Vracení pístku
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23044
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vracení pístku
Hmm, mně se vrací až po otočení kola. To byla taky sranda zdiagnostikovat to, že to strašný klepání ze zadku byly volný zadní destičky, kde chyběl ten plech, protože vždycky když se s tím někde zajelo a zastavilo, tak desky zůstaly k sobě secvaknuté a mohlo se s tím lomcovat jakkoliv a bylo to zticha jako hrob
Hele nechceš si otevřít dílnu na rozhýbávání brzd? Mně už se to relativně srovnalo, že při běžném ježdění je to v pohodě, ale včera mě iritovalo nějaké smradlavé TDI na dálnici bez zrcátek, tak jsem ho radši předjel a když jsem brzdil z těch 160, tak to zase klepalo
Hele nechceš si otevřít dílnu na rozhýbávání brzd? Mně už se to relativně srovnalo, že při běžném ježdění je to v pohodě, ale včera mě iritovalo nějaké smradlavé TDI na dálnici bez zrcátek, tak jsem ho radši předjel a když jsem brzdil z těch 160, tak to zase klepalo
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Vracení pístku
Já bych si tím asi moc nevydělal. Dělám to po chvilkách už tři neděle, protože mi nevadí jezdit Imprezou.spm píše: Hele nechceš si otevřít dílnu na rozhýbávání brzd?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Vracení pístku
Ahoj,
řešil někdo prosím repasi předních brzd na Outbacka 2005? Jaká je přibližná cena? Pravděpodobně se mi sekl přední pístek a nevrací se - nevěřil bych, že se z brzd může tak kouřit.. Díky.
řešil někdo prosím repasi předních brzd na Outbacka 2005? Jaká je přibližná cena? Pravděpodobně se mi sekl přední pístek a nevrací se - nevěřil bych, že se z brzd může tak kouřit.. Díky.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vracení pístku
Aha, díkymnov píše: Podtlaková i přetlaková pumpa
Dříve jsme měli udělátko na sání kompresoru, ale bylo složité připojování hadic.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Vracení pístku
Koukám na španělský Frenkit, co jsem kupoval a opravná sada pístků je asi stejná jako na mé auto. Takže cca 500 Kč za sadu na jeden brzdič. Pak je ještě dobré dát nové vodící čepy. To jsem platil 130 Kč za jedny.
Dokáže se to rozpálit opravdu dost a poměrně rychle. Já to ještě neměl v takovém stavu, ale pamatuji si to z minulého auta. To pak ani nešlo sundat kolo, jak bylo vše horké. Chladil jsem to tenkrát sněhem, abych uvolnil brzdič a mohl dojet domů. Pak následovala jízda bez brzdění, protože jak se zabrzdilo, hned se to opět zaseklo.
Dokáže se to rozpálit opravdu dost a poměrně rychle. Já to ještě neměl v takovém stavu, ale pamatuji si to z minulého auta. To pak ani nešlo sundat kolo, jak bylo vše horké. Chladil jsem to tenkrát sněhem, abych uvolnil brzdič a mohl dojet domů. Pak následovala jízda bez brzdění, protože jak se zabrzdilo, hned se to opět zaseklo.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Vracení pístku
Jediná výhoda tý pumpy je, že si to uděláš sám.VDC píše:
Aha, díky
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Vracení pístku
je to za levňáča, jen je potřeba to udělat fakt pořádně. proto jsem si to opravoval sám. naprostá nutnost je nasadit všechny těsnění tak, aby 100% seděly a držely. což se většinou v servisu nepovedlo. kličové jsou i vodící čepy. když se to udělá poctivě, tak pak neexistuje vibrování kotoučů a zasekávání pístků.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vracení pístku
Jo chápu, já na odvzdušňování v jedný osobě mám takovej přípravek z Uni-Maxu asi za stovku, dostal jsem ho od nich jako dárek a dlouho jsem si myslel, že je to nějaká kravina. A ono to překvapivě funguje. Už to používám dost let. A odsávačku jsem si vytvořil z jedný starý pískovací pistole co nepískuje, ale saje. Ale zajímalo mě, jak vypadá tovární výrobek takové pumpy.mnov píše: Jediná výhoda tý pumpy je, že si to uděláš sám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Vracení pístku
Mám ještě jeden postřeh z opravy brzdičů. Jak to bylo cca čtrnáct dní bez brzdovky, tak i po odvzdušnění je nyní šlápnutí na brzdový pedál asi tak jako do h...a.
Vím asi čím to je. Už jsem se s tím setkal. Prostě se zavzdušní jednotka ABS a je potřeba ji aktivovat, aby se vyhnal vzduch. Zatím jsem přemýšlel, jak to provést na stojícím autě. Co jsem se dočetl, tak od MY2005 již není diagnostický konektor pod palubkou, kde se dalo spojením dvou pinů na kostru spustit "ABS Sequence Control". Od tohoto modelového ročníku to jde jen pomocí Subaru Select Monitor. Ten doma nemám. Koukal jsem i pod palubku a konektor tam opravdu není. Podle schémat je jednotka ABS připojena na pin 7 OBD konektoru, ale FreeSSM s ní nekomunikuje a asi stejně neumí spustit ten test.
Budu se muset v sobotu na chalupě sklouznout po louce.
Vím asi čím to je. Už jsem se s tím setkal. Prostě se zavzdušní jednotka ABS a je potřeba ji aktivovat, aby se vyhnal vzduch. Zatím jsem přemýšlel, jak to provést na stojícím autě. Co jsem se dočetl, tak od MY2005 již není diagnostický konektor pod palubkou, kde se dalo spojením dvou pinů na kostru spustit "ABS Sequence Control". Od tohoto modelového ročníku to jde jen pomocí Subaru Select Monitor. Ten doma nemám. Koukal jsem i pod palubku a konektor tam opravdu není. Podle schémat je jednotka ABS připojena na pin 7 OBD konektoru, ale FreeSSM s ní nekomunikuje a asi stejně neumí spustit ten test.
Budu se muset v sobotu na chalupě sklouznout po louce.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Vracení pístku
Delphi to umělo pustit ma VDC jednotce u BH. Mám, můžeme se domluvit a vyzkoušet to.
Jinak se taky mohl zavzdušnit hlavní brzdový válec a to je voser... musí se nějak povolovat nějaký trubičky a slintá to brzdovku všude možně... brrrr.
Já když dělal repas a měl jsem auto taky cca 14 dní bez třmenů, tak jsem si vzal správně tlustý PVC hadičky a nacpal kousky do přívodů, aby z nich netekla brzdovka a ještě jsem to celý zavázal do pytlíku a otočil co nejvýš, kdyby to přecijen teklo. A ještě dolil nádobku po okraj. Prostě veškerou možnou prevenci, aby se mi ten hlavní válec nezavzdušnil, protože jsem si právě předem přečetl, jak blbě se odvzdušňuje. No a kupodivu už jenom ty hadičky nepustily ani kapku.
Hadička strčená vevnitř vidět není, ale pro představu.
Jinak se taky mohl zavzdušnit hlavní brzdový válec a to je voser... musí se nějak povolovat nějaký trubičky a slintá to brzdovku všude možně... brrrr.
Já když dělal repas a měl jsem auto taky cca 14 dní bez třmenů, tak jsem si vzal správně tlustý PVC hadičky a nacpal kousky do přívodů, aby z nich netekla brzdovka a ještě jsem to celý zavázal do pytlíku a otočil co nejvýš, kdyby to přecijen teklo. A ještě dolil nádobku po okraj. Prostě veškerou možnou prevenci, aby se mi ten hlavní válec nezavzdušnil, protože jsem si právě předem přečetl, jak blbě se odvzdušňuje. No a kupodivu už jenom ty hadičky nepustily ani kapku.
Hadička strčená vevnitř vidět není, ale pro představu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Vracení pístku
Děkuji za nabídku, případně bych se ozval.HonzaCZ píše:Delphi to umělo pustit ma VDC jednotce u BH. Mám, můžeme se domluvit a vyzkoušet to.
Jo na tohle jsem koukal v manuálu. Odpojí trubky, prsty ucpou díry a odvzdušňují. Do toho se mi nechce jít.HonzaCZ píše:Jinak se taky mohl zavzdušnit hlavní brzdový válec a to je voser... musí se nějak povolovat nějaký trubičky a slintá to brzdovku všude možně... brrrr.
Já si připravil dva šrouby a fíbrová těsnění. Hravě to proteklo závitem, který nebyl nijak utěsněn.HonzaCZ píše:Já když dělal repas a měl jsem auto taky cca 14 dní bez třmenů, tak jsem si vzal správně tlustý PVC hadičky a nacpal kousky do přívodů, aby z nich netekla brzdovka a ještě jsem to celý zavázal do pytlíku a otočil co nejvýš, kdyby to přecijen teklo. A ještě dolil nádobku po okraj. Prostě veškerou možnou prevenci, aby se mi ten hlavní válec nezavzdušnil, protože jsem si právě předem přečetl, jak blbě se odvzdušňuje. No a kupodivu už jenom ty hadičky nepustily ani kapku.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Vracení pístku
Jóóó, závit netěsní... taky jsem na to jednou přišel empiricky.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7858
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Vracení pístku
Sklouznutí po trávě pomohlo. Pracovní bod pedálu je opět na správném místě. Ještě to chce znovu odvzdušnit, což udělám v pondělí.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vracení pístku
Tak to je dobře, že to pomohlo. A díky za tip, že si mám připravit ucpávky na holendry, až budu sundavat brzdiče, abych to pak nemusel řešit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97