Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Zítra se na to dostanu, jelikož autem jezdím denodenně, tak nebylo moc času, zítra se to stihne a dám hned vědět...
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Baterka odpojena včera kolem čtvrté odpoledne a připojena dnes v deset ráno... Přijde mi, že auto už neškube a jede relativně normálně.
na videu je vidět vyblikání závady, takhle to na mě bliká x minut....
Kód: Vybrat vše
http://vimeo.com/63038480
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Dnes po ujetí cca. 20km auto zase začalo škubat, má díru v plynu a to samé jako před tím, zkusil sem tedy vyblikat závadu, jestli to na něco ukáže a vyblikává stejně jako na videu co jsem dával včera
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Maxcz> v tom pripade je vse OK:
ksakru, proc ma ten muj gif soubor invertovany barvy? :670:
ksakru, proc ma ten muj gif soubor invertovany barvy? :670:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Ale proč po ujetí cca. 20 km je vše zase jako před odpojením? Jakmile to dneska začalo dělat, tak sem zkusil vyblikat závady a nic....Slavek_xxx píše:Maxcz> v tom pripade je vse OK:
ksakru, proc ma ten muj gif soubor invertovany barvy? :670:
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Maxcz> jednoduse proto, ze jednotka zadne chyby nezaznamenava. Coz je sice pozitivni, ale moc ti to nepomuze. Zameril bych se tedy na veci, ktery jednotka nepozna...
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Jasný to chápu, takže váhu by zaznamenala, co to teplotní čidlo? Jak tu někdo psal, to je věc, která se do ECU neuloží.
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Mam doma funkcni cidlo teploty na Imprezu 92kW, ale nevim jestli je stejny. Je tripinovy a cislo dilu je 22630AA161 - SEN ASSY-TEMP. Kupoval jsem ho kvuli zvysovani otacek volnobehu a zbytecne, s novym to bylo stejny.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
já bych tam měl mít tohle
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Mě na mé Impreze 85 kW dokázala jednotka nahlásit závadu teplotního čidla. Vyměnil jsem a bylo. Tuhle závadu by to mělo poznat si myslím tedy. Měnil jsem viz odkaz níže.
Psal si, že to nějakému subaru mechanikovi hlásilo při prvním vyblikání závady váhu vzduchu. Buď to tam ta závada byla uložená z nějaké dřívější doby a nebo to tu chybu po vymazání paměti ŘJ ještě nenačetlo a je to opravdu ta váha.
Pokud by si měl v okolí člověka se stejným motorem, který by byl ochotný ti půjčit na vyzkoušení váhu nebo čidlo, mohl by si si to ověřit. Když jednotka konkrétní chybu nehlásí, je to složitější najít, to je jisté.
Váha se vyveksluje celkem snadno, k čidlu už tak rychlý a snadný přístup není :839:
http://www.aci.cz/kw-530213-cidlo-teplo ... 90724.html
Psal si, že to nějakému subaru mechanikovi hlásilo při prvním vyblikání závady váhu vzduchu. Buď to tam ta závada byla uložená z nějaké dřívější doby a nebo to tu chybu po vymazání paměti ŘJ ještě nenačetlo a je to opravdu ta váha.
Pokud by si měl v okolí člověka se stejným motorem, který by byl ochotný ti půjčit na vyzkoušení váhu nebo čidlo, mohl by si si to ověřit. Když jednotka konkrétní chybu nehlásí, je to složitější najít, to je jisté.
Váha se vyveksluje celkem snadno, k čidlu už tak rychlý a snadný přístup není :839:
http://www.aci.cz/kw-530213-cidlo-teplo ... 90724.html
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Tu váhu mu to vyblikávalo, jelikož jsme ji měli den před tím odpojenou a s odpojenou váhou to dělalo cca. 10x tolik... To čidlo není problém, přeci jen 1000,- (když to přeženu) nebo 10 000,- za váhu je rozdíl
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
"jednotka zaznamená závadu" - často ta indikace funguje, ale moc se na to nespoléhej. Je možné, že jednotka dokáže poznat pouze, je-li čidlo mimo běžný rozsah. Takže se může stát, že hodnota čidla je v povoleném rozsahu, ale špatně. Nebo hodnotu rychle mění - šumí. Nebo občas krátkodobě změní hodnotu. Jednotka podle toho upraví bohatost směsi a předzápal. A ty nejedeš. To jsou ty nejobtížnější závady. Buď za chodu složitě měříš, co čidlo dělá, nebo zkusmo vyměňuješ čidla (a třeba i jednotku).
Pohni (kousek povysuň a vrať) všechny konektory, které na motoru uvidíš.
Tak mnoho štěstí.
Pohni (kousek povysuň a vrať) všechny konektory, které na motoru uvidíš.
Tak mnoho štěstí.
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Něco podobnýho mi dělá Forester. Mezi 2-3500 otáček při přidání plynu škube dusí se a potom najednou vystřelí. Dnes jsem zkusil odpojit baterku, škubání přestalo, ale objevil se problém s volnoběhem. Když pustím plyn, otáčky klesnou na úplný minimum, ale těsně před chcípnutím si auto přidá a volnoběh srovná, nevíte co s tím?
Forester SG 2.0X Dark Grey
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Dnes jsem dával Imprezu do servisu kvůli stejné závadě - do 2000 bez tahu a dusí se a ve 2500 začne cukat a pak nekontrolovaně vystřelí vpřed. Podezření na váhu nebo lambdu. To by ale dlouho nevydržely, jsou tam jen 50.000 km. Tak uvidím... :655:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Mě se dnes po cestě do práce volnoběh postupně srovnal, cukání se zatím nevrátilo. Snad to vydrží .. taky si říkám, že necelých 70 000 km je na větší závady ještě brzo.
Forester SG 2.0X Dark Grey