Flash-lube
Flash-lube
Předem než mě ukamenujete, vím že toto téma se tady probíralo asi stokrát :811: Jenomže už na předchozím autě jsem měl ventily zaklepané, a nepřeji to nikomu z vás :sick: Proč píšu. Chci si namontovat sadu "Valve saver kit" a zajímá mě hlavně jestli si to někdo sám montoval a pokud ano, jestli k tomu nemá nějaké fotečky :845: Nejvíc mě ovšem zajímá kde navrtat tu trysku do sání .....koukal jsem na motor a moc místa tam není, proto by bylo super zkouknout aspoň na fotce. Budu rád za jakoukoliv odpověď :supeer:
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Flash-lube
a me zajima, jestli to fakt funguje... ze to neublizi asi vime, ale nad realnou funkci udajne "monteri" krci rameny
Re: Flash-lube
O tom bychom mohli zase diskutovat dlouho, ale můj názor je takový že pokud si mám vybrat mezi např. nějakým tuningovým doplňkem a zařízením v motoru které mi zajistí bezchybný provoz - není co řešit :811: Pošlete někdo fotku :diky:
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Re: Flash-lube
Nazdar, o tom vstupu do sání nejsem uplně přesvědčenej, podlě mě by to mohlo být blíž ke klapce aby to šlo do všech válců stejně, ale podle montážníka je to tak dobře.... Trochu pakárna to poštelovat, mám to tak, že při volnoběhu ukápne jednou za 5s, potom to chce kontrolovat podle tankování, popřípadě s tím trochu pohnout tak, aby to vyšlo cca 50ml tý srágory na 50 litrů LPG. Ale třeba je to jen nějaký placebo, a pak pánbůh s námi.....
Outback 2,5 2017
Forester 2.0X 2006
Forester 2.0X 2006
Re: Flash-lube
Děkuji Majkle za ty fotečky...super :657: :657: . Jenom mám ještě jednu otázku, a to jestli nevíš jak má být vysoko ta nádobka oproti té trysce. Podle mě by ta nádobka mohla být i níž, protože motor si to podtlakem vezme sám :655: Každopádně jdu do toho, ještě jednou díky :pr:
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Re: Flash-lube
V návodu dokonce píšou, že nádobka MUSÍ být níž, aby to fungovalo....s tím místem pro trysku se s někým poraď a pak to sem dej, klidně bych to radši předělal.......
http://www.ochranamotoru.cz/stahni/flas ... er-kit.pdf
http://www.ochranamotoru.cz/stahni/flas ... er-kit.pdf
Outback 2,5 2017
Forester 2.0X 2006
Forester 2.0X 2006
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Flash-lube
no ale moje otazka prave je, jestli to skutecne zajisti bezchybny provoz.Kutiltim píše:O tom bychom mohli zase diskutovat dlouho, ale můj názor je takový že pokud si mám vybrat mezi např. nějakým tuningovým doplňkem a zařízením v motoru které mi zajistí bezchybný provoz - není co řešit :811: Pošlete někdo fotku :diky:
Re: Flash-lube
Díky Majkle, než se pustím do umístění té trysky, určitě si to pořádně promyslím a samozřejmě to zdokumentuju :826: . A co se týče toho bezchybného provozu? To ti U-gene nezaručí nikdo, v každém případě ti tento přípravek motor nepoškodí a pokud by byl k ničemu- pak by asi nebyl tak dlouho na trhu :4690: Přeber si to jak chceš.
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Flash-lube
na trhu je spousta pripravku, ktere maji jen dobry marketing - nerikam. ze to plati i o Flash Lube. Kazdopadne o LPG uvazuju, nicmene spotreba Legacy je lepsi nez jsem cekal (na moje rel. delsi trasy), takze zatim to neni aktualni
Re: Flash-lube
flashlube je v podstate mazivo a ked že je plyn suchý tak primazávanie určite môže len pomôcť a vzhladom na cenu setu (zhruba 70-100€) je to zanedbatelná čiastka. Ja pôjdem dať LPG do oboch áut a samozrejme aj flashlube...
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4049
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flash-lube
Plynař mi ohledně flash-lube rozhodně neříkal, že je to nutné, takže mu věřím, a neřeším to. U turba to ale montuje, ovšem nastavuje správný počet kapek (už nevím kolik), bo jinak to prý zase ztrácí efekt.
Pokud se ce někdo už rozhodnout, stačí se podívat, jestli to tam montuje i výrobce (nebo spíše montoval - v současnosti by mohl podlehnout makretingu a tlaku spotřebitele, který to s tím koupí spíše než bez) a pokud to tam nedával, už vůbec bych se tím nezabýval.
Plyn sice hoří při vyšší teplotě, ale naše motory sou dostatečně vysokootáčkové a tam je ve vysokých otáčkách teplota taky běžně vyšší - takže při nižších otážkách nevidím důvod, proč by měl vznikat zásadní problém s přehříváním ventilů a jejich sedel v hlavě válce.
Spíše než nějaká "blbosť" kapající se to plynu, bych to viděl na správné seřízení, dobře udělanou elektriku a pravidelné kontroly....jinak si tam lejte kdejaků pagážu, ale stejně vám to vůbec nepomože, dyž to mate blbě udělané.
Pokud se ce někdo už rozhodnout, stačí se podívat, jestli to tam montuje i výrobce (nebo spíše montoval - v současnosti by mohl podlehnout makretingu a tlaku spotřebitele, který to s tím koupí spíše než bez) a pokud to tam nedával, už vůbec bych se tím nezabýval.
Plyn sice hoří při vyšší teplotě, ale naše motory sou dostatečně vysokootáčkové a tam je ve vysokých otáčkách teplota taky běžně vyšší - takže při nižších otážkách nevidím důvod, proč by měl vznikat zásadní problém s přehříváním ventilů a jejich sedel v hlavě válce.
Spíše než nějaká "blbosť" kapající se to plynu, bych to viděl na správné seřízení, dobře udělanou elektriku a pravidelné kontroly....jinak si tam lejte kdejaků pagážu, ale stejně vám to vůbec nepomože, dyž to mate blbě udělané.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Flash-lube
Jasně Doro. Každý má na to jiný názor. Vím, že si na autě dokážeš udělat cokoli, ovšem např samotné Subaru v ČR montuje LPG s mazivem!? Takže kde bude pravda? Auto mi určitě nepojede rychleji, o to mi ani nejde, ale aspoň něco málo můžu udělat pro své auto. Navíc jsem ani takovou diskuzi nechtěl rozvádět. Aspoň na jedno se všichni shodnem, a to že je Subaru výjmečné auto :657: :657: :657: :657:
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Re: Flash-lube
může být, že jakousi funkci maziva mohou v motoru, při provozu na benzín, tvořit saze. samotný plyn při hoření vytváří sazí minimum, v podstatě žádné. když testujeme turba na plynovém hořáku, tak celý prostor, který přijde do styku se spalinami, je tak vysušený, že je problém i vyšroubovat šroub...
Re: Flash-lube
Nevím jak u jinejch modelů, ale u Forestra 08 116Kw, LPi Vialle, schválená přestavba pro Subaru, žádný přimazávání není.Kutiltim píše:....Subaru v ČR montuje LPG s mazivem!?
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4049
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flash-lube
:657: :657: sem to nemyslel nijak pohoršeně :unami: ....a taky sem otom uvažoval, bo plyn i dost vysušuje, jak bylo napsáno (viz. třeba pečená kachna v el. a plynové troubě, ...rozdíl že ::-DD: ), ale dyž on nikdo neřekne pravdu a to mě štve. Princip je v současnosti snad u všeho: "něco" vyrobit a prodat i za cenu, že to nikdo nepotřebuje. Ale jestli je toto i otázka flash-lube mi doteď nikdo neřekl a asi ani neřekne - tedy on i řekl, aby to vzápětí někdo jiný zas vyvrátil. A dyž není čék z oboru, mosí někomu věřit, ale komu? Já výrobci těchto věcí nevěřím, bo to klidně može vyrábět řezník, co otom ví prd, hlavně, dyž si to někdo koupí. Je to jako otázka olejů - nekonečné to téma ::-DDD:
Tedy si spíše jen myslím, že pro ty, co jezdí běžně ve vyšších otáčkách (třeba i dálnice, bo tam to točí kolem 4 tis.ot.), tak by to mělo mít kladný účinek, tak pak pro věčí klid, šup to tam...ale, věc související, kolik kapek nastavit, aby to mělo onen předpokládaný účinek?
Já jezdím běžně od 2 do 3 tis. ot., tak to nechávám bez flash-lube, ale víc fakt nevím. Semtam protočím motor na benzín a zase si smažím v oněch otáčkách.
A neříkejte mi, že tu nejste nikdo z požadovaného oboru, kdo to fakt ví ....a teď se směje pod vousy, jak otom plkámé blbostě ve smyslu nesmrtelnosti chrousta
Tedy si spíše jen myslím, že pro ty, co jezdí běžně ve vyšších otáčkách (třeba i dálnice, bo tam to točí kolem 4 tis.ot.), tak by to mělo mít kladný účinek, tak pak pro věčí klid, šup to tam...ale, věc související, kolik kapek nastavit, aby to mělo onen předpokládaný účinek?
Já jezdím běžně od 2 do 3 tis. ot., tak to nechávám bez flash-lube, ale víc fakt nevím. Semtam protočím motor na benzín a zase si smažím v oněch otáčkách.
A neříkejte mi, že tu nejste nikdo z požadovaného oboru, kdo to fakt ví ....a teď se směje pod vousy, jak otom plkámé blbostě ve smyslu nesmrtelnosti chrousta
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)