mechanismus steracu
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: mechanismus steracu
Už sem domluvenej s Vrťasem, prej u nich najdou něco v dobrým stavu a pošlou mi to komplet.
Mimochodem rozdělávat ten plast pod oknem je pěknej ojeb. Ne že by to bylo extra složitý, ale člověk to nechce rozlámat a dělá to opatrně...
Každopádně když najdeš i ty, rád si je dám do zásoby :D
Mimochodem rozdělávat ten plast pod oknem je pěknej ojeb. Ne že by to bylo extra složitý, ale člověk to nechce rozlámat a dělá to opatrně...
Každopádně když najdeš i ty, rád si je dám do zásoby :D
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: mechanismus steracu
Teď mi přišel mail ze Subaru servisu:
"Bohužel není možné objednat jednotlivá táhla ale pouze kompletní mechanismus s motorkem. Cena je 10 150,-kč včetně DPH"
"Bohužel není možné objednat jednotlivá táhla ale pouze kompletní mechanismus s motorkem. Cena je 10 150,-kč včetně DPH"
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: mechanismus steracu
To jsou debilové , to už je lepší si udělat svoje táhla, za tu námahu by to stálo.......a nebo kouknout třeba sem, v jednu chvilku jsem o tom taky uvažoval http://bazar.automedik.cz/subaru/outbac ... er=default
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: mechanismus steracu
Já vzal táhla z jiného rozbitého mechanismu, taky jedna strana byla vyběhaná. Uříznul jsem to a svařil ze dvou špatných jedno dobré táhlo. 1.5 h práce i s demontáží a montáží.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: mechanismus steracu
Z automedika jsem bral pravé zrcátko, vše bylo v pohodě. Až na to že je z angličáka, ale funguje to stejně Jen je to trošku víc vysunutější...
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: mechanismus steracu
Tááákže
Mechanismus včetně motorku vyměněn, tímto vzdávám holt a díky Vrťasovi za expres dodání.
Otázka do pranice: jak srovnat pozici stěračů, aby to nevypadalo blbě a hlavně aby byly nad vyhřívanou plochou? Jak ramínka, tak mechanismus mají dosedací plochy s tisícihranem a pozice viz foto je ta, co sedne sama na sebe. O jeden zoubek níž už to zasahuje mimo okno. Na nějaký štelování jsem prostě nepřišel.
Mechanismus včetně motorku vyměněn, tímto vzdávám holt a díky Vrťasovi za expres dodání.
Otázka do pranice: jak srovnat pozici stěračů, aby to nevypadalo blbě a hlavně aby byly nad vyhřívanou plochou? Jak ramínka, tak mechanismus mají dosedací plochy s tisícihranem a pozice viz foto je ta, co sedne sama na sebe. O jeden zoubek níž už to zasahuje mimo okno. Na nějaký štelování jsem prostě nepřišel.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49472
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: mechanismus steracu
Vrťasovi vzdáváš asi hold...
Co se těch stěračů týče, tak si myslím, že to nejde nijak jinak naštelovat, než přesazením ramínka na tisícihranu.
Co se těch stěračů týče, tak si myslím, že to nejde nijak jinak naštelovat, než přesazením ramínka na tisícihranu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10668
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: mechanismus steracu
Přesně tak. Doštelovat jedině na tisícihranu, ale dá se to v pohodě.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: mechanismus steracu
Jj, hold to byl. Diky za opravu:)VDC píše:Vrťasovi vzdáváš asi hold...
Co se těch stěračů týče, tak si myslím, že to nejde nijak jinak naštelovat, než přesazením ramínka na tisícihranu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř led 28, 2015 9:01 am
- Jméno a příjmení: Tomáš
- Bydliště: Olomouc
Re: mechanismus steracu
Kdyby jste někdo řešil ty kloboučky u Forestera SF , tak tady je odkaz na opravu
https://www.youtube.com/watch?v=9z1MRLJ22Vw
Ty kloboučky z videa se dají sehnat tady, je to asi jediný obchod u nás, který to nabízí, ale není problém to najít i na Amazonu
http://www.autodily-simix.cz/dorman-49447
Sám jsem to vyzkoušel a funguje to (ale nasadit první klobouček je porod, ostatní už jdou) . Jestli pasují i na další modely nevím.
https://www.youtube.com/watch?v=9z1MRLJ22Vw
Ty kloboučky z videa se dají sehnat tady, je to asi jediný obchod u nás, který to nabízí, ale není problém to najít i na Amazonu
http://www.autodily-simix.cz/dorman-49447
Sám jsem to vyzkoušel a funguje to (ale nasadit první klobouček je porod, ostatní už jdou) . Jestli pasují i na další modely nevím.
Subaru Legacy 2.5, MY 2005, MT, 121 kW, LPG
Subaru Forester 2.0, MY 2000, MT, 92 kW, LPG - prodáno
Toyota Celica ST185, 2,0 Twin turbo, MY 1993, V. gen, 4x4, MT, 150 kW - prodáno
Subaru Forester 2.0, MY 2000, MT, 92 kW, LPG - prodáno
Toyota Celica ST185, 2,0 Twin turbo, MY 1993, V. gen, 4x4, MT, 150 kW - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř led 28, 2015 9:01 am
- Jméno a příjmení: Tomáš
- Bydliště: Olomouc
Re: mechanismus steracu
Ještě jsem se díval na diskuzi pod videem a snad by to mělo pasovat i na imprezu a legacy, ale pouze starší modely... Bez záruky
Subaru Legacy 2.5, MY 2005, MT, 121 kW, LPG
Subaru Forester 2.0, MY 2000, MT, 92 kW, LPG - prodáno
Toyota Celica ST185, 2,0 Twin turbo, MY 1993, V. gen, 4x4, MT, 150 kW - prodáno
Subaru Forester 2.0, MY 2000, MT, 92 kW, LPG - prodáno
Toyota Celica ST185, 2,0 Twin turbo, MY 1993, V. gen, 4x4, MT, 150 kW - prodáno
Re: mechanismus steracu
Ahoj. Ty kloboučky tam jsou jen natlačené,ne? To byly tak ztvrdlé,že nešly ven a nebo nové jsou tak tvrdé,že nejdou zatlačit? Jinak ta vymezovací guma,co vypadá jak těsnění je taky součást balení kloboučků?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Filipkooo
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: úte srp 27, 2019 2:10 pm
- Jméno a příjmení: Filip Neuwirth
- Bydliště: Praha, Chodov - Pardubice
Re: mechanismus steracu
Šlo Vyzkouším. https://cults3d.com/en/3d-model/various ... ge-bushingSlavek_xxx píše: ↑stř úno 28, 2018 2:31 am Tak to se urcite zeptej.
Jinak nesly by kloboucky vytisknout na 3D tiskarne?
Subaru Legacy 2.0R kombi MY2007