Bartovo Forester S-Turbo
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Něco takovýho existuje. Ale to sou zase desetisíce. Už jsem uvažoval o "zvýšení" výkonu. Ale to mi za to nestojí do toho navalit pomalu kilo s tím že postupně beztak lehne všechno . To by bylo levnejší koupit si k SFku i SGčko s 2,5 .
Velká škoda je že prostě ty origo jednotky jsou tak tupý a jen to poladit a vyměnit jednotku za nějakou apexi nebo ecutec stojí ranec. Asi jsem nejvíc rád že to auto funguje jak má, jede to a nemusím to řešit .
No a nebo si nechat dovést nebo nekdě sehnat SFko st/b tam je myslím skoro všechno z wrx aleto potom zas težko říct jestli není lepší sehnat si rézu wrx která by byla beztak levnejší než st/b.
No jsou to pěkné úvahy ale asi z toho nikdy nic nebude
Velká škoda je že prostě ty origo jednotky jsou tak tupý a jen to poladit a vyměnit jednotku za nějakou apexi nebo ecutec stojí ranec. Asi jsem nejvíc rád že to auto funguje jak má, jede to a nemusím to řešit .
No a nebo si nechat dovést nebo nekdě sehnat SFko st/b tam je myslím skoro všechno z wrx aleto potom zas težko říct jestli není lepší sehnat si rézu wrx která by byla beztak levnejší než st/b.
No jsou to pěkné úvahy ale asi z toho nikdy nic nebude
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4452
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
JDM Forester STi mel 2.5 z Imprezy STi
nicmene je obecne duvod proc preferovat (a treba prave japonsky market to tak ma) 2.0 pred 2.5 - to vetsi vrtani 2.5ek se nekde muselo vzit samozrejme
pokud vim, tak uplne uvodni myslenka co vedla k 2.5 byla adaptace na americky trh
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4452
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
no koukam stejne uvahy jako u nas domabarts píše: ↑pon úno 13, 2023 2:37 pm Něco takovýho existuje. Ale to sou zase desetisíce. Už jsem uvažoval o "zvýšení" výkonu. Ale to mi za to nestojí do toho navalit pomalu kilo s tím že postupně beztak lehne všechno . To by bylo levnejší koupit si k SFku i SGčko s 2,5 .
Velká škoda je že prostě ty origo jednotky jsou tak tupý a jen to poladit a vyměnit jednotku za nějakou apexi nebo ecutec stojí ranec. Asi jsem nejvíc rád že to auto funguje jak má, jede to a nemusím to řešit .
No a nebo si nechat dovést nebo nekdě sehnat SFko st/b tam je myslím skoro všechno z wrx aleto potom zas težko říct jestli není lepší sehnat si rézu wrx která by byla beztak levnejší než st/b.
No jsou to pěkné úvahy ale asi z toho nikdy nic nebude
pracuju s variantama:
1) S-Turbo tak jak je (jenze do manzelcinyho SFka N/A uz jsem navalil prilis energie, casu a penez nez abych menil kastli)
2) Oturbit tu atmosku (motor je ve skvelym stavu)
3) sehnat nejake vyvalene WRX a...
zatim je ta treti asi nejpravdepodobnejsi - mas SF, mas vykon a "nemusis to resit"
ale to S-Turbo uz bych nechal asi S-Turbem jak je
pomalu zacina byt skoda to prekopavat a atmosek (i celkem pouzitelnych) jezdi jeste celkem dost
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak nějak. U těhle starejch pekáčů už je člověk rád že to funguje protože koroze a 25 let . Kdybych chtěl výkon nejrozumnější je prodat S-turbo přihodit si třeba kilčo a něco (který by se při případném zvyšováním výkonu stejně třeba dalo do úprav na Sturbu) koupit WRX.
Vtipně je žě někdy je cenější "stock" než upravený Sturbo. Samozřejmě né vždy když je to rozum a udělaný pořádně.
Ale asi jsem na to taky přišel S-turbo si nechám a našetřím si na WRX
Vtipně je žě někdy je cenější "stock" než upravený Sturbo. Samozřejmě né vždy když je to rozum a udělaný pořádně.
Ale asi jsem na to taky přišel S-turbo si nechám a našetřím si na WRX
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4452
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
no ja ti plne rozumim co se tyce SFka, mel jsem dokonce par slabych tydnu, kdy jsem zvazoval, ze si ho poridim taky a pustim se do nej
ale pres vsechna kouzla - ten podvozek (na tom se leccos da sice) a to vysoke teziste, Reza mi sedi vice
ale pres vsechna kouzla - ten podvozek (na tom se leccos da sice) a to vysoke teziste, Reza mi sedi vice
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak dneska se vyměnily filtry a oleje v motoru a všechno v cajku . Snad to tak zůstane delší dobu. Mechanik chválil....
Všecko pěkne ošetřený, žádna viditelná vetší koroze, krásně jede, krásně brzdí, z motoru a věcí kolem nikde ani kapka ničeho po pořadném přetěsnením před půl rokem.
A hlavně konečně opravenej ten hroznej zvuk při přejetí každé nerovnosti byl slyšet otravný kovový zvuk ( a to že cest bez nerovností a děr v Čr moc není ). Hlavně jsem na to 3/4 roku nemohl přijít a musel s tím žít, a to že mě to nehorázně štvalo. Celá náprava se prohlídla a nikde nic a pak jsem nedávno zaregistroval že při lehkém brždění to stichlo. No a Ejhle mlátí deska o kotouč Huray.
Musely se akorát natáhnout ty plíšky a je ticho. Holt jak člověk najede tak 5 tis za rok tak holt dřív než by brzdy sjel se začnou rozbíjet jinak . Hlavně tohle samé se mi dělo na Mazdě která má taky najeto prd a je postaršího data .
Dneska to řádně umejt a zase uložit do garáže
Jinak na Lexusu jsem zatím rozlešil světla protože byly zažloutlý a dělá to strašně blbej dojem , tak jsem pak vzal i lehce zadní světla a hned to trochu prokouklo. A pomalu sháním věci co budu potřebovat abych to dal dokupy po vzhledové stránce. Jak ty auta nejsou tak to není moc legrace a většina věcí aspoň v Polsku. Náhodou jsem přišel na před,předchozího majitele co na tom dost věcí udělal a vysvětlil mi proč se do pravýho zrcátko kouká na pytel a je to protože je z pravosranky protože jdou blbě sehnat díly . Pak jsem sehnal litý origo disky R17 na léto ale předtím jsem musel napsat na Toyotu o papír na alternativní disky protože z nějakýho důvodu jak bylo auto z dovozu tak nemělo zapsaný žadný jiný disky kromě normálních R16 což není obvyklé
Všecko pěkne ošetřený, žádna viditelná vetší koroze, krásně jede, krásně brzdí, z motoru a věcí kolem nikde ani kapka ničeho po pořadném přetěsnením před půl rokem.
A hlavně konečně opravenej ten hroznej zvuk při přejetí každé nerovnosti byl slyšet otravný kovový zvuk ( a to že cest bez nerovností a děr v Čr moc není ). Hlavně jsem na to 3/4 roku nemohl přijít a musel s tím žít, a to že mě to nehorázně štvalo. Celá náprava se prohlídla a nikde nic a pak jsem nedávno zaregistroval že při lehkém brždění to stichlo. No a Ejhle mlátí deska o kotouč Huray.
Musely se akorát natáhnout ty plíšky a je ticho. Holt jak člověk najede tak 5 tis za rok tak holt dřív než by brzdy sjel se začnou rozbíjet jinak . Hlavně tohle samé se mi dělo na Mazdě která má taky najeto prd a je postaršího data .
Dneska to řádně umejt a zase uložit do garáže
Jinak na Lexusu jsem zatím rozlešil světla protože byly zažloutlý a dělá to strašně blbej dojem , tak jsem pak vzal i lehce zadní světla a hned to trochu prokouklo. A pomalu sháním věci co budu potřebovat abych to dal dokupy po vzhledové stránce. Jak ty auta nejsou tak to není moc legrace a většina věcí aspoň v Polsku. Náhodou jsem přišel na před,předchozího majitele co na tom dost věcí udělal a vysvětlil mi proč se do pravýho zrcátko kouká na pytel a je to protože je z pravosranky protože jdou blbě sehnat díly . Pak jsem sehnal litý origo disky R17 na léto ale předtím jsem musel napsat na Toyotu o papír na alternativní disky protože z nějakýho důvodu jak bylo auto z dovozu tak nemělo zapsaný žadný jiný disky kromě normálních R16 což není obvyklé
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bartovo Forester S-Turbo
... mi se to nikdy nevymeni ..
svetla i kola paradni !!!
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Forester STurbo 01
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49208
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tímte se omlouvám že jsem jdu sdílet svoje naštvání ale nikdo jiný tomu asi nerozumí. Prostě zakládám si na detailech a když to má být v Topu tak každej detail auta prostě dělá ten celek.
Umyl jsem auto a zjistil tohle že "R" ze zadního nápisu je olezlé. Ještě jsem se u firmy co to nechala chromovat jsem se ptal že to budu mít celoročně na autě jestli to vydrží a ta že jo vydrží. No asi ne. Když si vezmu kolik mi to dalo práce, už jenom to odchromovat což bylo peklo na pár hodin pak brousit a ještě to mezitím nechca zlomit, slepit, brousit. a ještě to stálo nějak 600 i s poštou. No prostě
Asi sůl? nevím... A to víceméně po "větším" někdy i menším výletu v soli auto vždycky umeju předtím než ho zavezu do garáže.
Achjo
Umyl jsem auto a zjistil tohle že "R" ze zadního nápisu je olezlé. Ještě jsem se u firmy co to nechala chromovat jsem se ptal že to budu mít celoročně na autě jestli to vydrží a ta že jo vydrží. No asi ne. Když si vezmu kolik mi to dalo práce, už jenom to odchromovat což bylo peklo na pár hodin pak brousit a ještě to mezitím nechca zlomit, slepit, brousit. a ještě to stálo nějak 600 i s poštou. No prostě
Asi sůl? nevím... A to víceméně po "větším" někdy i menším výletu v soli auto vždycky umeju předtím než ho zavezu do garáže.
Achjo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22757
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
K tem brzdam - ja je spolehlive zvládám rozbit jinym způsobem u při vysokém nájezdu
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Barty, verim ze tohle nasere. A udelat ta pismena ze zoufalsvi cerne?? Ja tomuhle pochromovani plastu moc neverim. Jedine snad jeste prelakovat bezbarvym??
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Černý by to nešlo. a bezparvým lakem no nevím podle mě to jakoby olezlo "zezadu" písmena.... No každopádně nechám to ted bejt a budu se to snažit časem nějak vyřešit , nic jinýho mi nezbyde
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ted lakovat je pozde. Ja myslel znova pochromovat, potom lakovat, a pak lepit.?? Nojo, mas cas, tak zkus nachytat nejake rozumy.
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4452
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
ja mam vyrezla dve pismenka na reze, a protoze ty nekrestanske penize za origa se mi davat nechce a nechavat to chromovat taky ne prave z obavy o kvalitu/trvanlivost, pohraval jsem si s myslenkou dat je do barvy auta
nedavno jsem to na necem videl a docela dobry
nedavno jsem to na necem videl a docela dobry