Palivový rozvod, trubky, hadice
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Tak mi majster zo subaru servisu ze povedal,teda ze ak je zaseknuty (v mraze) moze sposobit presytenie zmesy. Kedze na trysky ide aj tak stale tych spominanych 284 — 314 kPa tak aj jeho nefunkcnost by nesposobila v podstate nic co sa tyka startu a paliva.
Este ze som nekupoval novy
Este ze som nekupoval novy
L'induction de l'apoptose est un autre exemple de couplage pays, la frГ©quence de l'expГ©rience du kamagra n'est pas recommandГ©e en cas d'intoxication..
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7859
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Taky si myslím, že se to při startu jen tak neuchlastá. Už jen ty vstřikovací časy co jsou při startu. Prostě se to tam snaží dát co nejvíc paliva.
Měřil už jsi ten tlak při startu?
Měřil už jsi ten tlak při startu?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Tj škoda!Já ti chtěl napsat,že mě to přišlo dost možné!!!Nerozumím tomu,jen nevím,zda se dá věřit jen nějaké teorii někoho,že to nemůže být ono???Je to furt jen teorie Právěže mě to tak rychle spadne dolů s točkami a následně zdechne,jako při přesycení,jako kdybych zatáhl sytič.Myslel jsem taky na opačný případ,že "došel"benál,ale to by zdechlo snad ještě rychleji,toto ale těžko tvrdit.
Akorát je divné,že aspoň mě to s železnou pravidelností napodruhé už nastartuje jak má,že by se ta membrána tak max pravidelně a rychle vzpamatovala?Nevím,opět nevím.
Jak tohle v praxi ověřit...leda najít nějakého dobrovolníka ,kterému to startuje v mrazech na jedničku a přehodit to,je tam dobrý přístup?Musím se podívat kde to přesně je.
Akorát je divné,že aspoň mě to s železnou pravidelností napodruhé už nastartuje jak má,že by se ta membrána tak max pravidelně a rychle vzpamatovala?Nevím,opět nevím.
Jak tohle v praxi ověřit...leda najít nějakého dobrovolníka ,kterému to startuje v mrazech na jedničku a přehodit to,je tam dobrý přístup?Musím se podívat kde to přesně je.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
no ved to ,zeby sa len tak rychlo spamatovala sa mi tiez nezda. Po prvom chcipnuti sa teoreticky nemoze len tak rozmrazit.
Skusal som aj ustami potiahnut pred zimnym startom,nepomohlo. Pristup je cekom dobry , pod lavou stranou sania.
Skusal som aj ustami potiahnut pred zimnym startom,nepomohlo. Pristup je cekom dobry , pod lavou stranou sania.
L'induction de l'apoptose est un autre exemple de couplage pays, la frГ©quence de l'expГ©rience du kamagra n'est pas recommandГ©e en cas d'intoxication..
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Nj právě,dík aspoň se mrknu kde ten ventil je.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
este ta poprosim, pozri mi potom aj kde mas fuel damper ,taky ten bazmek priemeru cca.5 cm. Ja ho mam na vratnom potrubi, neviem ci nema byt na privodnom, aj ked tiez nevidim suvis s tym startom
L'induction de l'apoptose est un autre exemple de couplage pays, la frГ©quence de l'expГ©rience du kamagra n'est pas recommandГ©e en cas d'intoxication..
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7859
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
To je nějaký zpětný ventil a mám ho na vracečce. Vyrovnává to tlak v systému při pulzním odběru vstřikovačů.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
ano, asi tlmi narazy v potrubi. Tak ok, potom. Oteplilo sa, (prijemne) pokusy musia pockat
L'induction de l'apoptose est un autre exemple de couplage pays, la frГ©quence de l'expГ©rience du kamagra n'est pas recommandГ©e en cas d'intoxication..
- jindra58
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: pát srp 26, 2016 7:38 am
- Bydliště: Skočova Lhota
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Zdravím sorry že lezu do tohoto tématu ale je to taky k němu
nevíte někdo kde bych našel palivový filtr u Forestra 2.5X MY 05 ?
nevíte někdo kde bych našel palivový filtr u Forestra 2.5X MY 05 ?
Subaru Forester 2.5X MY2005
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1711
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Palivový rozvod, trubky, hadice
Nevite prosim kde bych nasel palivovy filtr u Forestra 2008 SH 2.litr atmo?Nebo ho mam taky v nadrzi?A je mozne ho vymenit za novy?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Buď uvidíš válec klasický benzín filtr nalevo ve směru jízdy,vedou do něj dvě hadičky,v motorovém prostoru,úplně nalevo kusček od tlumiče,když ne tak ho máš v nádrži,u jiných aut bylo i pod autem,na palivovém vedení,subaru to nemá.Tipuju spíš,že ho najdeš pod haubnou.Jistě,majitelé těchto ročníků budou vědět přesně =)Prostě když není válec pod haubnou je v nádrži...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1711
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Dekuji kouknu .Pripada mi ze mam porad nejakou vysokou spotrebu ,okolo 10 litru at je to plyn nebo benzin.Muze to byt tim automatem?Nebo mam tezkou nohu nebo s nim jeste neumim tak jezdit.S tim automatem.Jestli nemuze byt pricpany necim a jestli ho taky vymenily.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Myslíš tím snad,že vyšší spotřebu by mohl způsobovat přicpaný filtr??To fakt ne,to by spíš nechtělo řádně jet,či vůbec odjet Ohledně tvé spotřeby,nevím jak a kde jezdíš,ale máš auto krátce,tímhle bych se netrápil a jezdil dál,pak uvidíš,třeba se s tím víc sžiješ Navíc automat,jak tu kluci psali,žere hodně výkon,možná na to víc šlapeš,prostě tak jak potřebuješ a víc si to pak veme.
Body,nemohl by jsi si dát do podpisu svou motorizaci?Když se mluví o nějakém autě mě to tam teda vždy hodně chybí
Body,nemohl by jsi si dát do podpisu svou motorizaci?Když se mluví o nějakém autě mě to tam teda vždy hodně chybí
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Dyk to píše. SH, benzin 2-litr. Myslim, že tydle modely i v té nádrži mají jen sítko, který se dá pouze vyčistit. Ale ta vyšší spotřeba filtrem nebude. To jsou ty kopce všude okolo a automat.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem