kruci tady to fakt žije, díky, to ani nestíhám číst
Všem děkuju.
suubaru píše:Se spotřebou to nemá moc co dělat.
Spotřebou myslím to, že místo aby jednotka přestala dávkovat palivo, jak se to děje u většiny nebo všech stříkaček při brždění motorem, tak udržuje volnoběh, tj. žere to jak karburátorový motory co měly volnoběžnou trysku. Nějaký 2l / hod mě nevytrhnou, na druhou stranu, proč to má žrát a já stát na brzdě jak šílenec, když to může v klidu brzdit motorem a nežrat - vzácně to spojuje obě blbý vlastnosti.
Podvlada: dík za fakt obsáhlej příspěvek
pokovení - mám zkušenosti u veteránů s prací p. Nepokoje a jestli to tak dělají všichni, tak je to super a vydrží
dále k světlu - barevně mi na impreze vyhovoval silverstar (a hlavně výdrží :d ), ale svítí to teď tak na prd že už jsem koupil rovnou dvě sady Night breaker, akorát se ještě rozhodnu podle přístupu ke světlu jestli je tam dám.
Myslíš že ta tvoje čočka byla fakt špatná? Není mi jasný, jak by šla "vysvítit" skleněná čočka, sklo skoro nematní, pokud to není poškrábaný nebo na tom nějakej bordel tak by to mělo vydržet dost. To světlo je šroubovaný nebo jak to drží? To nový těsnění samo nelepí ne? A zkušenosti ok? Voda tam neteče, nemlžej se, nic?
k té ceně - jak psal i mirekst a VDC, jestli stojí renovace 14-22k a nový 23k tak není vůbec co řešit, to si to radši zkusím udělat sám a když to doprasím, tak stejně koupím nový
v euautodily jsou nový za 11500 resp. 8700 (s daní, takže 21% dolů), to je celkem ok.
kamera - mám kameru se záznamem předek+zadek na zrcátko, jenže jí mám vevnitř u střechy, takže je vidět až tak půl metru za auto. Mám ještě z imprezy držák spz se senzorama tak ho tam asi šoupnu a kdyžtak se uvidí, nechce se mi moc do ničeho vrtat díry pokud to nemá nějakou přípravu.
podřazování - tím škubáním nemyslím vyložený škubání, je to plynulý ale prostě jako když u 3l motoru pustíš během půl sekundy na nízkej kvalt spojku jak v autoškole a otáčky vylítnou na třeba 2500, je to jak kdybys projel zdí, ten motor brzdí dost (3 na 2 typicky). No a veškerou tu sílu přenáší převodovka, tak bych jí nerad zničil. Aha teď jsem dočetl k tomu kde to přesně píšeš, tak asi ok. Akcelerace samozřejmě boží, to škubnutí při ubrání plynu mě vadí taky, zejména na S když to někde odpálím a povolím plyn třeba u 4000rpm, tak se převodovka tak 1-2 sekundy rozmýšlí jestli fakt zařadit a pak tam prasácky kopne dvojku. Ale chápu, že ještě čeká jestli nepříjde full gas. Nicméně mi přijde, že se to nějak učí, někdy překvapí a začne sama brzdit motorem i na D.
Olej - no já právě nevím co jsem tam měl do teď, mám to dva měsíce
Ale ok, 5W40/5W50 mi asi stačí, budu sledovat spotřebu oleje a uvidím. S tím Dextronem máš asi pravdu, nevím do čeho byl jen jsem našel flašku, ten posilovač je z více důvodů daleko pravděpodobnější.
barts: kamery mám viz výše, podívám se jestli se mi tam chce cpát další display pokud je vůbec kam, viděl jsem někde takový kostičky přímo nad spz.
fajfka: ano, bez laku s UV ochranou to je do roka ještě podstatně horší, kolikrát vyložený mlíko. Takový ty renovace před prodejem v aaa, chvíli je to jak nový