Ahojte všetci subaristi. Neviem, či sa to tu už riešilo, nejako som to nenašiel, ale "koketujem s myšlienkou" vymeniť zadné brzdy na mojom GT 1996 za 2-piestiky z WRX. No natrafil som na to, že je treba robiť úpravy na plechu, ktorý chráni z vnútornej strany kotúč a taktiež je potrebný adaptér na uchytenie WRX strmeňa. Alebo ste to niekto riešili inak, t.j. výmenou celého náboja z WRX, prípadne inak? Ďakujem vopred za všetky odozvy a podnety
Jozzy
P.S.: Predné WRX 4-piestiky sú už na aute
P.S.S.: adaptér by malo byť toto http://www2.kartboy.com/x...oduct.php?productid=16160
Konverzia zadných bŕzd GT 1996 na 2-piestiky WRX
Re: Konverzia zadných bŕzd GT 1996 na 2-piestiky WRX
Tak to by me taky zajimalo, ja si doted myslel ze to tam normalne pasuje a da se jen jinej kotouc, jako kdyz se to meni v predu za ctyrpistky.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Konverzia zadných bŕzd GT 1996 na 2-piestiky WRX
No, ono to som si pôvodne myslel aj ja, ale bol som "vyvedený z omylu" )). Ozval sa mi na na czechsubaruclube ďalší človek, ktorý to už robil a potvrdil, že je nutný ten adaptér, ktorý ale keď si objednal cez e-bay, tak bol na h...o, takže si to vyrobil, či vyrába momentálne sám. Má nick jirka.bh.
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverzia zadných bŕzd GT 1996 na 2-piestiky WRX
Taky jsem si s touhle myspenkou pohraval, ale jak to neni jen switch kus za kus tak to kaslu.
Odesláno z mého ST27i pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ST27i pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Konverzia zadných bŕzd GT 1996 na 2-piestiky WRX
tuhle procedůru jsem obsolvoval před měsícem, měnila se celá těhlice a dávaly se i větší kotouče z WRX (netušim jestli by šli 2-pístky napasovat na kotouče z GT)
všechno funguje, včetně abs - kroužky jsou identický :supeer:
všechno funguje, včetně abs - kroužky jsou identický :supeer:
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- Lukas_McPraask
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 637
- Registrován: ned zář 19, 2010 4:31 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Jeništa
- Bydliště: Žamberk
Re: Konverzia zadných bŕzd GT 1996 na 2-piestiky WRX
Tady je komplet návod i s obrázkama. Snad pomůže.
SUBARU FORESTER 2,5 XT dailycar
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
Re: Konverzia zadných bŕzd GT 1996 na 2-piestiky WRX
Ďakujem krásne za link na návod, už mám adaptéry dávnejšie doma, ešte chvíľu pojazdím na pôvodných zadných brzdách a potom pôjdu WRXové na auto.
Jozzy
Jozzy