Nevím, nežral olej a emise byly absolutně ok bez nejmenšího problému. Začalo to víc žrát a přestalo jet. Nemyslím že by se ucpal jen tak, spíš bych řekl, že k tomu bude tenhle model víc náchylnej.
Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20663
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Mně se teď nedávno stalo něco podobnýho. Začaly byt slyšel nepravidelně chrastivý zvuky. Poklepem jsem zjistil, že to dělá vyfuk. Netušil jsem, že jsou ty katalyzátory dva, říkal jsem si, že tam vyhnily nějaký přepážky v tlumiči... No a jednou jsem na chatě přišel ráno k autu, startuju a nic, jen točil. Tak mně polilo, co to zase kurva je. No kuna samozřejmě. Ale tak kurevsky sežraný dva kabely jsem ještě neměl. No, tak jsem to slepil páskou a opatrně jel dom. Koupil jsem nový, vyměnil, ale furt to nějak nejelo, při zrychlení skubalo atd. Vzhledem k těm kabelům ksem hledal problém v zapalování. Několikrát jsem ruzně kombinoval i se staršími, co jsem mel doma... Furt to bylo chvilku lepší, pak horší... Nakonec jsem vyměnil i civku, protože jsem se dočetl, že jízda s poškozenýma kabelama može poškodit i civku. No nakonec jsem se dostal do stavu, kdy to auto v podstatě nejelo. Sotva 80 klidnou jizdou, do kopca vůbec, při přidání plynu cukal a dusil se. Tak si říkám, esli to není nakonec pricpaným výfukem, ale nebylo mi jasný, jak by se to stalo. Furt jsem si myslel, že je zkrátka uhnilej nějakej plech v tlumiči. Tak jsem pod to na chatě vlezl (dva týdny od kuny), sundal celej výfuk, rázem bylo jasno. Byl vysypanej katalyzátor (teď už vim, že druhej) a ten keramickej vnitřek ucpal trubku. Vibracema se to občas uvolnilo a jelo to líp, když se šláplo na plyn, tak se to zase ucpalo... V servise než přišel univerzál, tak to vyrizli, vysypali zbytek a elhle, auto jelo jak z praku a dokonce bez kuřete. Pak se dal novej uni kat (asi taky bosal), auto jede normálně a kuře se uz taky 1x ukázalo.
Takže to byla vlastně taková blbá souhra náhod. Taky tam mám výfuk od Málka. Možná ty katy co dával stály za hovno. Ale jinak s vyfukem jsem spokojenej, šlo to hezky sundat, nandat, drží to po hromadě a po X zimach to vypadá furt dobře.
Tak jsem si jen na to vzpomněl, když jsem to tu tak pročítal.
Takže to byla vlastně taková blbá souhra náhod. Taky tam mám výfuk od Málka. Možná ty katy co dával stály za hovno. Ale jinak s vyfukem jsem spokojenej, šlo to hezky sundat, nandat, drží to po hromadě a po X zimach to vypadá furt dobře.
Tak jsem si jen na to vzpomněl, když jsem to tu tak pročítal.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20663
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
No, tak nejsem sám .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
K tem přírubam od p. Malka.. ja je z nerezu urcite nemam, po 2 letech se zacly dost sypat. Zachranil jsem to zatim výměnou sroubu za nerez a nátěrem. Zbytek vyfuku, tlumicu a rezonatoru je cajk. Skoda, klidne bych pat stovek připlatil...
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Jo, ještě taková perlička. Ten vysypanej kat musel být už delší dobu. Chrastilo to, kuře svítilo furt, ani nemělo cenu to mazat. Ale vymazal jsem to, dal na technickou a světe div se, emise ok, akorát borec říkal, že na benzín to bylo "horší, ale v pohodě", že prej mám občas vyjet nádrž, že byl asi starej benzín. Takže buď je tam ten katalyzátor úplně na hovno, nebo chlapci dělají zázraky, na počkání
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20663
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Řekl bych, že tam je na hovno.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Píšeš po ix zimách, jak dlouho máš teda zhruba kat od p.Málka a kolik jsi na něj tak mohl najet?
Jak jsem už psal, taky je z nerezu nemám, ale je teda to černé železo silné masivně, říkal mě 6mm, já to neměřil, ale už jen od oka je mohutné. Nedovedu si představit, že by se tak silný matrjoš nějak po 2 letech sypal natož šrouby, ale věřím ti, o to nejde, jen si to nedokážu představit, to by muselo být doslova z bláta a těch reklamací pak daleko víc, nerozumím tomu. Co to vlastně dělalo, jak se to začlo jak říkáš sypat?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Klasicky olupovat. Ano, je to masivní, ale po dalších dvou letech by z toho byla už jen hrouda.sima píše: ↑ned črc 23, 2023 12:25 am Píšeš po ix zimách, jak dlouho máš teda zhruba kat od p.Málka a kolik jsi na něj tak mohl najet?
Jak jsem už psal, taky je z nerezu nemám, ale je teda to černé železo silné masivně, říkal mě 6mm, já to neměřil, ale už jen od oka je mohutné. Nedovedu si představit, že by se tak silný matrjoš nějak po 2 letech sypal natož šrouby, ale věřím ti, o to nejde, jen si to nedokážu představit, to by muselo být doslova z bláta a těch reklamací pak daleko víc, nerozumím tomu. Co to vlastně dělalo, jak se to začlo jak říkáš sypat?
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Díky za upřesnění, odlupování je ale furt nic, hrouda vznikne jinak, furt si to nedokážu představit, tak rychlou degradaci u takovéhle síly materiálu, co by to muselo být za totální sračku, nevím z čeho teda, škoda že nemáš foto, tu píšou jiní, třeb yeti jak je jinak s celým laufem, tedy i přírubami spokojen a že to dokonce po letech sám demontoval a spojil opět bez problémů, že po téhle stránce vše OK.
Fakt si to nedovedu představit, v práci tu černou ocel a nerez řešíme pořád, ale tam to dostává kurva zabrat, těžká chemie, žíraviny...tohle je furt jen lauf na autě, příruby silné, to musí vydržet nějaké ty emise, kyselost a vodu fest dlouho, pár let jak nic, bez zásahu, jak říkám, škoda, že nemáš foto. Mě originální příruby 21 let staré taky už přišly od oka horší, ale když si odpustím stav těsnění, tak furt tam bylo železa na další provoz rozumně dost.
Fakt nevím, co si o tom mám myslet, teda vím, ale beru v potaz tvůj postřeh a chci být objektivní, takže pořád jen další otazník...
Samozřejmě záleží na jízdních režimech, kondenzát při krátkých pojížďkách vše urychlí, ale furt to musí vydržet daleko déle, než popisuješ. A kondenzátem dle mě stejně nejvíc trpí nejzadnější část laufu, nejstudenější.
Fakt si to nedovedu představit, v práci tu černou ocel a nerez řešíme pořád, ale tam to dostává kurva zabrat, těžká chemie, žíraviny...tohle je furt jen lauf na autě, příruby silné, to musí vydržet nějaké ty emise, kyselost a vodu fest dlouho, pár let jak nic, bez zásahu, jak říkám, škoda, že nemáš foto. Mě originální příruby 21 let staré taky už přišly od oka horší, ale když si odpustím stav těsnění, tak furt tam bylo železa na další provoz rozumně dost.
Fakt nevím, co si o tom mám myslet, teda vím, ale beru v potaz tvůj postřeh a chci být objektivní, takže pořád jen další otazník...
Samozřejmě záleží na jízdních režimech, kondenzát při krátkých pojížďkách vše urychlí, ale furt to musí vydržet daleko déle, než popisuješ. A kondenzátem dle mě stejně nejvíc trpí nejzadnější část laufu, nejstudenější.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Speedys4
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 241
- Registrován: pon kvě 16, 2011 3:41 pm
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Krupka (okr.Teplice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
k výfuku od p.Málka - myslel sem že kupuji kvalitní nerez výfuk, kupoval jsem zadní tlumič na outbacka 2015, a dorazil uplne klasicky polmostrow alespon v tom polskym nerezu, cislo dilu je snad pro 2.0d a prevaril prirubu tak aby vyfuk pasoval podle originalu a misto jejich klasicke polske tenke koncovky navaril nerez pravouhle koleno.
Na pohled vyfuk vypada hezky, ale neni to uplne jak rika, ze by si je nechal u polaka vyrabet a sam je dodelaval.
puvodni koncovka je jen urizla, zuzeny otvor zustal a kolem je nerez trubka. (Pry to ale nevadi, ze system vyfuku subaru ma stejne prej zuzeny bejde v origo tlumici uvnitr)
Nechtel sem to nikde rozmazavat, ale neni to "vyfuk z nerezu" jaky sem si predstavoval.
Na pohled vyfuk vypada hezky, ale neni to uplne jak rika, ze by si je nechal u polaka vyrabet a sam je dodelaval.
puvodni koncovka je jen urizla, zuzeny otvor zustal a kolem je nerez trubka. (Pry to ale nevadi, ze system vyfuku subaru ma stejne prej zuzeny bejde v origo tlumici uvnitr)
Nechtel sem to nikde rozmazavat, ale neni to "vyfuk z nerezu" jaky sem si predstavoval.
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4463
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
tak ja nevim, mozna je to kus od kusu a/nebo jsem mel stesti, tlumice bez Pcek a provedeni fakt pekne...
...zbytek ukaze cas samozrejme
viewtopic.php?p=630968#p630968
...zbytek ukaze cas samozrejme
viewtopic.php?p=630968#p630968
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Ty tvoje vypadají fakt jak na zakázku, žádné P...já to beru tak, že p.Málek něco bere od poláků a něco dotvoří sám, aby to lépe fungovalo a vydrželo, něco mě říkal i o tom, že zadní tlumič začne nejdřív foukat ze svárů a že on používá bezešvé, tudíž lepší, ale moc jsem tomu pravda nevěnoval pozornost, protože pro mě platí, že vždy až čas ukáže, o nic jiného nejde. Taky nevím, jestli poláci umí vyrábět více druhů, provedení laufů v nerezu, každopádně jen to jen furt lauf, nic víc, kat tj je už jiná záležitost...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20663
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Něco se chystá přitom jsem zjistil, že je ulomený ostřikovač, tak jsem vytisknul z ASA mezidíl a slepil dvousložkovým lepidlem. A protože nebyl ani plech co to drží, tak se musel udělat i kolíček .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5610
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
Je něco co neumíš?
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4463
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Námořníkovo 300ps-Levorg 2016sport + Forester 2003 2.0
tvl koukam ze z toho 3D tisku se pomalu stava "must have" pekny