Motorový olej - nikdy nekončící téma
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
e to Petře o dobrém chlazení, chladič hlavně, klidně starý, ale zvenku čistý, pumpa taky pak, samozřejmě termostat, není to opravdu poddimenzované, poznal jsem to taky, řešil jsem to, taky mě sahary jely nesmyslně furt, teď jsem dle teploty vody dle diag čína budíku už půl roku totálně jinde, níže, sahary se téměř nespínají, natož teď v zimě, ale ani v hicech, dám to opět až někdy do svého vlákna. Samozřejmě mluvím o své motorizaci. Ale tyhlety zásady fungují u každého auta, kor teda ty naše staré pekáče, to ví každý...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49221
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
No tak radikální bych nebyl Štěpáne. Choulostivý mrdky to jsou, to bych nerozporoval. Ale lepší 5 choulostivejch Subaru mrdek, než jeden konzern. Respektive skoro cokoliv z evropské automobilové produkce.Tapan píše:Subaru motory jsou choulostivý mrdky a každej to ví Kdyby to nemělo dobrou čtyřkolku a perfektní podvozky, tak po tom neštěkne ani pes
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
no jo u vás nejsou kopce do kterého by se to ohřálo
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
Petře ty krpály jsou tu jak Sfině, to víš sám nicméně do krpálů, ať se sahary raději teda spustí, to je normální, kor když je teplo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
nejsou , ani na kole se tam u vás nezapotíš když máš nabitou baterku co to je pro subaru , se ani nestihne ohřát motor napořádek
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
Tak ty jsi pořád ještě nedojel do hostýnských vrchů, hlavně do Kačic zde na paseky , třeba od Lazů, nebo od snozy, to je jakoby jsi vzlétal z ranveje
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
@VDC tak já to myslel samozřejmě s nadsázkou a všichni to tu ví :-) Ale že by to byly motory, který by daly půl mega bez generálky, oplývaly výkonem a těšily majitele nízkou spotřebou, to si zas nebudeme lhát do kapsy :-)
@Chorche musíš to brát tak, že jsou to auta určený na silnici, pro pohodlné cestování a bezpečnou jízdu v zimě a bezproblémové vyjetí po louce k chatě. Porovnej to se soudobým koncernem, kterej měl v době Legacy IV nějakej haldex první generace, Honda měla to samý v bledě modrým a když něco mělo opravdovou čtyřkolku, tak to bylo auto do lesa, kterým delší cesta po silnici, nedej Bože dálnici byla za trest a při jakýkoliv cestovní rychlosti jsi musel mít čtyřkolku stejně vyplou.
@Chorche musíš to brát tak, že jsou to auta určený na silnici, pro pohodlné cestování a bezpečnou jízdu v zimě a bezproblémové vyjetí po louce k chatě. Porovnej to se soudobým koncernem, kterej měl v době Legacy IV nějakej haldex první generace, Honda měla to samý v bledě modrým a když něco mělo opravdovou čtyřkolku, tak to bylo auto do lesa, kterým delší cesta po silnici, nedej Bože dálnici byla za trest a při jakýkoliv cestovní rychlosti jsi musel mít čtyřkolku stejně vyplou.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49221
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
Doufal jsem, že je to nadsázka. Žádná automobilka na světě nikdy nevyráběla kompletní portfolio motorů, který by vydržely milion. Vždycky to byly jen vybrané typy, které se povedly. A nikdy to nebyly příliš výkonný agregáty. Respektive nebyly výkonný z malýho objemu. A to platí i u Subaru. Stačí si vybrat správnej agregát a vydrží půl milionu, ani nemrkne. Může bejt i foukanej, jen to musí bejt jenom trošku. Proto bych nikdy nechtěl ani H6 180 kW, natož 3,6, protože to jsou právě ty nahoněný agregáty, kterým chybí životnost. A kdybych chtěl mít doma čtyřválec, tak dvoulitr v S-turbu 130 kW, kterej tu životnost má taky.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
Taky jsem si říkal, nadsázka či ne, psané slovo jde někdy hůř rozklíčovat. A u Tapana není nikdy nic jistého, umí překvapit
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 869
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
Tome, hloupá motoristická otázka a omlouvám se za OT, ale jak je možné, že ta novější H6 má o pár kW více, než ta tvoje? (180kw vs. 154kw)? Když je to vlastně stejný objem a stejný počet válců a oba jsou atmosférické motory? Díky.VDC píše: ↑úte led 09, 2024 5:45 am Doufal jsem, že je to nadsázka. Žádná automobilka na světě nikdy nevyráběla kompletní portfolio motorů, který by vydržely milion. Vždycky to byly jen vybrané typy, které se povedly. A nikdy to nebyly příliš výkonný agregáty. Respektive nebyly výkonný z malýho objemu. A to platí i u Subaru. Stačí si vybrat správnej agregát a vydrží půl milionu, ani nemrkne. Může bejt i foukanej, jen to musí bejt jenom trošku. Proto bych nikdy nechtěl ani H6 180 kW, natož 3,6, protože to jsou právě ty nahoněný agregáty, kterým chybí životnost. A kdybych chtěl mít doma čtyřválec, tak dvoulitr v S-turbu 130 kW, kterej tu životnost má taky.
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
Není to v proměnlivém časování ventilů? Teď střílím od boku a možná to těch 154 kW mělo taky..
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
@samvaculik jestli si pamatuju spravně, tak je na stejný motor doplněno proměnné časování a zdvih sacích ventilů.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
V roce 2003 se objevila modernizovaná verze, jež si zachovala objem tři litry, ale dostala elektronický plynový pedál, plastové sání, a především systém proměnného časování (AVCS) a zdvihu (VVL) ventilů. Tím se dokázal lépe přizpůsobit různým provozním podmínkám.
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/c ... 46749.html
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/c ... 46749.html
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 869
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorový olej - nikdy nekončící téma
Aha, díky kluci :D Zajímavé je, že mám taky proměnlivé časování venitlů (VVL), ale oproti verzi 121kw mám jen o 6kw více
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000