OZP a jeho STI

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3629
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od bushman1 »

Tsakabaru píše: pát lis 03, 2023 7:26 amje uplne fuk jakym smerem se vydam - ujedu par km od domu a takovychto silnicek pro projizdky nespocet, to driv dojde benzin :-D
U nás kolem Plzně to samé. Ostatně plackaři to zažili na Rokycanském srazu.

A pro mě osobně je to ještě suprovější v tom, že mám takhle klikatou i cestu do práce (celkem 70km denně), takže když se chci projet se Stíhačkou, tak stačí jen ráno vyměnit auto na cestu do práce (*_^) |,,,,
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4458
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od Tsakabaru »

jo, Plzensko mam taky celkem najety, dost jsem tam kdysi nalital sluzebakem, ale spis SZ a JZ cast, tam je to trochu placatejsi, ale nemene krasne
tady na Karlovarsku je to z kopce do kopce a prakticky les kam se podivas, takze hodne podobne tomu pojezdeni v zaberu =)
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od OZP »

Prosinec byl pro me co se tyce aut velmi intenzivni, seslo se to tak, ze jsem musel resit vsechna 4. Kdyz si vezmu, kolik realnych pracovnich dni tento mesic ma, tak jsem zrejme venoval vic casu (a penez!) nasi rodinne flotile, nez vanocnim darkum.

Scenic:
Uz u nas jen dosluhuje, ma ho slibeny muj bracha jako 1. auto, az konecne udela autoskolu. Koncila mu ale technicka, takze bylo potreba to zaridit. Malickost, ale nejakou korunu a cas to stalo.

Multivan:
Vymena oleje pri najezdu cca 48tisic kilometru. Auto si o to samo reklo, byla to jiz druha vymena. Cena za vymenu necelych 8000Kc vc. DPH, coz mi pri porizovaci cene auta neprijde spatne. Jako bonus bylo pokoukani na recepcni v autosalonu, sice se tvarila trochu kysele, ale panove, reknu vam, ze hezci telo jsem v roce 2023 zrejme nevidel.
Co se tyce auta, tak me porad moc bavi, ale ruzove bryle lehce vybledly a nektere veci me zacinaji lehce stvat- konkretne ovladani oken (u spolujezdce obcas nejde dovrit, u ridice v nekterych situacich misto zavreni otvira >:-& ) a propojeni radia a telefonu (Android; obcas vypadava, obcas nejde propojit, obcas se propoji, ale reaguje na povely s cca minutovym zpozdenim >:-& ). U sluzebaku je to "jen" vopruz, ale byt to auto moje, zaplacene mymi tezko vydelanymi penezi, tak bych byl teda fest nasranej a vlastne moc nechapu, jak si takove nedodelky muze takova firma u takoveho auta dovolit.

Hawk:
Po necelych 18Mm bylo potreba vymenit brzdove desky, po zarijove Italii byly uz na konci zivotnosti (sjete, ne spalene). Na bezne auto neni takovy najezd velka porce, ale u Hawka to zahrnuje i dvoje Subaru Dolomity a spoustu dalsich ostrych kilometru, takze mi to prijde jako dostatecna zivotnost.
Opet jsem dal desky Pagid RSL1 potesila me jednak cena (staly uplne stejne jako pred lety v AWD) a jednak lidsky a mily pristup prodejce (https://www.pagidracing-czech.cz/)- ani jedno v dnesni dobe rozhodne neni samozrejmost, spis naopak.
Mrzi me, ze jsem s Hawkem prosvihl predvanocni klouzaci akci v Sosnove, ale nekdy proste plany nevyjdou, to se neda nic delat.

Blob:
Resil jsem nejake drobnosti, co zbyly po montazi zavodni sedacky:
Zhasla se kontrolka airbagu a nezapnutych pasu, bylo vypnuto otravne piskani pri nepripoutani. Trochu bych cekal, ze podobnou vec vyresi servis sam od sebe uz na 1. dobrou pri instalaci te sedacky a ne, ze tam s tim budu muset znovu jet, ale je fakt, ze moje zadani zakazky tyto detaily neobsahovalo a nemam to tam daleko, takze z toho nedelam zadnou scenu.
Do auta se vratil subwoofer, jen na jine misto (pod sedacku spolujezdce). Tim jsem sice prisel o CD changer, ale to neni problem.

Vyznamnejsi upravou proslo upevneni sedacky do custom drzaku- predtim se pri prudke akceleraci a brzdeni sedacka lehce hybala, bylo to otravne. Ted uz to nedela, nevim, k jakym zmenam nebo vyztuzeni doslo, ale ted drzi, jak pribita. Drzak sedacky se navic ukazal jako skvele misto na montaz hasicaku v kabine, takze uz je tam. Je tak hned po ruce a pritom neprekazi, v kabine to podle me vypada velmi dobre, umocnuje to ten "racing feeling", co z toho auta mam.

A nakonec asi nejvyznamnejsi zmena: Jedna z veci co mel Blob horsi oproti Hawku bylo razeni- na Hawku mam shortshift a je to znat, kvalty tam krasne padaji, drahy jsou kratke a presne. Na Blobu bylo razeni seriove a nefungovlo dobre- nepresna kulisa, dlouhe drahy... casto to razeni byla trochu loterie, jestli ten kvalt trefim nebo ne, zvlast pri podrazovani. Bylo treba to vyresit, protoze Blob ma prevodovku s kratsimi prevody a radi se opravdu hodne. Takze doslo k instalaci nejakeho pouziteho JDM shortshiftu od Toma Doudy- ted je to skvele, drahy jsou kratsi, razeni je daleko presnejsi. Kulisa je porad trochu jina a jde trochu vic ztuha, nez na Hawku, ale neni to neprijemne, naopak. I uchop udela hodne- kdyz to flakam a radicku drzim z boku, je sance na chybu daleko vetsi, nez pri uchopu zezhora.

Blob, jizdni dojmy:
No a konecne jsem se s Blobem taky poradne projel, ne jen za tmy kolem komina v primestskem provozu, kde je to auto teda pekne otravne, ale sviznym tempem po okreskach v doprovodu dalsich stihacek. Musim rict, ze to jede vyborne.
Akcelerace nad 4000rpm je uzasna, bezprostredni, intenzivni. Kratsi kvalty jsou poznat, chce to hodne radit- v Hawku uz musime jet fakt palbu, abych pri plne vytocene ctyrce radnil za pet, v Blobu je tam na bezne okresce ta 5ka hned. Je to pro me nezvyk a budu se muset naucit s tim pocitat a pracovat.
Dalsi rozdil je, kolik sily to auto ma v tech spravnych otackach- v zatackach, tam, kde v Hawku davam na dvojku plny plyn pomerne prudce a skoro az hulvatsky, tak v Blobu musim daleko opatrneji a s rozmyslem, jinak je citit, ze by auto slo hned bokem. Samozrejme je to dane povrchem a stavem pneu, ale opet to bude chtit se naucit s tim pracovat.
Instalace anti-lift kitu urcite pomohla, s Protlum podvozkem a dalsimi upravami na podvnozku na aute jsem necitil ani naznak nedotacivosti, bylo to velmi prijemne. Na snehu nebo jinem podobne kluzkem povrchu tam urcite bude, ale na asfaltu, i vlhkem, jsem ji opravdu necitil. Az me to prekvapilo.
Pri jizde na okresce ve zvlnene krajine se projevil dalsi dusledek zmeny posezu, se kterym jsem dopredu nepocital- jak sedim nizko, tak uplne dobre nevidim pres horizonty. Zni to jako kravina, ale je to nezvyk a neni to uplne prijemne. Dalsi ergonomicky problem je, ze diky jinemu posazu spatne dosahnu na ovladac DCCD- je vlevo u loketky a jak mam dlouhe ruce, tak je prilis blizko. Ovladani za jizdy je tak docela krkolomne. Sedacka ale jinak funguje skvele, nebyl problem vydrzet v ni ty tri hodinky vydrzet. Jasne, tvrdost a tuhost je znat, a pri nudnych usecich ma clovek tendenci se osivat, ale jakmile se jede rychleji a ridic se soustredi jen na auto, silnici a rizeni, tak si na pripadne diskomfort ani nevzpomene, a jsem fakt rad, ze jsem ji tam dal. Dobre jsou i 4bodove pasy Takata od predchozich majitelu. Jsou oproti 3" na Hawku jen 2" tloustka, ale drzi dobre a jak jsou uzsi, tak jsou mozna trochu pohodlnejsi. 5. bod by se hodil, ale neni nutny.

Porovnani Hawk vs. Blob:
Dokud jsem Blobem jezdil jen kolem komina, zdal se mi Hawk mnohonasobne lepsi a prijemnejsi auto. Jezdit tyhle cesty s Hawkem neni zadna lahudka, ale s Blobem to bylo vylozene neprijemne (posez, naladeni motoru, celkovy charakter auta). Byl jsem z toho rozcarovany.
Ale ted, co jsem mel Bloba moznost trochu projet i v jeho prirozenem prostredi, tak dochazim k nazoru, ze jedna Impreza neni lepsi nebo horsi, nez druha, ale ze jsou proste jine. Hawk je distingovany sleeper, velmi rychly, velmi ostry, ale porad po vetsinu casu velmi pouzitelny. Blob je stylovy chuligan, v beznem svete na palici, ale ve svem prirozenem prostredi neuveritelne schopny.
Rozhodovani, kterym autem absolvuji pristi vylet do Dolomit, jiste nebude snadne.

A spotreba? 200 +/- sviznych km v Blobu bylo za 42l Vervy 100, coz si myslim, ze by bylo s Hawkem velmi podobne.

Za foto dekuji Jaromirovi Zubakovi:
Přílohy
DSC06352.jpg
DSC06374.jpg
DSC06518.jpg
Naposledy upravil(a) OZP dne úte led 02, 2024 5:19 pm, celkem upraveno 1 x.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od OZP »

A jeste foto interieru- porad nejsem nejak schopny to vyfotit poradne, aby to vypadalo hezky.

EDIT: Prosim adminy o otoceni, v originale je fotka orientovana spravne. Dekuji.
Přílohy
20231230_094936.jpg
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4458
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od Tsakabaru »

Ondro krasne pocteni o krasnych starostech (*_^) |,,,,
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49221
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od VDC »

Ondro paráda !! Hezky se to čte !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
martinant
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2217
Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
Jméno a příjmení: Martin Antoš
Bydliště: Rokytnice n. Jiz.

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od martinant »

Super příběh Ondro. Přeju ti jen jeden neustálej rohlík ve tváři.
Odesláno z rozežranýho jabka.

Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3629
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od bushman1 »

Pěkně naležato máš tu sedačku 😀
No jo, chlap jako hora.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
Stekem
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 423
Registrován: sob pro 03, 2016 2:23 pm
Bydliště: Západ

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od Stekem »

Moc hezký! Jinak ta 2. fotka si nějak vykloněný, nebo takhle natěsno rameny a rukou u sloupku je to i při jízdě?
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019

Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20659
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od námořník »

Super Ondro 😁👍
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19167
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od hamoun »

v tom aute ses na te fotce uzasne spokojeny!

ses tu podle me jeden z nejvetsich pacientu ... no nadhera ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,,
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od OZP »

Diky za mile reakce, dela mi to radost, presne proto mam zdejsi partu moc rad a je (jste) pro me jednim z piliru meho subarizmu.

Sedacka je hodne polozena, ale posez je spravny- uhel nohou, krku, vzdalenost od volantu- a pritom relativne pohodlny.

A ano, je to na tesno, ale tak akorat na tesno. Na tesno, ale ne omezujici. Vic mista tam nepotrebuju, ale min bych ho mit nemohl. Anglictna pro to ma vyraz "fits like a glove", coz bych rekl, ze presne odpovida.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24342
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od sima »

Opravdu moc čtivě a i sem tam vtipně popsáno, viz chuligán co je... :-D Ondro přeji jen další fajn zážitky a že ty teda musí být, o tom žádná (*_^) |,,,,
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
gerda
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2247
Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
Jméno a příjmení: Michal Gerych
Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od gerda »

Je radost mít radost, že má někdo radost 🙂

Jen se teda teď blbě v mžiku poznává, které je tvé auto. Šedá myška se poznala hned. Nechceš to dát do jiné než modré? [IRONIE]

Jinak to zavírání a otevírání oken obráceně a neuzavření okna u Volkswagenů je asi normální, taťkovi v Touranu (2019) to dělá taky :-/
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.

Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 970
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: OZP a jeho STI

Příspěvek od Augi »

Paráda, mám radost, že auto dělá dál radost :-)

Ještě ses Ondro zmiňoval o těch budících v A sloupku, že bys je dal raději doprostřed místo hodin. Současná pozice pro mě měla ten problém, že jsou hrozně blízko hlavy, takže přeostření na ně docela trvá. Ale zase mají peak, takže bys na ně teoreticky nemusel koukat vůbec. Ale původní kryt A sloupku jsi dostal, takže přemístění by snad také neměl být problém.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“