Samozrejme se resily dulezitejsi veci jako barak, rohliky a dalsi malickosti takze nebyl na radosti takoveho rozmeru prostor. Po zhruba 10ti letech se naskytla moznost si sen splnit, stale jsem mel ale pochybnosti jestli chci zrovna tolik penez vlozit do neceho, co bude jenom hracka. Nakonec to rozstipla ma milovana zena, ktera rekla "jsi uz dost stary na to, aby jsi to nerozsekal o prvni strom a jeste dost mlady na to aby jsi v tom nevypadal jako kokot, tak si to kup" ...
A tak se stalo ze jsem zacal vybirat, v poslednim zachvevu zdraveho rozumu jsem vybiral jestli vlastne touzim jeste porad po STI, no jasne ze touzim, ale budu mit moznost si s nim hrat kazdy den? Bohuzel ne. Nemam k dispozici soukromou rally trat ani nikde pobliz mista kde bych mohl vyuzit jeho mocny potencial a tak sklouzla ma pozornost na BRZ.
Najednou mi to prislo jako idealni vuz pro me, hrat si s tim muzu pri kazde ceste do prace, je to RWD takze se konecne snad naucim jezdit a ne jenom tocit volantem... proste same pozitiva a socialni nejistoty. A tak jsem zacal hledat BRZ na prodej, no bylo jich dost, a dokonce za super penize. V nemecku se da sehnat spoustu krasnych stroji s najezdem kolem 50tis a cenou kolem 300tis Kc. Ale kdyz jsem kouknul na ceny u nas, zacala ve me hlodat pochybnost, proc jsou u nas ceny 2x vyssi? Po par dnech lystrovani jsem konecne nasel archiv americke aukce automobilu. Pote co mi asi 5 prodejcu v zahranici a poslalo VIN, zjistil jsem ze vsechny kusy s krasnou cenou byly prodany v US aukci jako totalky, z fotek nekdy nebylo ani poznat co to je za auto nebyt tam fotka z jine strany. Takze radost z dobre ceny by velmi rychle vystridalo rozcarovani nad spatnym nakupem. Ono by to asi slo poznat i na miste, ale cestovat 8h na druhou stranu nemecka nebo do Litvy abych zjisitil ze to bylo na trsatka pricemz prodejce tvrdi ze nebourano je nuda.
Dokonce jsem v Ostrave takove jedno projizdel, ale po kontrole jsem zjistil ze to byl stejny pribeh takze nic, navic s tak necitlivym tuningem ala vrut v palubni desce ze me to odradilo uz vizualne.
Radostny konec pribehu zajistila opet ma zena, ktera nasla na prvni dobrou prodejce v Usti nad Labem. Sice to bylo nad rozpocet ale po kontrole a nasledne obhlidce na miste jsme si placli, protoze auto bylo proste bez chyby. Pokud pomineme par velmi pekne udelanych vizualnich uprav bylo v serii. Najezd 80tis km. dokonale.
Nicmene konec pohadkovych kecu. Specifikace:
Subaru BRZ 2016 pre-face Limited vybava, 6MT. 2.0 N/A
Modifikace:
- Lizatka kolem dokola Maxton design
- Snizene pruziny Eibach pro kit, to me na nasich cestach moc neuchvatilo, ale jeste jsem nemel chut to menit
- UEL svody xforce a overpipe bez katu
- vymenene zadni svetla za led verzi
- uprava zadniho plata kufru a predelani tretiho brzdoveho svetla
- vymena zadnich repro za Hertz 100.3 a pridani prednich stredovych repro do palubni desky Hertz 83,5 bez vyskovych repro. (z vyroby pouze ve verzi premium)
-Vymena toho srandovniho radia za 10" Android system s panoramatickou kamerou 360 stupnu.
-pridana loketni operka s osvetlenim vnitrniho prostoru
-pozicni osvetleni prostoru nohou
-plasic kun v motoru Kemo M180, stacila jedna noc venku a byly potapkane plasty v motoru.
Postupne pracuju na zdokonalovani dle mych uchylnych pozadavku, kazda operace je proste radost
