Mlha, zima => chladnější vzduch => vetší účinnost spalovacího motoru
Přívstřik nestlačitelné vody=>změna kompresního poměru => jede to jinak, někdy líp
Nasávání páry => může se tam něco dít, že se ta pára při tlacích a teplotách nějak rozloží a dělá to něco podobného, jako s tím vodíkem, ale zřejmě ty komplikace, které to přináší, nestojí za tu změnu spalovacího procesu, jinak by s to dávno dělalo sériově.
Inhalace HHO(směs vodíku a kyslíku, Brownův plyn)=>dle autorů a těch, co píší recenze (což nutně nemusí být spokojení uživatelé) dochází při reakci vodíku s uhlovodíky z paliva a kyslíkem s karbonovými úsadami a vzájemně, dochází okamžitě ke snížení spotřeby a zvýšení výkonu. Dlouhodobě k čištění motoru od karbonu.
A proto jsem položil do pléna dotaz, abych zjistil, zda s tím má někdo osobní zkušenosti a ne, abych se dočetl, že jsem
Je mi naprosto jasné, že balík proudu do baterky(či rovnou generátoru vodíku) dostanu z výkonu motoru no možná se 70%ní účinností. S podobnou účinností vyrobím HHO z vody, zbytek se mění v generátoru plynu v teplo (to přiznávají, že se zahřívá). Pokud by však plyn shořel v motoru všechen a vzal ssebou i nějaké palivo, co by normálně neshořelo (typicky u starších motorů, které už mají na hranici saze a HHC, mohlo by to mít kýžený efekt. A pokud by toho výkonu ze spálení HHO bylo 2x tolik, než kdybychom ho pálili v hořáku na výstupu generátoru, mohli bychom být výkonově a spotřebou na nule. Jenže s tím efektem, že budou dobré emise a motor se bude během používání čistit. A pokud bude nějaký koník do plusu(udávají, že je naměřili), může vyjít i nižší spotřeba, kterou uživatelé často udávají.
Subaru na vodu
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Subaru na vodu
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23055
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru na vodu
No, na tý druhý stránce, co jsem tady rozkliknul, píší ještě něco takového, že max. odběr toho generátoru je 90W. Přiznám se, že jsem teď hrozně línej to počítat. Ale celkem bych si vsadil na to, že kdybych spočítal, kolik 90W generátor vyrobí vodíku a kolik motor při běhu žere vzduchu, došel bych nejspíš k tomu, že toho vodíku jde do sání motoru asi tolik jako kolik je účinných látek v homepatiku. Tedy že to ani nemá šanci nijak reagovat, protože vodík se tam nedostane prakticky žádný
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20896
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru na vodu
Přečti si oba odkazy. Od Spm i ode mne. Rekl bych ze ti to odpoví na tvé otázky. Pak ještě implantovat turbo na atmosféru. To taky pomáhá.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15031
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Subaru na vodu
No jo, Rajnoch se už dlouho neozval...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Subaru na vodu
zasada jedna, na veci, ktere funguji se nesaha
zasada dve, nejaky pobouchany magor (firma) nebude chytrejsi nez motorari z fabriky
zasada tri, chci-li usporne auto, koupim si nejake tdi,chci-li vykonne tak sti a nekurvim auto
...
a rozhodne nebudu podporovat klony Horsta Fuchse
...
ale kazdy sveho stesti strojvudcem, at si dela kazdy, co chce, na vybuch ala zeppelin a ohrozeni ostatnich to placebo nevypada
zasada dve, nejaky pobouchany magor (firma) nebude chytrejsi nez motorari z fabriky
zasada tri, chci-li usporne auto, koupim si nejake tdi,chci-li vykonne tak sti a nekurvim auto
...
a rozhodne nebudu podporovat klony Horsta Fuchse
...
ale kazdy sveho stesti strojvudcem, at si dela kazdy, co chce, na vybuch ala zeppelin a ohrozeni ostatnich to placebo nevypada
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru na vodu
siezer píše:Na fyziku a chemii jsem nikdy moc nebyl. Obohacená směs o "trochu" O2 a H může posloužit jako aditivum a zlepšit zápalnost paliva ne.
Jen nevěřím zázračným vlastnostem, které to má na motor a spotřebu. A baterka dostane počudit.
ako bolo spomenuté, vstrekovanie vody už bolo použité v stihačkach cez 2sv. a sporadicky v motošporte, len na to musí byť konštruovaný motor... obyčajný by asi po pár vstrekoch odstrelil hlavy válcov...
dokonca BOSCH a BMW v tom vidia aj cestu na znižovanie emisií pri navýšení výkonu, ale pre štandardné motory to nebude(testujú to už niekoľko rokov a okrem malej série BMW M4 GTS zatiaľ nič)... treba použiť drahé materiály na konštrukciu, dimenzovanie motora na vyššie tlaky+korozívne účinky vody...
https://www.topspeed.sk/vstrekovanie-vo ... -bmw/11039
čo sa týka nižších teplôt a hmly... spaľovací motor(pri turbomotore výraznejšie) v nižšej nadmorskej výške a pri nižšej teplote nasaje viacej vzduchu, preto sa používaju aj vodné trysky na ochladenie medzichladiča vzduchu
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1889
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Subaru na vodu
Ne. Voda v kapalným stavu (tj. přístřik nebo nasávání mlhy/jemné tříště) slouží k ochlazování vnitřku válce (přechod z kapaliny na páru odebere energii).ok1mpx píše: Mlha, zima => chladnější vzduch => vetší účinnost spalovacího motoru
Přívstřik nestlačitelné vody =>změna kompresního poměru => jede to jinak, někdy líp.
A do chladnějšího válce lze dostat více směsi a nedojde k detonačnímu spalování.
V současných turbomotůrcích se k témuž (ochlazováni) používá bohatá směs - ochlazuje se odparem benzínu. A proto TSI a spol. pod zátěží žerou i trávu u cesty.