Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
no dovolat se eliotovi bude ještě zábava, zkusím tam zaject a odlovit ho na živo...
teď mám další zábavný model...disky na kola...sem naivně doufal, že si jako něco vyberu, bude to pecka a za tyden hotovo...takže ne. Klasicky subaru parozměr, na výběr není nic a pomalu se začínám smiřovat s tím, že budou ty divný origo kola...a to sem chtěl nějaký hodobožovský bronzový, abych moh bejt pořádnej kolotočář s kšiltofkou...
kdyby tady tohle četl někdo kovaný v problematice, tak sháním 7J 5x114,3 ET48 středová díra 56, pro pneu 225x60 R18.
P.S. Methody na mě ani nezkoušejte. Sou krásný, drahý jak prase a dělaj se jen v R17.
teď mám další zábavný model...disky na kola...sem naivně doufal, že si jako něco vyberu, bude to pecka a za tyden hotovo...takže ne. Klasicky subaru parozměr, na výběr není nic a pomalu se začínám smiřovat s tím, že budou ty divný origo kola...a to sem chtěl nějaký hodobožovský bronzový, abych moh bejt pořádnej kolotočář s kšiltofkou...
kdyby tady tohle četl někdo kovaný v problematice, tak sháním 7J 5x114,3 ET48 středová díra 56, pro pneu 225x60 R18.
P.S. Methody na mě ani nezkoušejte. Sou krásný, drahý jak prase a dělaj se jen v R17.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Dlouho jsem nereferoval o vývoji...když sleduju Víťu Kulíška, tak mám pocit, že svoje auto spíš trápím, žádná keramika ani vůně se u mě nějak nedějou...zato kilometry přibývají obrovským tempem a škála použití taky...konečně jsme si povozili vlek a je to pravda - US tažný tak trochu klepe (jekl v jeklu), navíc máme moderní evropskou zásuvku, tak teď sháním redukci...to jsou zase špeky...a auto prostě po nandání tažnýho vypne zadní asistenty (RAB), takže tam nechávat tažný jen tak z lenosti je nesmysl. Zase jeho nandání a sundání trvá přesně 5 sec, z toho 4 sec zabere zvednutí víka v kufru a vyjmutí tažnýho z kapsy.
na sraz do bělé jel mohykán naprosto cíleně ukázat páníčkovi, jak tyhle moderní technologie pracují mimo asfalt...urvaná zástěrka a první škrábanec proběhly hned v prvním kole, pak už jsem byl opatrná fňukna. Poučení - přes haupnu není nic vidět - sháním přední kameru a ruším přední park. asistenty. Stejně mě všude poslali kamsi, takže rovnou kameru...dotaz jsem vznesl na Emila Freye, neb mi nenapadá nikdo další, kdo by mohl tušit co s tím. Jako obvykle předpokládám, že s tím tady nikdo zkušenost nemá, kdyby náhodou, tak předem velký dík. To vzduchoprázdno týkající se know-how ohledně těhle aut mě začíná děsit.
Jinak druhé poučení - vypínej eye sight před prudkými výjezdy, protože jinak to auto zas paličatě dupne na brzdu...jako by neznalo svoje nájezdový úhly nebo co...
- po hrozným trápení jsem vybral disky...a už to nikdy nechci zažít. Teď lvl 2 - zimní pneu...na dvě kliknutí interneti navrhujou Bridgestone Blizzak lm 005 - budu rád za zkušenost. Vypadají dobře...takže objednáno...
na sraz do bělé jel mohykán naprosto cíleně ukázat páníčkovi, jak tyhle moderní technologie pracují mimo asfalt...urvaná zástěrka a první škrábanec proběhly hned v prvním kole, pak už jsem byl opatrná fňukna. Poučení - přes haupnu není nic vidět - sháním přední kameru a ruším přední park. asistenty. Stejně mě všude poslali kamsi, takže rovnou kameru...dotaz jsem vznesl na Emila Freye, neb mi nenapadá nikdo další, kdo by mohl tušit co s tím. Jako obvykle předpokládám, že s tím tady nikdo zkušenost nemá, kdyby náhodou, tak předem velký dík. To vzduchoprázdno týkající se know-how ohledně těhle aut mě začíná děsit.
Jinak druhé poučení - vypínej eye sight před prudkými výjezdy, protože jinak to auto zas paličatě dupne na brzdu...jako by neznalo svoje nájezdový úhly nebo co...
- po hrozným trápení jsem vybral disky...a už to nikdy nechci zažít. Teď lvl 2 - zimní pneu...na dvě kliknutí interneti navrhujou Bridgestone Blizzak lm 005 - budu rád za zkušenost. Vypadají dobře...takže objednáno...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv led 18, 2018 6:32 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Jeste k tem senzorum...ja mam Outbacka od narozeni servisovanyho u Freye, a jsou tam od nich i neorigo predni i zadni senzory, vse v barve karoserie, vzadu dokonce na vypinac (asi kvuli vozejku, ale tazny tam neni, takze nevim moc duvod). Takze nejak to tam umej.
Druha vec je jak fungujou - strucne receno tzv. "na informatika" - 0/1. Maj mit ruznou intenzitu pipani podle vzdalenosti od prekazky, ale v realu je budto ticho, nebo nepretrzitej ton, tzn. uz hodne blizko prekazky. Trosku z toho podeziram fakt, ze jsou zalakovany i ty stredni krouzky, o kterejch se v navodu pise, ze se musej pri lakovani zamaskovat...ze tam tudy jdou do senzoru odrazeny vlny.
Musim uznat ze predni i zadni kamera je ve vysledku k nezaplaceni.
Druha vec je jak fungujou - strucne receno tzv. "na informatika" - 0/1. Maj mit ruznou intenzitu pipani podle vzdalenosti od prekazky, ale v realu je budto ticho, nebo nepretrzitej ton, tzn. uz hodne blizko prekazky. Trosku z toho podeziram fakt, ze jsou zalakovany i ty stredni krouzky, o kterejch se v navodu pise, ze se musej pri lakovani zamaskovat...ze tam tudy jdou do senzoru odrazeny vlny.
Musim uznat ze predni i zadni kamera je ve vysledku k nezaplaceni.
Subaru Outback MY2018, 2.5 129 kW, Executive, červená metalíza
exs: Opel Antara, Lancia Lybra, Trabant 1.3, Trabant 601
exs: Opel Antara, Lancia Lybra, Trabant 1.3, Trabant 601
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Ajo, tak to tys mě tam varoval, abych tím jedním sjezdem se schodem nejezil, že si tam něco urvu Jenže já už tam nic nemám, není co urvat
Držím palce s výběrem senzorů nebo kamery, ale jak se nebojíš do něčeho sám říznout, tak jde všechno a fantazii se meze nekladou
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
ono dneska už to není o tom se bát do něčeho říznout...záruku žádnou nemám, tak můžu řezat jak chci kde chci...ale dneska abys byl sakra zdatnej ajťák a elektrikář v jednom a to se nenosí...
Mám prý velké štěstí, že nemám ten poslední model, tam už všechno jede jen přes CANBUS sběrnici a je zcela vymalováno s čímkoliv...u mě by to mělo být ještě částečně analog a částečně digi, tak nějaká naděje na kameru existuje...pokud se teda bude evropská maska shodovat s americkou a nebude další překvápko...
Mám prý velké štěstí, že nemám ten poslední model, tam už všechno jede jen přes CANBUS sběrnici a je zcela vymalováno s čímkoliv...u mě by to mělo být ještě částečně analog a částečně digi, tak nějaká naděje na kameru existuje...pokud se teda bude evropská maska shodovat s americkou a nebude další překvápko...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
jupí, máme update...a už nikdy v životě nechci žádný disky vybírat...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Přesně vím o čem mluvíš . Taky jsem nedávno vybíral. Tolik probděných nocích, návrhu ve Photoshopu desítky kol . Pěkný peklo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3751
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Podle mne nemusis. Tyhle jsou moooc hezky!!
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4045
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Pěkný. Jaký je to model, velikost , ET ,značka? Po originálech si nekoukal? Nelíbí?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5221
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
je to takové nějaké divné , plecháče jsou plecháče
néé dělám si srandu krásné to máš
néé dělám si srandu krásné to máš
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
seatíku...já nakonec koukal asi všude, i celý zámoří jsem prohledal, dostat je sem není nic složitého. Origo jsou přesně v režimu neurazí ani nenadchnou, jsou ok, proč ne...nechám si je na zimu. Tak jsem chtěl zkusit něco jiného, subaru nic moc zajímavého nenabídlo...a tradičně to narazilo na kombinaci 225/60 R18 5x114.3 7J ET48, 56 střed. Blbý je, že 8J je vcelku normální rozměr a je jich mrak hezkejch, ale 225 kolo už na to nenarveš a já nechtěl řešit další inkoust do TP. Skončilo to CMS 25 7,5J, ET47...ten půlpalec je na chování znát, nic děsivého, jen je to prostě jiné. Jinak hodně jsem uvažoval o těhle, ale ve zlaté...bejt bronzový, tak je tam mám, zlatá už je asi fakt moc na tohle auto...
nejvíc hrdej sem na středovky...ty sem koupil asi 3 roky zpátky na starýho otika a nepasovali tam...jako když najdeš, sedí jak prdel na hrnci...
nejvíc hrdej sem na středovky...ty sem koupil asi 3 roky zpátky na starýho otika a nepasovali tam...jako když najdeš, sedí jak prdel na hrnci...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49575
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Ty kola jsou parádní !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
jinak samozřejmě došlo na několik "objevů" u auta:
- autostop nebo jak to nazvat - když člověk stojí v koloně a nechce stát na brzdě...tak i tuhle funkci to má, i když se zapíná poměrně složitě (trochu to připomíná opičí trojhmat)...ale jakmile to člověk dostane do ruky, tak to jde
- asistent pro sjezd kopce je asistent pro výjezd do kopce. Ten sjezdovej se zapíná sám podle toho, jak si auto usmyslí, ale nenutí se.
- přední kamera má šanci na úspěch, tak snad to dopadne
- jak jsem nadával, že tempomat lze jen do 145km/h - v manuálu jsem se dočetl, že pokud auto přesvědčím o tom, že není kanaďan, ale mexikánec nebo kolumbijec, tak budu mít tempomat do 190km/h a ES do 199km/h...wow, jak na to?
- neumim v servisu nechat auto v neutrálu...netuší někdo jak na to? Vypnutej motor + neutrál = řev. Vyndaný klíčky z auta k tomu další řev. Fakt by mě potěšila nějaká rada zkušenějších...
- autostop nebo jak to nazvat - když člověk stojí v koloně a nechce stát na brzdě...tak i tuhle funkci to má, i když se zapíná poměrně složitě (trochu to připomíná opičí trojhmat)...ale jakmile to člověk dostane do ruky, tak to jde
- asistent pro sjezd kopce je asistent pro výjezd do kopce. Ten sjezdovej se zapíná sám podle toho, jak si auto usmyslí, ale nenutí se.
- přední kamera má šanci na úspěch, tak snad to dopadne
- jak jsem nadával, že tempomat lze jen do 145km/h - v manuálu jsem se dočetl, že pokud auto přesvědčím o tom, že není kanaďan, ale mexikánec nebo kolumbijec, tak budu mít tempomat do 190km/h a ES do 199km/h...wow, jak na to?
- neumim v servisu nechat auto v neutrálu...netuší někdo jak na to? Vypnutej motor + neutrál = řev. Vyndaný klíčky z auta k tomu další řev. Fakt by mě potěšila nějaká rada zkušenějších...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23054
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Bych se trochu bal toho, ze kdyz auto presvedcis, ze je mexikanec nebo kolumbijec, tak na tebe zacne mluvit spanelsky
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Já právě chtěl navrhnout, že by ho mohl přesvědčit právě tím, že by na každou informaci od auta odpovídal "¿Que?"
Holt jsme tu samí dobráci
Holt jsme tu samí dobráci
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!