsnit. Na 2007 byly podle opposedforces katalogu montovány 3 druhy pumpy, no čert ví jakou mám já. Navíc opravné sady jsem našel na všechny modely kromě BP, jediná na BP byla z ebay v Itálii popsaná azbukou, navíc vše za cenu kolem 1000kč.
No nic, rozebral jsem pumpu, vše rozkreslil aby nic nepřišlo na jinou pozici než původně bylo, a změřil o-kroužky a gufero kolem osy. Kroužky jsou tam 3, jeden velký těsní komoru čerpadla, další dva těsní proti přírubě sání pro přimazávání a záslepku nějakého otvoru kdo ví na co.
Při nasazování gufera, jelikož bylo trochu jiné než origo, jsem metodou pokus omyl zvolil hloubku zamačknutí tak, aby břit gufera byl na hřídeli v původním místě, je tam mnohem více oleštěná. Jinak by mohlo dojít k rychlejšímu opotřebení na drsnějším povrchu hřídele. Pozici kontrolovat s nasazeným deklem pumpy.
Rozměry:
gufero 18x30x7
o-kroužky v pumpě 63x2, 11x2, 8x2 (vnitřní průměr x tloušťka)
o-kroužek na přírubě hadice, ten magický věčně opěvovaný. - 34439AE021 rozměr 12x2 jestli si dobře pamatuju.
V Ostravě máme všechno kromě čistého vzduchu, takže jsem zaběhl do oblíbené prodejny gufera-ložiska na Mariánských horách a říkám paní co potřebuju. Měli vše akorát gufero jen 18x30x5. Říkám, že o guferech vím akorát k čemu jsou ale vůbec netuším jestli to bude kompatibilní a že to mám na servo pumpu. Po jejím pohledu který říkal "chlapče tyhle gufera ještě nenechaly stát žádný důlní kombajn v revíru, tak co se sereš o nějakou pumpičku..." jsem přestal polemizovat a koupil co bylo. Doma jsem vše vyměnil a nahodil na auto.
Kapitola 5. Zkouška
Po složení zase oblíbená procedůra odvzdušnění. Tentokrát to bylo celkem důležité, obě ložiska v pumpě jsou třecí (což mě překvapilo, většina má podle obrázků vepředu kuličkové) a mazané je to kapalinou která tam teď nebyla. Když už šlo jen minimum bublin tak jsem nastartoval. Kvílení bylo slabší ale pořád bylo, to je jasné, v systému je pořád nějaký vzduch. Ale už se negenerovalo stejné množství bublin ale ubývalo jich. protočil jsem ještě za chodu a šel spát. Ráno jsem skočil do auta, zpěněná kapalina se vyčistila , nastartuju a hle..... ticho, ticho jak na hřbitově. Točím a pořád ticho, doraz-ticho (to mě až překvapilo, v dorazu to kvílelo už když jsem auto v 80tis kupoval).
Problém vyřešen a když pominu útrapy nešťastníka tak to stálo cca 90kč+origo kroužek Subaru.
Krátká verze:
Symptomy: Pumpa serva kvílí jak siréna před posilovnou pro chlapy. Čím chladněji tím horší. V dorazových polohách je to úplný extrém.
Příčina: Systém na straně nízkého tlaku díky jevu Venturiho trubice přisává vzduch aniž by olej unikal. Možné místa jsou hadice z rezervoáru, o-kroužek pod nátrubkem na pumpě, o-kroužky a gufero v servo pumpě. Vše vyměnit za materiál odolný oleji. Podle mě to v převodovce řízení být nemůže, je tam velký tlak a olej by spíše unikal než aby přisával vzduch.
Řešení: vyměnit zmíněné díly, odvzdušnit, hotovo.
Pohádky je konec a teď se jděte zasvinit od dextronu zase Vy
P.S. fotky jsem nedával, je toho na youtube a všude mraky, nic extra zajimavého.
Koho nebaví číst trilogie ala Hobbit, nechť sroluje dolů na výcuc pointy.
Kapitola 1. Výměna oleje
Už 100k km se přesvědčuju abych vyměnil olej v servu, no ve 230k nakonec začalo kvílet tak jsem si řekl, že je čas. Po výměně se samozřejmě nic nezměnilo, jelikož jsem výměnu udělal né moc chytře tak jsem si systém zavzdušnil, takže přišla fáze odvzdušňovací.
Spoiler: Pokud si chcete odpustit mnoho srandy s odvzdušňováním, nestartujte motor při výměně, pumpa má tak velký průtok, že nestačíte dolívat novou kapalinu a nacucne to vzduch. Stačí zvednout přední kola, odpojit sací hadici z nádobky, jeden leje do sání novou kapalinu a chytá z bandasky starou a druhý točí volantem od dorazu k dorazu jako při odvzdušňování. V krajních polohách čekat cca 5 vteřin. Až se vrací čistá kapalina, vše složit, dolít rezervoár a hotovo.
Kapitola 2. Odvzdušňování
Návod říká "zvedněte předek auta, s vypnutým motorem pomalu točte volantem od kraje do kraje, v krajní poloze chvilku počkejte (než se nasaje olej podtlakem který vznikne v zavzdušněném válci řízení přes pumpu) dokud se v rezervoáru nepřestane hladina kolísat o měně než pár mm (tuším že tam psali 5mm nebo tak něco, mě se hýbala 2cm).
To je easy, jelikož jsem sám hodím endoskop do bandasky ať vidím jestli jde vzduch, hopnu to auta a točím jak kolotoč, no po chvilce mám ruce jak opice, kola šišaté, nechtělo se mi zvedat auto, a v nádobce to pořád bublá. Takže zvednu auto (třeba na tom něco je) a opakuju akci, po asi 50ti cyklech otočení jsou pořád bubliny a v řízení to slyšitelně bublá když jsem v krajní poloze, jako by to přes převodovku řízení nasávalo vzduch.
Kapitola 3. Kde se ten vzduch bere?
Následovalo studium jak to vlastně funguje? Když se pokazí něco tak jednoduchého a na první pohled nevidím problém, je to frustrující. Narazil jsem na zmínku o věčně zmiňovaném o-kroužku kolem sacího nátrubku na pumpě. Neměl jsem přesnou velikost a z paniky, že když to nebude origo tak auto vybuchne jsem hledal. Obrovské díky věrnému Subaristovi z Jeseníku (kvůli EU raději nejmenuju) jsem obdržel za 2 dny origo kousek. Výměna o-kroužku, opakování odvzdušnění.... Nic, všechno stejné.
Dále následovaly hadice, tvrdé jak úd školáka před hampejzem. Vzhledem k ceně jsem nejdřív nasadil univerzální semperit na benzín a olej, průměry jsou 15mm sací, 10mm vratná. stačí 1m na každou, jde to tam nahodit i bez tvarování. Celkem mě překvapilo, že i přes to, že jsou na olej se olejem rozpouštějí, byl jsem od nich černý jak bota. No co už, je to provizorka.
Po výměně hadic šlo řízení volněji, nicméně pořád byl generován vzduch....
Kapitola 4. Servopumpa
No nic, je třeba pustit se hlouběji. Každý mi říkal, že pumpa a převodovka řízení jsou tady nesmrtelné, takže jsem to odkládal jako poslední možnost. Na řadě byla pumpa, nejdříve jsem zjistil na kolik by vyšla v Subatechu, mají naprosto dokonalý přístup a strašně mě mrzí, že jsem jim zatím neudělal kšeft, za mě luxusní firma. Jetá by vyšla na 4k což není zlé. Po dalším studiu jsem se rozhodl, že pumpu zkusím přetěsnit. Na 2007 byly podle opposedforces katalogu montovány 3 druhy pumpy, no čert ví jakou mám já. Navíc opravné sady jsem našel na všechny modely kromě BP, jediná na BP byla z ebay v Itálii popsaná azbukou, navíc vše za cenu kolem 1000kč.
No nic, rozebral jsem pumpu, vše rozkreslil aby nic nepřišlo na jinou pozici než původně bylo, a změřil o-kroužky a gufero kolem osy. Kroužky jsou tam 3, jeden velký těsní komoru čerpadla, další dva těsní proti přírubě sání pro přimazávání a záslepku nějakého otvoru kdo ví na co.
Při nasazování gufera, jelikož bylo trochu jiné než origo, jsem metodou pokus omyl zvolil hloubku zamačknutí tak, aby břit gufera byl na hřídeli v původním místě, je tam mnohem více oleštěná. Jinak by mohlo dojít k rychlejšímu opotřebení na drsnějším povrchu hřídele. Pozici kontrolovat s nasazeným deklem pumpy.
Rozměry:
gufero 18x30x7
o-kroužky v pumpě 63x2, 11x2, 8x2 (vnitřní průměr x tloušťka)
o-kroužek na přírubě hadice, ten magický věčně opěvovaný. - 34439AE021 rozměr 12x2 jestli si dobře pamatuju.
V Ostravě máme všechno kromě čistého vzduchu, takže jsem zaběhl do oblíbené prodejny gufera-ložiska na Mariánských horách a říkám paní co potřebuju. Měli vše akorát gufero jen 18x30x5. Říkám, že o guferech vím akorát k čemu jsou ale vůbec netuším jestli to bude kompatibilní a že to mám na servo pumpu. Po jejím pohledu který říkal "chlapče tyhle gufera ještě nenechaly stát žádný důlní kombajn v revíru, tak co se sereš o nějakou pumpičku..." jsem přestal polemizovat a koupil co bylo. Doma jsem vše vyměnil a nahodil na auto.
Kapitola 5. Zkouška
Po složení zase oblíbená procedůra odvzdušnění. Tentokrát to bylo celkem důležité, obě ložiska v pumpě jsou třecí (což mě překvapilo, většina má podle obrázků vepředu kuličkové) a mazané je to kapalinou která tam teď nebyla. Když už šlo jen minimum bublin tak jsem nastartoval. Kvílení bylo slabší ale pořád bylo, to je jasné, v systému je pořád nějaký vzduch. Ale už se negenerovalo stejné množství bublin ale ubývalo jich. protočil jsem ještě za chodu a šel spát. Ráno jsem skočil do auta, zpěněná kapalina se vyčistila , nastartuju a hle..... ticho, ticho jak na hřbitově. Točím a pořád ticho, doraz-ticho (to mě až překvapilo, v dorazu to kvílelo už když jsem auto v 80tis kupoval).
Problém vyřešen a když pominu útrapy nešťastníka tak to stálo cca 90kč+origo kroužek Subaru.
Krátká verze:
Symptomy: Pumpa serva kvílí jak siréna před posilovnou pro chlapy. Čím chladněji tím horší. V dorazových polohách je to úplný extrém.
Příčina: Systém na straně nízkého tlaku díky jevu Venturiho trubice přisává vzduch aniž by olej unikal. Možné místa jsou hadice z rezervoáru, o-kroužek pod nátrubkem na pumpě, o-kroužky a gufero v servo pumpě. Vše vyměnit za materiál odolný oleji. Podle mě to v převodovce řízení být nemůže, je tam velký tlak a olej by spíše unikal než aby přisával vzduch.
Řešení: vyměnit zmíněné díly, odvzdušnit, hotovo.
Pohádky je konec a teď se jděte zasvinit od dextronu zase Vy
P.S. fotky jsem nedával, je toho na youtube a všude mraky, nic extra zajimavého.
Naposledy upravil(a) George dne sob bře 05, 2022 6:18 pm, celkem upraveno 2 x.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14908
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Dík za užitečný (a čtivě napsaný!) návod. Skoro si myslím, že by si to zasloužilo viset na Wiki. Zrovna tohle moje werky zatím netrápí (Impreza trochu kvílí jen v dorazech), ale kdo z nás může napsat, že ho to nečeká
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Super, díky!
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Za málo, hlavně když pomůže. Na wiki jsem upřímě lenivý to dávat, navíc si nejsem nikdy jistý jestli to za to stojí.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Určitě stojí za info to, že se dají sehnat díly na repas v normální prodejně s těsněním
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49285
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
To je pěknej příběh Hlavně, že s dobrým koncem !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Parádně popsaný.
Já jsem zatím ve fázi vyměněnej o-kroužek na sací přírubě na čerpadle a koupená sací hadice+sponky. Ale ještě jsem jí nevyměnil. Zatím mi to kvičí jenom při zátěži-při rejdování na místě. Takže koukám, že se ještě musím po výměně hadice připravit na gufera v pumpě. Ale je super, že to tedy vím.
Já jsem zatím ve fázi vyměněnej o-kroužek na sací přírubě na čerpadle a koupená sací hadice+sponky. Ale ještě jsem jí nevyměnil. Zatím mi to kvičí jenom při zátěži-při rejdování na místě. Takže koukám, že se ještě musím po výměně hadice připravit na gufera v pumpě. Ale je super, že to tedy vím.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Je to parádně popsaný, ale ta náhrada simeringu 18x30x7 za 18x50x5 mi tam nějak nesedí.George píše: ↑pát bře 04, 2022 8:30 am Rozměry:
gufero 18x30x7
o-kroužek ---doplnim, mam napsané doma
V Ostravě máme všechno kromě čistého vzduchu, takže jsem zaběhl do oblíbené prodejny gufera-ložiska na Mariánských horách a říkám paní co potřebuju. Měli vše akorát gufero jen 18x50x5. Říkám, že o guferech vím akorát k čemu jsou ale vůbec netuším jestli to bude kompatibilní a že to mám na servo pumpu. Po jejím pohledu který říkal "chlapče tyhle gufera ještě nenechaly stát žádný důlní kombajn v revíru, tak co se sereš o nějakou pumpičku..." jsem přestal polemizovat a koupil co bylo. Doma jsem vše vyměnil a nahodil na auto.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
U každého fantasy příběhu se najdou nesrovnalosti Už to opravuju.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Georgi, jaký přesně ty hadice si pořizoval, marně hledám tu sací s průměrem 15. Ani semperit ani jiný značky sem nenašel nic co by sneslo horkej volej. Předpokládám, žes uváděl vnitřní průměr a ne vnější.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Já vím, že se to nenosí, ale já kupoval tu hadici před pár lety origo a stála asi 800, což mi nepřijde nějak přehnaný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
no, dát za stejnou věc kilo nebo osum kil je rozdíl
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Nevím jak je vedená u tebe, ale u mý a Honzovo H6 je docela navohejbaná, tak abys tu rovnou z metráže za kilo neskříp
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
tak vycházim z toho, když jí tam nacpal George, tak proč ne Chorche?
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Oprava kviliciho serva Legacy BP 2007 aneb jak Jirka opravoval posilovac rizeni
Zitra poslu foto jak tam vysla naohybat
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC