Outback 3.0 h6 86tkm

Máte zájem o koupi nějakého vozu ? Zde můžete prodiskutovat případné nabídky.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1756
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od Cliffer »

To je asi pochopitelný, když si za nemalý peníz koupíš pro radost auto a dned takhle zlobí. Ostatně možná že je to při prodeji fíčura. Když jsem koupil Démon tak po jedný z prvních cest taky AT TEMP a nechtělo startovat. Pak to udělalo ještě jednou za 3 roky v horku v Rumunsku. Jinak klid :-)
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4499
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od Tsakabaru »

HonzaCZ píše: pát dub 12, 2024 8:50 pm Já jezdím pořád na Sport, to je systémovej/výchozí režim, nehledě na název.
cece kdyz jsi se o tom zminil, ve "sportu" to mam posledni dobou taky porad - tak nejak mi behem seznamovani pocitove prislo, ze to je tomu stroji vlastni aniz bych to nejak detailne zkoumal v teoreticky rovine, takze dik za potvrzeni 8-? =)
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
Metuzalem
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2262
Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
Jméno a příjmení: Milan P.
Bydliště: venkov u Jaroměře

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od Metuzalem »

Šedivák sice není ani Legacy, ani 3.0 H6, ale na Sport jezdím taky, na I se ten motor skoro netočí :-)
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4499
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od Tsakabaru »

Milane ono to tak nejspis bude vsude, ze ty "Inteligentni" a "Eco" rezimy budou proste jen zpusoby, jak ty stroje udelat tak nejak "zelenejsi"
u tech modernich kousku to bude jeste o neco komplexnejsi, protoze podvozky, asistencni systemy, diffy apod., ale co se tyce motoru a prevodovky, rekl bych ze ta prvni veta bude platit =)
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22002
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od HonzaCZ »

Tsakabaru píše: ned dub 14, 2024 8:52 am cece kdyz jsi se o tom zminil, ve "sportu" to mam posledni dobou taky porad - tak nejak mi behem seznamovani pocitove prislo, ze to je tomu stroji vlastni aniz bych to nejak detailne zkoumal v teoreticky rovine, takze dik za potvrzeni 8-? =)
No jo, ale to platí pro SI-drive. Pro předFL bych se skoro vsadil, že to neplatí. SI-drive má Inteligent, Sport, Sport#, kde default je Sport... Inteligent snižuje body řazení, takže míň točí motor, víc se to snaží táhnout motorem bez podřazení, omezuje dostupnej krouťák motoru na cca 240 Nm a má tupější mapu na plynovým pedálu, taky agresivněji používá nižší zdvih sacích ventilů pro větší víření směsi při sání. Sport je default a Sport# takovej +/- opak Inteligent - ostřejší mapa na plynu, řadí nahoru později, dolů dřív => drží motor ve vyšších otáčkách, jinak zamyká měnič, týká se to i řízení motoru - jiný mapy pro variabilní časování, zdvih, zmíněný mapy pro řízení krouťáku atd.

A u předFL bych celkem tipoval, že normal = poFL Sport a Sport = poFL Sport#.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4499
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od Tsakabaru »

je dost mozne, ze je to tak, jak na konci popisujes
spis to beru tak, ze pokud to auto ve sport rezimu neco "umi" co v "ostatnich" ne - tak ty "ostatni" jsou proste orezavky (pod normal)
i ve sportu se da jet uplne normalne s rozumnou spotrebou, ale je tam proste ta reakce na plyn + moznost manualniho zasahu do razeni (tam ale asi budu muset prohodit UP/DOWN :-D, myslim ze uz to tu nekdo nekde resil/delal)

mladsi "chytry" auta sice obcas z nouze projizdim v ramci sluzebnich cest, ale neni toho tolik abych to nejak vnimal a Shogun je vlastne muj prvni automat,
tak objevuju a szivam se =)
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22002
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od HonzaCZ »

Rozdíl je hlavně v tom, že předFL IMHO neovlivňuje tím Sport režimem nic jinýho, než převodovku. Jako to bylo u BE/BH s režimem POWER. Takže bych úplně neřekl, že to na Sport umí "něco navíc". Prostě to změní charakteristiku řazení. Jo, samozřejmě "navíc" to umí manuální řazení. Ale to je u poFL nezávislý na zvoleném režimu.

Přehodit manuální řazení jsem chtěl mj. já, ale ještě jsem se nesmířil s tím, že to bude obráceně označený na kulise. 😁
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od pufko »

Myšlienku prehodiť u automatu "UP/DOWN" som mal aj ja niekedy po kúpe...
Odvtedy ubehlo už 13 rokov a je to tak ako to urobil výrobca a neriešim to, ručný režim nepoužívam, nie je na to dôvod. Používam ho ozaj výnimočne.
Keby som počítal kolko krát som ho použil za posledných 10 rokov tak by mi na to stačili asi dve ruky.

Stačí sa naučiť správne dávkovať plyn = kedy pridať, kolko pridať, kedy povoliť plyn a ručný režim človek využije ozaj iba vtedy ak ide dolu nejakým prudším kopcom mimo asfalt, alebo na zasneženej vozovke aby sa to nerozbiehalo samé a brzdilo sa motorom cez ručne navolený kvalt
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22785
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od spm »

Ja teda nemam rucni rezim, jenom blokace stupnu... ale pouzivam to i do kopcu, kdy je lepsi podradit pred tim, nez najedu do nejakeho vracaku (zvlast kdyz se snazim jet rychle) a z kopce dolu s 2t vlekem se to hodi i na asfaltu :-D

Kazdopadne touha obracet to je hlavne u lidi, co s tim jezdi hodne rychle, aby ten pohyb sel v souladu s pohybem celeho tela a tam ciste automatika fakt nefunguje...

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4499
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od Tsakabaru »

HonzaCZ píše: ned dub 14, 2024 4:14 pm Rozdíl je hlavně v tom...
to uz jsem myslel spis obecne v duchu me odpovedi Milanovi, nez primo ve vztahu k mymu predFL, tam to bude jak rikas
ne ze by ta zmena nebyla i tak zajimava a dostacujici, ale koneckoncu i v tomto pripade to znamena, ze ta prevodovka to proste umi lip =) :-D

jinak nad tim otocenim symbolu jsem taky premyslel, jediny co me zatim napadlo, aniz bych to resil lepikama apod., tak je to vyriznout, prohodit a prelakovat
u predFL je trochu problem ze "+" je na rovine a "-" ma v materialovym dosahu stejnyho kusu u "+" zkoseni, coz by se dalo resit zbrousenim kousku s "+" a naopak nastavenim toho s "-"

u tebe na tom cernym lesklym kulatym hentym ale asi jeste o neco vetsi problem :-D

dalsi moznost, co me napadla ted, by bylo vymenit/upravit hlavici na pace a prosviceny + a - udelat tam 8-?
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
Houkee
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
Jméno a příjmení: Martin houk
Bydliště: Praha 8

Re: Outback 3.0 h6

Příspěvek od Houkee »

U toho myho mám padla pod volantem a když dvakrát klikneš na mínus tak to na Dcko podradi a na plus preradi... ale musíš dvojklikem jak na myši u kompu. A dokud nepreradis plynem nebo nezastavis tak to ten kvalt drží..
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22002
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od HonzaCZ »

@pufko Každej to auto holt používá jinak... Mně by v podstatě možná stačilo odpojit ten manuál +/- z voliče. Páč manuálně řadím jenom pádly... ale občas mi tam ta ruka sklouzne (rally style 😁)... tak pro jistotu. 😁
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22002
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od HonzaCZ »

spm píše: ned dub 14, 2024 6:26 pm Ja teda nemam rucni rezim, jenom blokace stupnu...
Spíš bych řekl omezení rozsahu. 😁
spm píše: ned dub 14, 2024 6:26 pm Kazdopadne touha obracet to je hlavne u lidi, co s tim jezdi hodne rychle, aby ten pohyb sel v souladu s pohybem celeho tela a tam ciste automatika fakt nefunguje...
Touha otáčet to je hlavně u lidí, co jezděj simulace, případně s jinými auty, kde je to prostě obráceně. 😁 A je to tam obráceně přesně z těch důvodů, co popisuješ. Já nevím, proč to má Subaru obráceně. 🤣
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22002
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od HonzaCZ »

Tsakabaru píše: ned dub 14, 2024 7:08 pm to uz jsem myslel spis obecne v duchu me odpovedi Milanovi, nez primo ve vztahu k mymu predFL, tam to bude jak rikas
ne ze by ta zmena nebyla i tak zajimava a dostacujici, ale koneckoncu i v tomto pripade to znamena, ze ta prevodovka to proste umi lip =) :-D
Co myslíš tím líp? Pocitově rychleji? Tvrději? To bude daný zvýšením provozního tlaku ATF a změnou charakteristik přechodů solenoidů mezi stavy. Vůbec bych se nedivil, kdyby se to díky tomu třeba víc opotřebovávalo. Nebo třeba u nový převodovky to neřadilo tak plynule. Proto tam jsou možnosti si vybrat.
Tsakabaru píše: ned dub 14, 2024 7:08 pm u tebe na tom cernym lesklym kulatym hentym ale asi jeste o neco vetsi problem :-D

dalsi moznost, co me napadla ted, by bylo vymenit/upravit hlavici na pace a prosviceny + a - udelat tam 8-?
Já na hlavici nic nemám a zásadní problém na tom černym lesklym hentym je, že to je podsvícený. Když už jsem měl vymyšlený, jak to udělám, tak jsem pak jel večer a všiml si toho... takže zase nic... Možná přelepit a neřešit. Nebo jak jsem psal výše, tak úplně odpojit, páč stejně řadím manuál jenom pádly. 😁
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19209
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Outback 3.0 h6 86tkm

Příspěvek od hamoun »

HonzaCZ píše: ned dub 14, 2024 8:27 pm Já nevím, proč to má Subaru obráceně. 🤣
Subaru a koncern ... des ::-(((
škoda superb
ex WRX 2008
Odpovědět

Zpět na „Kupuji/vybírám auto“