dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Ahoj,
dá se H6 v Outbacku BP uhnat tak, aby se poblil chladič? Před týdnem jsem jel asi 60km po dálnici, auto plně naložený, ne vyloženou cihlu ale svižně, kolem 180. Při zastavování na benzínce a motání u parkoviště jsem si všiml, že je teplota výš, kde nikdy nebyla - jak je normálně cca pod půlkou prostředního bílýho dílu, tak teď byla cca v necelý 3/4. Začala smrdět nemrzka, tak jsem to chcípnul a viděl jsem i malinko páry z kapoty. Po otevření bylo vidět, že si to odplivlo pod kapotou (z toho byla ta pára) a že je expanzka skoro plná - cca 2cm pod okraj. Chladič nahoře jen lehce teplej, když jsem zapnul zapalování, sahara běžela. Čekal jsem už konečně těsnění pod palicema, nicméně voda pohledově ok, olej taky, v expanzce žádný bubliny.
Chvíli jsem počkal, jel asi 30km klobouka, teplota za jízdy těsně pod půlkou jako vždy, při zastavení lezla trochu nahoru, za jízdy se vrátila zpět, i v prudkým kopci ok.
Po asi tříhodinový pauze jsem otevřel chladič, byl suchej, dolil jsem tak decku a půl a jel ještě pár km. Druhý den ráno jsem otevřel motor, většinu expanzky si to přes noc nasálo zpět (bylo tam tak 5cm nad Full), najel jsem do kopce, vycucl to z expanzky, dolil do chladiče s další asi deckou destilky a bylo plno, po chvíli běhu už jen malý panák a hotovo.
Tak jsem ujel asi 120km, rychlostma lehce nad kilo, i přes město a stání na semaforech, auto úplně ok, jako by nic. Dneska mi to nedalo, tak jsem hodil na chvíli sport a točil to do plnejch - nic. Vše úplně normální, voda nemizí, olej ok, hadice tvrdý, teplota se nehne, výkon normální a tahá ve všech otáčkách.
Dotaz je jasný - co to? Vzpomínám si na některý motorky, kde když se delší dobu držela rychlost u maximálky, tak se to prostě neuchladilo a poblilo z chladiče, ale tady bylo nějakých 6°C a průvan vzduchu jak kráva, normálně se ručička nehne ani při 38°C kdy se hodinu poskakuje po praze na rozpálený silnici a ještě do toho topí klima.. Může to dělat termostat, pumpa apod? Nebo to je už předzvěst těsnění? Nebo tomu jen nevoní dlouhodobější jízda na větší výkon? Jak můžu něco z toho vyzkoušet, když se to teď chová úplně normálně, krom toho že občas kouknu na vodu a olej? Vím, že je tam nějaký aftermarket chladič, když prasknul potřeboval jsem ho rychle vyměnit, ale nějak se mi nezdá, že v 38°C stání v koloně to bez problémů uchladí sahara a při 180 to proud vzduchu (a možná i se saharou) nedá?
díky
dá se H6 v Outbacku BP uhnat tak, aby se poblil chladič? Před týdnem jsem jel asi 60km po dálnici, auto plně naložený, ne vyloženou cihlu ale svižně, kolem 180. Při zastavování na benzínce a motání u parkoviště jsem si všiml, že je teplota výš, kde nikdy nebyla - jak je normálně cca pod půlkou prostředního bílýho dílu, tak teď byla cca v necelý 3/4. Začala smrdět nemrzka, tak jsem to chcípnul a viděl jsem i malinko páry z kapoty. Po otevření bylo vidět, že si to odplivlo pod kapotou (z toho byla ta pára) a že je expanzka skoro plná - cca 2cm pod okraj. Chladič nahoře jen lehce teplej, když jsem zapnul zapalování, sahara běžela. Čekal jsem už konečně těsnění pod palicema, nicméně voda pohledově ok, olej taky, v expanzce žádný bubliny.
Chvíli jsem počkal, jel asi 30km klobouka, teplota za jízdy těsně pod půlkou jako vždy, při zastavení lezla trochu nahoru, za jízdy se vrátila zpět, i v prudkým kopci ok.
Po asi tříhodinový pauze jsem otevřel chladič, byl suchej, dolil jsem tak decku a půl a jel ještě pár km. Druhý den ráno jsem otevřel motor, většinu expanzky si to přes noc nasálo zpět (bylo tam tak 5cm nad Full), najel jsem do kopce, vycucl to z expanzky, dolil do chladiče s další asi deckou destilky a bylo plno, po chvíli běhu už jen malý panák a hotovo.
Tak jsem ujel asi 120km, rychlostma lehce nad kilo, i přes město a stání na semaforech, auto úplně ok, jako by nic. Dneska mi to nedalo, tak jsem hodil na chvíli sport a točil to do plnejch - nic. Vše úplně normální, voda nemizí, olej ok, hadice tvrdý, teplota se nehne, výkon normální a tahá ve všech otáčkách.
Dotaz je jasný - co to? Vzpomínám si na některý motorky, kde když se delší dobu držela rychlost u maximálky, tak se to prostě neuchladilo a poblilo z chladiče, ale tady bylo nějakých 6°C a průvan vzduchu jak kráva, normálně se ručička nehne ani při 38°C kdy se hodinu poskakuje po praze na rozpálený silnici a ještě do toho topí klima.. Může to dělat termostat, pumpa apod? Nebo to je už předzvěst těsnění? Nebo tomu jen nevoní dlouhodobější jízda na větší výkon? Jak můžu něco z toho vyzkoušet, když se to teď chová úplně normálně, krom toho že občas kouknu na vodu a olej? Vím, že je tam nějaký aftermarket chladič, když prasknul potřeboval jsem ho rychle vyměnit, ale nějak se mi nezdá, že v 38°C stání v koloně to bez problémů uchladí sahara a při 180 to proud vzduchu (a možná i se saharou) nedá?
díky
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23053
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Těsnění pod hlavou je většinou nejpravděpodobnější přičina, ikdyž pak typický symptom je, že ta voda z chladiče mizí furt (respektive přelévá se do přepadovky a nevrací zpět, takže pod víčkem chladiče je prázdno, ale v přepadovce hladina přibývá). Z těch méně častých závad pak to může být to víčko na chladiči (je tlakové, takže má držet nějaký tlak a naopak nasávat zpátky, když se to rozbije, dělá to brajgl), termostat, chladič zacpaný bordelem (stačí, když je bordelem zacpaný klima chladič, který je před ním), případně kombinace výše zmíněných. Mně jenom patrně kombinace dalšího termostatu a vyčištění chladiče tu teplotu sundala o 10°C dolů.
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
díky. Chladič je plnej, teď jsem to byl zkouknout po týdnu a je tam cca 1cm pod okrajem. Chladič je rok starý. Zkusím to sledovat ale zdá se to normální, za nějakých 6tkm mě čeká velký servis v 315, tj. rozvody atd, tak přemýšlím, jestli se spíš nekouknout po celým motoru, protože kdyby to bylo těsnění, tak to patrně bude servis tak za 2-3 motory
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15027
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Když se dělá jen těsnění, rozhodně má smysl ho dělat na stávajícím motoru. Protože na zakoupený motor můžeš najet 20 tisíc a seš tam zas. Jo když je to mázlý na klice, jako to bylo u mne, to už je jiná story, to by ten motor z vrakáče asi vyšel líp
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23053
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
To si nejsem úplně jistej, ono těch motorů už taky tolik není a navíc vzhledem k tomu, jak častá je to u H6 závada, tak na jiném motoru to budeš mít velice rychle také
Nicméně můžeš začít tím víčkem. To stojí pár stokorun, když se dokážeš kouknout do chladiče, tak to dokážeš i vyměnit a mohlo by to být ono, podvladovi se to tuším chovalo zrovna takhle, že to tu vodu prostě občas vyblilo...
Nicméně můžeš začít tím víčkem. To stojí pár stokorun, když se dokážeš kouknout do chladiče, tak to dokážeš i vyměnit a mohlo by to být ono, podvladovi se to tuším chovalo zrovna takhle, že to tu vodu prostě občas vyblilo...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
No jestli to auto bylo plně naložený a držel jsi ho pod krkem 180, tak se úplně nedivím, že se to neuchladilo.
Podle popsaných symptomů to tipuju na to těsnění. I podle toho, že píšeš za jízdy teplota drží, při zastavení nebo sundání nohy z plynu leze nahoru. Typický symptom.
Uvidíš, jestli to tu vodu bude tlačit do expanze. Ono to může dělat pomalu. Já třeba ujel štreku 400 km, než začala lézt teplota, jak tam nebyla voda a pak jsem do toho dolejval třeba litr a půl. Když jsem jezdil krátký trasy, tak jsem dolejval jednou za 14 dní 2-3 deci.
Pokud je to těsnění, tak to ty bubliny nemusí dělat hned. Mě je to začalo dělat až těsně před opravou, ale jsem si celkem jistej, že jsem s fouklým těsněním jezdil skoro 2 roky. Vyměnil jsem 2 chladiče, termostat, víčko, postupně všechny 3 hadice, který popraskaly, jak byly natlakovaný. A nakonec, co to bylo ? No samozřejmě těsnění, což Slávek-xxx říkal od samýho začátku.
Podle popsaných symptomů to tipuju na to těsnění. I podle toho, že píšeš za jízdy teplota drží, při zastavení nebo sundání nohy z plynu leze nahoru. Typický symptom.
Uvidíš, jestli to tu vodu bude tlačit do expanze. Ono to může dělat pomalu. Já třeba ujel štreku 400 km, než začala lézt teplota, jak tam nebyla voda a pak jsem do toho dolejval třeba litr a půl. Když jsem jezdil krátký trasy, tak jsem dolejval jednou za 14 dní 2-3 deci.
Pokud je to těsnění, tak to ty bubliny nemusí dělat hned. Mě je to začalo dělat až těsně před opravou, ale jsem si celkem jistej, že jsem s fouklým těsněním jezdil skoro 2 roky. Vyměnil jsem 2 chladiče, termostat, víčko, postupně všechny 3 hadice, který popraskaly, jak byly natlakovaný. A nakonec, co to bylo ? No samozřejmě těsnění, což Slávek-xxx říkal od samýho začátku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19624
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Chladič nahoře jen lehce teplý ...
Co pumpa?
(Nebo pak to, co píšou kluci )
Ještě se mi žádné auto nepodařilo uhnat vysokou rychlostí ...
Spíš jsou problémové serpentiny a nižší rychlost ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Co pumpa?
(Nebo pak to, co píšou kluci )
Ještě se mi žádné auto nepodařilo uhnat vysokou rychlostí ...
Spíš jsou problémové serpentiny a nižší rychlost ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Auto můžeš uhnat rychlou jízdou, ale zaručeně ne v únoru. Něco je hodně špatně a máš možná maximálně do jara čas to vyřešit. Tipuju těsnění pod hlavou.
Edit: a jako první vyměň termostat za originální, to je spotřební materiál a šetřit se nevyplatí.
Edit: a jako první vyměň termostat za originální, to je spotřební materiál a šetřit se nevyplatí.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Tapan: to právě není jen těsnění, to bych nechal udělat, jak jsem psal, bylo by to těsnění + velký servis s rozvodama, což už je otázka, jestli do toho vrážet.
spm: ano, víčkem určitě začnu
VDC: to bylo na pohodu na půl plynu, kdyby to byla cihla Praha-Brno jak v impreze tak neřeknu, ale H6 si v klidu vrní kolem 4k bez nějakých problémů, nebo minimálně výkonově, chlazení je otázka ta teplota právě lezla jen když byl ten chladič polosuchý, těď se to týden chová úplně normálně. Tak se pokouším dobrat, co je příčina a co následek. Taky teda tipuju to těsnění, klidně to může být dýl a teď se to projevit, normálně jezdím kolem 160 když nepospíchám. Ale vzhledem k tomu co píšeš je to těsnění pravděpodobnější, taky jsem ho sice čekal ale myslel jsem, že by se to projevilo daleko víc.
To nemá nějakou pojistku na velký tlak v okruhu? Můj druhý dotaz by byl kudy si to tu vodu odplivlo, to pustí chladič do expanze a ta se otevře? Zarazily mě ty tvoje praskající hadice.
Všehovšudy jsem tam během 3 dnů dolil dohromady cca 3-4 dcl, což by klidně mohlo být to, co vystříkalo do motorovýho prostoru - ale je mi divný, že to auto srazí na kolena 3dcl chybějící vody, plus samozřejmě něco z chladiče skončilo v expanzce, ale i tak.
outback: taky je mi to divný. A nebyl to žádný fullgas jak jsem psal výše. Termostat zkouknu. Já bych to nejradši všechno nechal s tím velkým servisem, ale přemýšlím, jestli už se na to nevyprdnout komplet, dojezdit to do smrti než se to někde potká a pak buď vyměnit celý motor nebo to zapálit, protože to je servis už tak kolem 3/4 ceny auta
hamoun: u něktetých motorek je to běžný pokud nejsou koncipovaný na okruh nebo velký výkon, prostě se to neuchladí, asi jako veyron. Není to rychlostí, ale výkonem, se kterým to generuje i spoustu tepla.
Pumpa mě napadla, protože ta se s rozvodama mění ne? Tj. už by mohla mít horší účinnost, a tedy by z toho mohl koukat problém s chlazením když se ten motor hodně hřeje, ale fakt netuším, jak to poznat? Teď se to chová úplně normálně.
spm: ano, víčkem určitě začnu
VDC: to bylo na pohodu na půl plynu, kdyby to byla cihla Praha-Brno jak v impreze tak neřeknu, ale H6 si v klidu vrní kolem 4k bez nějakých problémů, nebo minimálně výkonově, chlazení je otázka ta teplota právě lezla jen když byl ten chladič polosuchý, těď se to týden chová úplně normálně. Tak se pokouším dobrat, co je příčina a co následek. Taky teda tipuju to těsnění, klidně to může být dýl a teď se to projevit, normálně jezdím kolem 160 když nepospíchám. Ale vzhledem k tomu co píšeš je to těsnění pravděpodobnější, taky jsem ho sice čekal ale myslel jsem, že by se to projevilo daleko víc.
To nemá nějakou pojistku na velký tlak v okruhu? Můj druhý dotaz by byl kudy si to tu vodu odplivlo, to pustí chladič do expanze a ta se otevře? Zarazily mě ty tvoje praskající hadice.
Všehovšudy jsem tam během 3 dnů dolil dohromady cca 3-4 dcl, což by klidně mohlo být to, co vystříkalo do motorovýho prostoru - ale je mi divný, že to auto srazí na kolena 3dcl chybějící vody, plus samozřejmě něco z chladiče skončilo v expanzce, ale i tak.
outback: taky je mi to divný. A nebyl to žádný fullgas jak jsem psal výše. Termostat zkouknu. Já bych to nejradši všechno nechal s tím velkým servisem, ale přemýšlím, jestli už se na to nevyprdnout komplet, dojezdit to do smrti než se to někde potká a pak buď vyměnit celý motor nebo to zapálit, protože to je servis už tak kolem 3/4 ceny auta
hamoun: u něktetých motorek je to běžný pokud nejsou koncipovaný na okruh nebo velký výkon, prostě se to neuchladí, asi jako veyron. Není to rychlostí, ale výkonem, se kterým to generuje i spoustu tepla.
Pumpa mě napadla, protože ta se s rozvodama mění ne? Tj. už by mohla mít horší účinnost, a tedy by z toho mohl koukat problém s chlazením když se ten motor hodně hřeje, ale fakt netuším, jak to poznat? Teď se to chová úplně normálně.
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Tipujem to rovnako na tesnenia pod hlavami, ich koniec sa rýchlo blíži
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
když už jsme teda u těch těsnění, mě teda ještě u žádnýho Subaru zázračně nepotkalo, ale měl jsem za to, že tak 100-150k by to mělo vydržet když se udělá? Nebo je to ob olej? Kolik tak dá u H6?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Hadice popraskaly proto, protože v okruhu samozřejmě byl vyšší tlak a byly starý. Horní praskly postupně po výměně chladiče v místě spony. Ta spodní naopak rupla tak, že se rozšklebila po celý dýlce a byl jsem okamžitě bez vody. Jedním z průvodních znaků fouklýho těsnění jsou tvrdnoucí hadice.
Jo, po opravě by mělo těsnění vydržet kilo, kilo pade.
Jinak k té úvaze o výměně motoru. Souhlasím s tím, co psal Štěpán. Než si koupit za 50 jinej agregát bez záruky a myslím, že tolik by motor stál, protože nejsou, tak je lepší opravovat ten svůj, kterej už přece jen znáš.
Jo, po opravě by mělo těsnění vydržet kilo, kilo pade.
Jinak k té úvaze o výměně motoru. Souhlasím s tím, co psal Štěpán. Než si koupit za 50 jinej agregát bez záruky a myslím, že tolik by motor stál, protože nejsou, tak je lepší opravovat ten svůj, kterej už přece jen znáš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
vyšší tlak by mělo víčko pustit do expanze ne? Na kolik to je vlastně nastavený? Hadice mi přijdou spíš měkký oproti jiným autům.
Netuším, za kolik by byl motor, teď šly auta nahoru, rok a půl zpět se dal sehnat celej slušnej Oťas BP H6 kolem 80-90k. Osobně mám taky radši svůj motor, v AWD na tom autě vymění fakt každou kravinu i když to auto v klidu funguje - typu rosící víko, natýřelý hadice apod. Ale pokud je výměna těsnění 35k nebo kolik a velký servis s rozvodama dalších 35k nebo spíš víc, tak je otázka, jestli to má smysl - nebo radši mít další motor nebo kuchnout rovnou nějaký auto na díly
Netuším, za kolik by byl motor, teď šly auta nahoru, rok a půl zpět se dal sehnat celej slušnej Oťas BP H6 kolem 80-90k. Osobně mám taky radši svůj motor, v AWD na tom autě vymění fakt každou kravinu i když to auto v klidu funguje - typu rosící víko, natýřelý hadice apod. Ale pokud je výměna těsnění 35k nebo kolik a velký servis s rozvodama dalších 35k nebo spíš víc, tak je otázka, jestli to má smysl - nebo radši mít další motor nebo kuchnout rovnou nějaký auto na díly
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Víčko je standard myslím 1,1 baru. Pokud je kastle zdravá, tak má cenu vrážet do motoru.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15027
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Si tedy nemyslím, že bys kdykoliv v minulosti koupil za 90 slušnou H6 BP. Byla tu za podobnou cenu jedna a ta už skrz korozi nejezdí, a co vím, za méně jsem pořídil já a Podvlada, ale obojí byly auta se spoustou drobných nedostatků a před velkým servisem na motoru (mj. to těsnění). A co jsem viděl v inzerci, žádné z těch aut kolem kila nebo níž na mne nepůsobilo dojmem, že budou sednout a jezdit.
Motor z vrakáče jsem poptával v březnu 2020, nabídnul mi 3 v rozpětí 30-45 tis. dle nájezdu - 235 až 360 kkm, a dneska levnější nebudou. I kdyby se na ten motor nemuselo sáhnout a jen se vyměnil, propočti si k tomu práci a náplně - a máš v autě motor, u kterého nevíš, jestli a kdy se těsnění pod hlavou dělalo, může ti tam fouknout za měsíc nebo za půl roku...nebo taky "nikdy", ale vsaď si na to... Za to už se udělá na tvém motoru těsnění se vším, co tak obvykle bývá potřeba. Rozvody jsou tam řetězem - zná tu někdo osobně někoho, komu ten řetěz měnili? Většinou se mění jen ty vodicí lišty dle stavu a nějaké další drobnosti kolem.
Motor z vrakáče jsem poptával v březnu 2020, nabídnul mi 3 v rozpětí 30-45 tis. dle nájezdu - 235 až 360 kkm, a dneska levnější nebudou. I kdyby se na ten motor nemuselo sáhnout a jen se vyměnil, propočti si k tomu práci a náplně - a máš v autě motor, u kterého nevíš, jestli a kdy se těsnění pod hlavou dělalo, může ti tam fouknout za měsíc nebo za půl roku...nebo taky "nikdy", ale vsaď si na to... Za to už se udělá na tvém motoru těsnění se vším, co tak obvykle bývá potřeba. Rozvody jsou tam řetězem - zná tu někdo osobně někoho, komu ten řetěz měnili? Většinou se mění jen ty vodicí lišty dle stavu a nějaké další drobnosti kolem.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12