Koroze na voze (všeobecně)

Plechy, plasty, nárazníky, zástěrky, lak, okna atd.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2166
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od Levap »

Podle mne je to strašný. Takhle nevypadala ani moje stara červená Impreza 2008.

A ukázal bych vam bývalého Nissana, taky 2008. Ze spoda absolutne cisty. Výfuk stribrny bez koroze

Tohle je hodně a melo by se to ASAP řešit

Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk

Obrázek
Impreza 2.0 MY18
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4722
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od petr »

auto se umyje při každé jízdě v dešti :-D takhle nemůže normální 4 leté auto vypadat , někde je chyba i kdyby to nikdy nikdo nemyl , ja tohle ještě na tak novým autě teda neviděl, ani na nivě :-D
Uživatelský avatar
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1273
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal G.
Bydliště: Berounsko

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mišus »

petr píše: ned kvě 21, 2023 9:21 pm auto se umyje při každé jízdě v dešti :-D takhle nemůže normální 4 leté auto vypadat , někde je chyba i kdyby to nikdy nikdo nemyl , ja tohle ještě na tak novým autě teda neviděl, ani na nivě :-D
Umeje se leda hovno....vše se drží v tom aerosolu a ten někdy i s těží umeje wapka.

Ale odborníků na Subaru je tu hodně, to zas jo:D
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4722
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od petr »

celkem by mě zajímalo jak dlouho by trvalo než by to bylo na kaši, kdyby se to takhle nechalo dál bez zásahu a pokračovalo to stejným tempem , za mě je to mazec a dost by mě to nasralo kdybych si koupil nové auto a dopadlo to takhle , přece jenom to nejsou uplně nejlevnější auta, holt asi se musí ty nové káry dávat častěji do myčky , další důvod proč raději staré šunky
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 45931
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od VDC »

Michale obhajuješ to sice hezky, ale nedá se s tím než nesouhlasit. :-) Takhle prostě 4 roky starý auto vypadat nemá, i kdyby ho za ty 4 roky nikdo neumyl ani jednou. Takhle vokyslá by za 4 roky bez mytí nebyla ani Dáčije a dost možná ani ta socialistická.
No nic. Je to opravdu jen další důkaz, že Subaru je na tom stran odonosti proti korozi prachbídně a je třeba se o to prostě starat od novýho auta.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW
Uživatelský avatar
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1273
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal G.
Bydliště: Berounsko

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mišus »

Chtělo by to nějaký fakta, pak můžeme dělat závěry;)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3815
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od Makovica »

Po kazdom jednom vylete v zime, kde idem cez kasu, ci mozny nasoleny povrch, striekam vapkou spodok, zavesenie a lemy. Ani to ale nepomohlo zahadne hrdzavej dutine pod blatnikom. Podvozok, co som videl, plechy uplne ok.
Myslim, ze po nasolenych 4 zimach to hrdzave foto je celkom mozne, kedze tam nie je ziadna ochranna vrstva.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7437
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mnov »

Na čtyřleté auto bych to netipoval. >:-f
Zaujalo mě tam to závaží diferenciálu. Je svařené z několika plechů, asi aby dobře rezlo. :-) Nevíte někdo k čemu toto závaží slouží?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 9868
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od podvlada »

Tyjo, toho jsem si ani nevšiml. Napadá mě jedině omezení nějakých kmitů kolem podélný osy, že to změní přirozenou frekvenci...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 45931
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od VDC »

K čemu slouží netuším, ale na novejch Subaru to je.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2023
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od parabolD »

Je to tlumič kmitů, některé RR to mají různě - na rozvodce, na difech... Btw. viděl jsem zespod auto z roku 2010 co jezdilo jen na Sicílii, a byl jsem v slzách (že to u nás takto nikdy vypadat nebude). Zase interiér kaput...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Odpovědět

Zpět na „Karoserie, zasklení a exteriér vozu“