Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20663
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Jasně, je to jenom na tobě. Mě to jenom přišlo vtipný . Nemyslel jsem to špatně . Ale jestli gumu, tak jedině original.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2176
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Pro subaru lemforder sice není originál, ale pro spoustu značek je/byl to oem výrobce a top kvalita (volvo, LR atd...).
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Originál siláče nejsou zase tak děsně drahý. Samozřejmě proti aftermarketu jo, třeba 2-5x dražší. Ale spoustu z nich se lisuje, takže je to právě na zvážení, jestli se to vyplatí vzhledem k životnosti a režijní práci, co je potřeba udělat při výměně. Třeba ten zadní SB předního ramene u BL/BP stojí originál 900 a druhovýroba 100-300. Ale nelze brát jenom cenu dílu, ale i to, že až se to zase vymačká, tak musíš rozebrat půlku nápravy, na lis, a pak ideálně i na geometrii - na tu by se mělo vždy, když se mění cokoliv na zavěšení. Takže spousta práce a nákladů kolem, jenom kvůli blbejm silentblokům.
Takže tohle všechno je potřeba zvážit. Ta cena toho dílu mi přijde skoro až nepodstatná. Samozřejmě pokud se nevrhneš do zadní nápravy, kde jich je asi 14 nebo kolik jenom na ramenou, tam už se to asi znatelně projeví.
Takže za mě buďto něco, co vydrží a/nebo snadno se mění, tedy strongflexy a když už něco, co se mění blbě, tak to nejlepší, co se dá koupit. Což nutně nemusí bejt originál, ale vypadá to, že ty zkušenosti takový jsou napříč lidmi i servisy, takže bych to klidně přijal jako fakt.
Takže tohle všechno je potřeba zvážit. Ta cena toho dílu mi přijde skoro až nepodstatná. Samozřejmě pokud se nevrhneš do zadní nápravy, kde jich je asi 14 nebo kolik jenom na ramenou, tam už se to asi znatelně projeví.
Takže za mě buďto něco, co vydrží a/nebo snadno se mění, tedy strongflexy a když už něco, co se mění blbě, tak to nejlepší, co se dá koupit. Což nutně nemusí bejt originál, ale vypadá to, že ty zkušenosti takový jsou napříč lidmi i servisy, takže bych to klidně přijal jako fakt.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Tak pravda, že když už bych se vrhnul to tý výměny tak komplet podvozek. Předek, zadek, dohromady 33 gumiček
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
A jaký je reálný (papírový vím) rozdíl červený a žlutý? Chci na SF5 koupit komplet na podvozek (bez stabilizátorů, ty jsem oba odpojil úplně) a nevím jestli klasiku červený nebo ty silnější žlutý. Jestli to bude tvrdší mi nějak nevadí, stejně mám ironmany, takže...
Subaru Forester SF 00', 2.0 92kW
Subaru Outback H6 05', 3.0r 180kW
Subaru Outback H6 05', 3.0r 180kW
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Jakože bys z toho udělal ještě trochu víc žebřiňák ? Protože to by teda byl.
Ale vážně. Silentbloky podvozek vedou, ale taky umožňujou jeho flexi. Takže u auta, který jezdí po silnici, jsou žádoucí tužší silentbloky, aby podvozek byl tužší.
U auta do terénu, kde je žádoucí co největší křížení, jsou nutné co neměkčí silentbloky.
Čili z napsaného jasně vyplývá, že chceš červený.
Ale vážně. Silentbloky podvozek vedou, ale taky umožňujou jeho flexi. Takže u auta, který jezdí po silnici, jsou žádoucí tužší silentbloky, aby podvozek byl tužší.
U auta do terénu, kde je žádoucí co největší křížení, jsou nutné co neměkčí silentbloky.
Čili z napsaného jasně vyplývá, že chceš červený.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Jasný, chápu. Právě mě zajímal ten rozdíl 10ShA, že bude až tolik... takže červený.VDC píše:Jakože bys z toho udělal ještě trochu víc žebřiňák ? Protože to by teda byl.
Ale vážně. Silentbloky podvozek vedou, ale taky umožňujou jeho flexi. Takže u auta, který jezdí po silnici, jsou žádoucí tužší silentbloky, aby podvozek byl tužší.
U auta do terénu, kde je žádoucí co největší křížení, jsou nutné co neměkčí silentbloky.
Čili z napsaného jasně vyplývá, že chceš červený.
Subaru Forester SF 00', 2.0 92kW
Subaru Outback H6 05', 3.0r 180kW
Subaru Outback H6 05', 3.0r 180kW
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Zatím jen jednou jsem řešil jaké zvolit "siláče" a dal jsem i na mechanika, řekl jsem jasně, že chci něco co bude pokud možno na "furt" nesnáším řešit věci furt dokola, užírá to děsně času...tak mechoš, že v tomto případě jedině origo a on taky nic jiného nedává, protože samozřejmě špatné zkušenosti, za origa dá krk na jistou porci km, pro mě asi na furt, jesti budu měnit ještě vůbec jednou, toť otázka jestli vydrží spíš zbytek auta.HonzaCZ píše:Originál siláče nejsou zase tak děsně drahý. Samozřejmě proti aftermarketu jo, třeba 2-5x dražší. Ale spoustu z nich se lisuje, takže je to právě na zvážení, jestli se to vyplatí vzhledem k životnosti a režijní práci, co je potřeba udělat při výměně. Třeba ten zadní SB předního ramene u BL/BP stojí originál 900 a druhovýroba 100-300. Ale nelze brát jenom cenu dílu, ale i to, že až se to zase vymačká, tak musíš rozebrat půlku nápravy, na lis, a pak ideálně i na geometrii - na tu by se mělo vždy, když se mění cokoliv na zavěšení. Takže spousta práce …
Čili Watr Embert vyměnil a je pokoj.
Nehodnotím teď ten "váš" Stronglex, jen jak napsal námořník, či i předseda: když gumu tak origo, ty pokusy mě za to nestojí, přestože mám leomferder za dobrou značku, dřív i u mě osvědčenou, byla to i prvovýroba.
Ale ne, origo, ať je klid.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Dělám zrovna repasi náprav a po pravdě kdybych tam měl dát origo OEM díly tak cena za ně přesáhne hodnotu vozu.
Takže to budu řešit aftermaketem.
Od Strongflexů, kteréžto mají nepopíratelně výhodu jednoduché montáže mě trochu odrazuje věta na stránkách výrobce:
Zastosowanie tulei 80ShA (kolor czerwony) pogorszy prowadzenie samochodu względem oryginalnej tulei.
Takže to budu řešit aftermaketem.
Od Strongflexů, kteréžto mají nepopíratelně výhodu jednoduché montáže mě trochu odrazuje věta na stránkách výrobce:
Zastosowanie tulei 80ShA (kolor czerwony) pogorszy prowadzenie samochodu względem oryginalnej tulei.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Abys měl garantované nezhoršení jízdních vlastnosti, tak musíš koupit jedině originál.
Např. ty olejové siletbloky se v druhovýrobě nedělají.
Např. ty olejové siletbloky se v druhovýrobě nedělají.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Já nerozumím té větě u výrobce, ale mám komplet Strongflex na celém podvozku a jsou skvělý !! Najeto od instalace mám nějakých 40000 a rozhodně bych do nich šel znovu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4463
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
@VDC davals jen silentbloky nebo i kosti? ted zrovna resim dilema, jestli manzelce na SF "origo" kosti, nebo hlinu Strongflex
o silentblocich jsem neco precetl a pujdu take cestou Strongflex, uz jen ze se tu shodujete ze dlouhodobe ok
o silentblocich jsem neco precetl a pujdu take cestou Strongflex, uz jen ze se tu shodujete ze dlouhodobe ok
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky podvozku - originál vs Stronglex
Mám komplet, včetně kostí. Už je to na autě 5 let a 50000 km.
Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97