Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
@spm Ten Lacina asi nebyl nejvhodnější příklad, tam si tomu paní (slečna) šla sama naproti. Kdyby byla pasivní, případně se pokynem omluvila, tak asi tak blbě neskončila. Problém jsou magoři, kteří tě napadnou jen, protože se jim třeba nelíbí tvoje tričko nebo auto anebo jim jen jednoduše přeskočí, tam žádná pasivita nepomůže.
Subaru Impreza WRX MY 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14909
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
@Cheza já mám zas bohaté zkušenosti s pletením pomlázky. Ty jsou v této souvislosti podobně relevantní, jako zkušenosti se sebeobranou (u které pravidlo č. 1 = vzdálit se / utéct rozhodně nezpochybňuji).
Pokud se kolem mne někdo v provozu projevuje jako dement, tak (ono teda dost záleží na konkrétní situaci a řadě dalších faktorů) spíš zpomalím na bezpečnou rychlost. Když to bude na dálnici, tak třeba 80 km/h, kde budu schopen případný náraz / blokování / najíždění uřídit třeba se škodami na majetku, ale bez škod na zdraví. Zastavit na krajnici ve většině situací (dálnice průjezdná) spíš ne, ale rozhodně si neumím představit, že bych s manželkou a dětma v autě zrychlil někam na dvě kila a začal magorovi ujíždět. Ono to totiž většině magorů ty dvě kila jede taky a pak stačí drobný kontakt vozidel a válíš se v kotrmelcích, v horším případě přes svodidla do protisměru. Dělej si co chceš, jestli se chceš zabít v autě, kdo jsem, abych ti to rozmlouval? Ale buď té dobroty a udělej aspoň všechno pro to, abys s sebou nevzal někoho jiného.
@Cliffer Jestli si to dobře pamatuju, tak Lacina měl Superba. Motorizaci netuším, ale ty dvě kila mu to patrně jelo taky.
Pokud se kolem mne někdo v provozu projevuje jako dement, tak (ono teda dost záleží na konkrétní situaci a řadě dalších faktorů) spíš zpomalím na bezpečnou rychlost. Když to bude na dálnici, tak třeba 80 km/h, kde budu schopen případný náraz / blokování / najíždění uřídit třeba se škodami na majetku, ale bez škod na zdraví. Zastavit na krajnici ve většině situací (dálnice průjezdná) spíš ne, ale rozhodně si neumím představit, že bych s manželkou a dětma v autě zrychlil někam na dvě kila a začal magorovi ujíždět. Ono to totiž většině magorů ty dvě kila jede taky a pak stačí drobný kontakt vozidel a válíš se v kotrmelcích, v horším případě přes svodidla do protisměru. Dělej si co chceš, jestli se chceš zabít v autě, kdo jsem, abych ti to rozmlouval? Ale buď té dobroty a udělej aspoň všechno pro to, abys s sebou nevzal někoho jiného.
@Cliffer Jestli si to dobře pamatuju, tak Lacina měl Superba. Motorizaci netuším, ale ty dvě kila mu to patrně jelo taky.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje auto po Subaru
@Cliffer Pokud mě už nějaký magor napadne, tak se rozhodně nebudu snažit situaci uklidnit (to můžu zkoušet třeba v případě prvotního verbálního útoku). Ale buď v prvé řadě uteču anebo nastoupí aktivní sebeobrana.
@Tapan Záměrně jsem doplnil svůj příklad na situaci na prázdné dálnici večer. V takové situaci opravdu nepovažuji za nějak zvlášť extrémně nebezpečné pokud na 5 km zrychlím na 200 km/h + a pak sjedu z dálnice. Předpokládám, že tě už dost aut v životě předjelo rychlostí 200 Km/h a věřím, že většina tě ani nijak neohrozila stejně jako mě.
@Tapan Záměrně jsem doplnil svůj příklad na situaci na prázdné dálnici večer. V takové situaci opravdu nepovažuji za nějak zvlášť extrémně nebezpečné pokud na 5 km zrychlím na 200 km/h + a pak sjedu z dálnice. Předpokládám, že tě už dost aut v životě předjelo rychlostí 200 Km/h a věřím, že většina tě ani nijak neohrozila stejně jako mě.
Subaru Impreza WRX MY 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14909
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
@Cheza Nějak ti z toho modelového příkladu vypadl ten agresor, kterému se snažíš ujet. Nebo v modelovému příkladu jeho vozidlo umí jet maximálně 195 km/h? A to fakt při pohledu na auto spolehlivě poznáš? Jako jasný, když na tebe bude nebezpečně najíždět Daewoo Matiz, tak je asi sichr, že dvoukilem mu ujedeš, ale u toho Lacinovo Superbu třeba?
Po prázdné dálnici si jeď třeba 300. Pokud mě na ní budeš předjíždět, už jaksi není prázdná. Jakmile jsou na ní jiní účastníci provozu, musíš počítat s tím, že to před tebe šoupne někdo, kdo blbě odhadl tvou rychlost ve zpětném zrcátku (a nečekal, že si zrovna zachraňuješ život jízdou rychlostí 200 km/h). Ano, on sice udělal chybu, když ti to poslal před auto, ale když jsi se tu na začátku oháněl tím pravděpodobnostním hodnocením rizik, tak takových chyb se stane denně víc než za celý rok případů s agresorem, kterému je potřeba ujet (můj odhad, nemám podloženo žádnými statistickými daty).
Hele já taky občas napíšu píčovinu jak Brno. Ale čím déle se v hovně budeš šťourat, tím víc smrdí. Když si to shrneme, tak aby sis obhájil potřebu pořídit vozidlo, který v pohodě dosáhne a udrží rychlost 200 km/h, vykonstruoval jsi tady modelovou situaci pravděpodobností srovnatelnou s pádem meteoritu. Pořiď si třeba Chirona, mně je to fuk, ale budeš-li volbu zdůvodňovat potřebou uniknout z "krajní nouze a ohrožení života", bude to pro smích, jak vidíš, nejen mně.
Po prázdné dálnici si jeď třeba 300. Pokud mě na ní budeš předjíždět, už jaksi není prázdná. Jakmile jsou na ní jiní účastníci provozu, musíš počítat s tím, že to před tebe šoupne někdo, kdo blbě odhadl tvou rychlost ve zpětném zrcátku (a nečekal, že si zrovna zachraňuješ život jízdou rychlostí 200 km/h). Ano, on sice udělal chybu, když ti to poslal před auto, ale když jsi se tu na začátku oháněl tím pravděpodobnostním hodnocením rizik, tak takových chyb se stane denně víc než za celý rok případů s agresorem, kterému je potřeba ujet (můj odhad, nemám podloženo žádnými statistickými daty).
Hele já taky občas napíšu píčovinu jak Brno. Ale čím déle se v hovně budeš šťourat, tím víc smrdí. Když si to shrneme, tak aby sis obhájil potřebu pořídit vozidlo, který v pohodě dosáhne a udrží rychlost 200 km/h, vykonstruoval jsi tady modelovou situaci pravděpodobností srovnatelnou s pádem meteoritu. Pořiď si třeba Chirona, mně je to fuk, ale budeš-li volbu zdůvodňovat potřebou uniknout z "krajní nouze a ohrožení života", bude to pro smích, jak vidíš, nejen mně.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje auto po Subaru
Nad tím jsem přemýšlel taky, ale vidím v tom spousty a spousty nevýhod. Kdyby to alespoň bylo stejný auto jako v Evropě, jen s jiným motorem...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Přiznám se, že tuhle myšlenku jsem nerozvíjel nad rámec tohohle příspěvku.
Napada mě ale, jestli třeba (i za cenu drobné úpravy) nelze plechařina z JP verze přeskládat na US. Je tu otázka záruk, ale ta mě (pokud bych to kupoval za 20+let) už trápit nebude. Servis si myslim se najde (nebude to autorizák, ale Dobřany, BA, ... by se asi ukecat daly). Náhradní díly objednáš, jen budeš čekat dýl (ikdyž nějaký věci na JP verzi jedou z Asie. Pak je jedno jestli z Asie nebo Ameriky. Na origo zadní tlumiče na Démona jsem taky čekal nějaké 3 týdny). A pokud koupíš Kanadu tak budeš mít kilometry, °C a snad i FM rádio. Respektive viz CoZmovo Mohykán.
Edit: Určitě bych nešel do auta z USA, ale z Kanady jo.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Moje auto po Subaru
FM radio mít nebudeš, to jede v kanadě taky jenom sudý čísla...
Ale jinak já se toho nebojím...plechy, všechno, co není EU prostě objednáš tam a přijde ti to. Ale obecně ty servisní věci jsou stejné, na tom se nic nemění, akorát třeba tlumiče bych si radši objednal v kanadě, podvozek je naladěnej jinak...
Jinak co se servisování týče, tak je to šestivál, staraj se mi dobřany. Nicméně Emil Frey prohlásil, že kanaďanů tady jezdí víc a oni to naprosto běžně servisují, vůbec se toho neděsí, naopak. Samozřejmě o záruku a svolávačky přijdeš. Otázka je, zda je to tak podstatný, mě přijde podstatnější havarijní pojištění, oni ty záruky tak dlouhý a všechnokrycí nejsou.
Ale jinak já se toho nebojím...plechy, všechno, co není EU prostě objednáš tam a přijde ti to. Ale obecně ty servisní věci jsou stejné, na tom se nic nemění, akorát třeba tlumiče bych si radši objednal v kanadě, podvozek je naladěnej jinak...
Jinak co se servisování týče, tak je to šestivál, staraj se mi dobřany. Nicméně Emil Frey prohlásil, že kanaďanů tady jezdí víc a oni to naprosto běžně servisují, vůbec se toho neděsí, naopak. Samozřejmě o záruku a svolávačky přijdeš. Otázka je, zda je to tak podstatný, mě přijde podstatnější havarijní pojištění, oni ty záruky tak dlouhý a všechnokrycí nejsou.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3147
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Moje auto po Subaru
dá se na auto z Kanady zlegalizovat tažné?
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Moje auto po Subaru
pry to je dost problem, lepsi sehnat rovnou s taznym
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22810
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Prelepit stitek z vrakace, sehnat typovej list... ale nic jsem nerekl
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Moje auto po Subaru
Já si třeba říkal, že ohledně 2.4T bude problém ten servis a pak ty díly, resp. doba dodání apod. A taky v současné době ještě tak nějak chci tu záruku.
Jenže právě na záruku nyní řeším takovou blbost, ale je to zatím metoda pokus/omyl a třeba teď aktuálně se čeká na silentblok motoru snad už 6 týdnů (možná ještě déle). A to už si říkám, že z té Ameriky či Kanady bych to tu měl dvakrát.
Jenže právě na záruku nyní řeším takovou blbost, ale je to zatím metoda pokus/omyl a třeba teď aktuálně se čeká na silentblok motoru snad už 6 týdnů (možná ještě déle). A to už si říkám, že z té Ameriky či Kanady bych to tu měl dvakrát.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24397
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Něco se tu o tom dorazu- bouchnutí už psalo, tj fakt.milan74ma píše: ↑stř bře 20, 2024 6:54 am Na rovnakych cestach je dost tichsi hlave pri prejazde nerovnosti a mostoviek - proste tak nebuchoce. Ked prebehnes cez hrbol jamu - nikdy som nepocul buchnutie dorazu ako na BS, BT. V zatacke drzi podla mna ok - subjektivny nazor, lebo nikdy nechodim na hranu ale len dost svizne je s Outbackom vyrovnany uplne v pohode.
Ako ja nahovorim ze Outback je zly - inak by som si ich predsa nekupil . BT je na tom o kus lepsie ako BS.
Jinak taky by mě určitě nešlo o maximálku, ale o zrychlení, to je nejdůležitější, bezpečné předjetí, otázka je, jestli ten průběh, který zmiňuje Clifer, je právě dostačující, no mě by počítám stačil ? nevím, nejel jsem, nezkoušel jsem, pravda je, že vjec je vjec jak říká jeden zdejší valach zas otázk co na to mnohdy výdrž motoru, na to se dnes ale nehraje. Nemyslím tím teď třeba plejádu.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
mne tiez nejde o maximalku, ale prave o to pruzne zrychlenie pri predbiehani, to je zufale. Inak by som kupil asi zase Outback ...
Subaru Outback 2019 (Comfort)
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1063
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Moje auto po Subaru
Tak to už bych se asi poohlizel po něčem elektrickém …
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L