Náš portálfotogaleriechat [1] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Palivový rozvod, trubky, hadice 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: ned dub 12, 2015 7:25 pm
Příspěvky: 45
Tak mi majster zo subaru servisu ze povedal,teda ze ak je zaseknuty (v mraze) moze sposobit presytenie zmesy. Kedze na trysky ide aj tak stale tych spominanych 284 — 314 kPa tak aj jeho nefunkcnost by nesposobila v podstate nic co sa tyka startu a paliva.
Este ze som nekupoval novy [FUCK PC]


stř úno 15, 2017 8:22 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
Taky si myslím, že se to při startu jen tak neuchlastá. Už jen ty vstřikovací časy co jsou při startu. Prostě se to tam snaží dát co nejvíc paliva.
Měřil už jsi ten tlak při startu?

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


stř úno 15, 2017 8:40 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 2585
Bydliště: Valašsko
Tj škoda!Já ti chtěl napsat,že mě to přišlo dost možné!!!Nerozumím tomu,jen nevím,zda se dá věřit jen nějaké teorii někoho,že to nemůže být ono???Je to furt jen teorie :-/ Právěže mě to tak rychle spadne dolů s točkami a následně zdechne,jako při přesycení,jako kdybych zatáhl sytič.Myslel jsem taky na opačný případ,že "došel"benál,ale to by zdechlo snad ještě rychleji,toto ale těžko tvrdit.
Akorát je divné,že aspoň mě to s železnou pravidelností napodruhé už nastartuje jak má,že by se ta membrána tak max pravidelně a rychle vzpamatovala?Nevím,opět nevím.
Jak tohle v praxi ověřit...leda najít nějakého dobrovolníka :-/ ,kterému to startuje v mrazech na jedničku a přehodit to,je tam dobrý přístup?Musím se podívat kde to přesně je.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř úno 15, 2017 9:02 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned dub 12, 2015 7:25 pm
Příspěvky: 45
no ved to ,zeby sa len tak rychlo spamatovala sa mi tiez nezda. Po prvom chcipnuti sa teoreticky nemoze len tak rozmrazit.
Skusal som aj ustami potiahnut pred zimnym startom,nepomohlo. Pristup je cekom dobry , pod lavou stranou sania.


čtv úno 16, 2017 6:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 2585
Bydliště: Valašsko
Nj právě,dík aspoň se mrknu kde ten ventil je.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv úno 16, 2017 8:00 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned dub 12, 2015 7:25 pm
Příspěvky: 45
este ta poprosim, pozri mi potom aj kde mas fuel damper ,taky ten bazmek priemeru cca.5 cm. Ja ho mam na vratnom potrubi, neviem ci nema byt na privodnom, aj ked tiez nevidim suvis s tym startom


sob úno 18, 2017 9:25 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2701
Bydliště: Praha
To je nějaký zpětný ventil a mám ho na vracečce. Vyrovnává to tlak v systému při pulzním odběru vstřikovačů.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


sob úno 18, 2017 10:25 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned dub 12, 2015 7:25 pm
Příspěvky: 45
ano, asi tlmi narazy v potrubi. Tak ok, potom. Oteplilo sa, (prijemne) pokusy musia pockat :-D


pon úno 20, 2017 12:48 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: