SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23053
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
A řešil někdo někdy něco na BE/BH nebo jsou to všechno problémy novějších modelů?
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Kluci, byl jsem s legem na kontrole airbagu a nemůžu najít v servisce záznam o provedené kontrole. Mám pocit, že v tom dopise co přišel ze subaru se psalo, že servis provede záznam do servisní knížky. Máte to tam napsaný? A kde? Poznám, jestli do toho někdo vůbec hrabal?
Bohužel jsem si toho všiml až doma a nechci tam jet a udělat ze sebe vola...
Bohužel jsem si toho všiml až doma a nechci tam jet a udělat ze sebe vola...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
neboj se nic, evidujou to centrálně podle VIN...mě na svolávačce proklepli a zjistilo se, že vůz byl svoláván celkem 3x a že mám vše hotovo...kniha servisní netřeba
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Taky tam nic nemám, ani na servisku se nikdo neptal. Ono to je zaznamenáno v jejich záznamech.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11921
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Přesně tak. Neboj nic, Yeti. Vše je v pořádku.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
OK
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
ted když jsem viděl tohle téma tak mi to připomělo že bych měl taky s něčím na svolávačku,alespoň se o tom zminoval chlapík co jsem od něj auto kupoval.
takže co je lepší servisně Autwec ebo Liška v Plzni?
takže co je lepší servisně Autwec ebo Liška v Plzni?
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Ja byl na svolavacce v Usti n/Labem pry s Rezou = airbeck(nevim jak se to pise).Tak tam naklusu a pry ze to neni na Rezu a na zadne moje subaru.Tak ok jedu domu i kdyz jsem trosku nasranej,protoze jsem tam musel extra k vuli tomu ject,ale ok.Pristi den mi volaj ze ta svolavacka je na STI a musi se tam menit nejake rele = pitomci!!!!!!!!Tak mu rikam,jestli si ze me dela prdel nebo co Pry ze ne a at se ozvu az budu mit cas,ze se domluvime,ze ho maj skladem.Co dodat autorizak Usti n/Labem proste ESA Tam bych si nechal neco delat na aute Kamos tam byl taky na svolavacce a s STIckem a zamkli mu diferaky i kdyz Jim asi 20 x rikal at se do toho neserou.On nema tu kartu od p.Skacela a nevi ted jak to ma odemknout No proste borci k pohledani
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
no tak sa niekde zase niečo zadarilo...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mat ... ch-plechu/
Dodavatel oceli Kobe Steel některým, zejména japonským automobilkám poslal téměř 39 tisíc tun kovových plechů a výrobků, které neodpovídaly specifikacím zadaným objednateli. Výrobce oceli přiznal falšování dat v dokumentech k dodávkám tak, aby papírově odpovídaly zadání, i když výrobky byly reálně podřadné. A náhoda to nebyla.
Celkem se firma Kobe Steel přiznala k podvodům u 19 300 tun hliníkových plechů a tyčí, 19 400 kusů hliníkových výrobků, 2 200 tun měděných výrobků a blíže neupřesněného množství ocelového prášku. Nedostatečně kvalitní výrobky byly dodány mezi 1. zářím 2016 a 31. srpnem 2017 celkem více než dvěma stovkám zákazníků. K falšovaným údajům patřila mimo jiné i pevnost těchto výrobků.
Mezi zákazníky Kobe Steel patří mimo jiné Toyota, Subaru, Honda, Mazda, Ford, Nissan, Suzuki nebo General Motors . Celkem se jednalo o 500 odběratelů, takže tu nejde jen o automobilky, ale třeba i Boeing. Všechny firmy nyní zjišťují, ve kterých výrobcích můžou postižené materiály být použity, a nakolik bude ovlivněna jejich bezpečnost. Prozatím Toyota, Nissan, Mazda a Subaru ale již potvrdily, že dotčené nekvalitní plechy od Kobe použily.
Takové Mitsubishi ovšem uvedlo, že ocel od Kobe Steel byla použita v raketě H-2A, která úspěšně na oběžnou dráhu Země vynesla družici pro systém GPS. Boeing potvrdil, že výrobky z dotčených kovů použil ve svých osobních dopravních letadlech. Nepovažuje to ovšem za bezpečnostní problém, neboť nejsou využity tam, kde by něco takového znamenaly. Naopak Airbus od firmy Kobe Steel materiál přímo neodebírá, někteří jeho subdodavatelé by ale mohli.
Subaru podle vlastního vyjádření „rychle pracuje na hledání, které díly kterých modelů automobilů a letadel mohly být dotčeny”. Mluvčí Mazdy k věci uvedl, že firma pokračuje „ve sbírání informací a rychlém vyšetřování dopadu na kvalitu vozidel, a zároveň v hledání, co udělat nadále”.
Toyota hovoří podobně: „Priorita ve všem, co děláme, je bezpečnost našich zákazníků a rychle pracujeme na zjišťování, jestli nějaké naše vozy mohly být ovlivněny, příp. skrze které díly.” Nissan už přišel s potvrzením, že hliník od Kobe Steel použil pro výrobu kapot a dveří na svá auta. Uvedl, že „pracuje na co nejrychlejším zjištění potenciálních dopadů na funkčnost vozidel”.
A konečně, firma Kobe Steel říká, že bude spolu se svými odběrateli pracovat na zjištění „dopadu nevyhovujících výrobků na kvalitu koncových produktů, včetně bezpečnosti”. Najala si také externí právnickou firmu na vyšetřování skandálu. Pro Kobe to je další velká rána po loňské ztrátě ve výši 23 miliard jenů, tedy asi 4,48 miliardy korun, její akcie pochopitelně letí dolů, stejně jako důvěra jejích zákazníků.
Pokud vy máte japonské auto vyrobené po 1. září 2016, je docela možné, že ocel či hliník v jeho karoserii jsou podřadné. Co to přesně znamená pro kvalitu vozu a zda to představuje bezpečnostní problém kupř. z hlediska jízdních vlastností či odolnosti proti nehodě, musí výrobci teprve potvrdit. Na každý pád se nám tu rýsuje jakási „Plech-Gate” - představte si, že by třeba statisíce, možná miliony vyrobených aut v tomto období musely být staženy z trhu a vyrobeny znovu...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mat ... ch-plechu/
Dodavatel oceli Kobe Steel některým, zejména japonským automobilkám poslal téměř 39 tisíc tun kovových plechů a výrobků, které neodpovídaly specifikacím zadaným objednateli. Výrobce oceli přiznal falšování dat v dokumentech k dodávkám tak, aby papírově odpovídaly zadání, i když výrobky byly reálně podřadné. A náhoda to nebyla.
Celkem se firma Kobe Steel přiznala k podvodům u 19 300 tun hliníkových plechů a tyčí, 19 400 kusů hliníkových výrobků, 2 200 tun měděných výrobků a blíže neupřesněného množství ocelového prášku. Nedostatečně kvalitní výrobky byly dodány mezi 1. zářím 2016 a 31. srpnem 2017 celkem více než dvěma stovkám zákazníků. K falšovaným údajům patřila mimo jiné i pevnost těchto výrobků.
Mezi zákazníky Kobe Steel patří mimo jiné Toyota, Subaru, Honda, Mazda, Ford, Nissan, Suzuki nebo General Motors . Celkem se jednalo o 500 odběratelů, takže tu nejde jen o automobilky, ale třeba i Boeing. Všechny firmy nyní zjišťují, ve kterých výrobcích můžou postižené materiály být použity, a nakolik bude ovlivněna jejich bezpečnost. Prozatím Toyota, Nissan, Mazda a Subaru ale již potvrdily, že dotčené nekvalitní plechy od Kobe použily.
Takové Mitsubishi ovšem uvedlo, že ocel od Kobe Steel byla použita v raketě H-2A, která úspěšně na oběžnou dráhu Země vynesla družici pro systém GPS. Boeing potvrdil, že výrobky z dotčených kovů použil ve svých osobních dopravních letadlech. Nepovažuje to ovšem za bezpečnostní problém, neboť nejsou využity tam, kde by něco takového znamenaly. Naopak Airbus od firmy Kobe Steel materiál přímo neodebírá, někteří jeho subdodavatelé by ale mohli.
Subaru podle vlastního vyjádření „rychle pracuje na hledání, které díly kterých modelů automobilů a letadel mohly být dotčeny”. Mluvčí Mazdy k věci uvedl, že firma pokračuje „ve sbírání informací a rychlém vyšetřování dopadu na kvalitu vozidel, a zároveň v hledání, co udělat nadále”.
Toyota hovoří podobně: „Priorita ve všem, co děláme, je bezpečnost našich zákazníků a rychle pracujeme na zjišťování, jestli nějaké naše vozy mohly být ovlivněny, příp. skrze které díly.” Nissan už přišel s potvrzením, že hliník od Kobe Steel použil pro výrobu kapot a dveří na svá auta. Uvedl, že „pracuje na co nejrychlejším zjištění potenciálních dopadů na funkčnost vozidel”.
A konečně, firma Kobe Steel říká, že bude spolu se svými odběrateli pracovat na zjištění „dopadu nevyhovujících výrobků na kvalitu koncových produktů, včetně bezpečnosti”. Najala si také externí právnickou firmu na vyšetřování skandálu. Pro Kobe to je další velká rána po loňské ztrátě ve výši 23 miliard jenů, tedy asi 4,48 miliardy korun, její akcie pochopitelně letí dolů, stejně jako důvěra jejích zákazníků.
Pokud vy máte japonské auto vyrobené po 1. září 2016, je docela možné, že ocel či hliník v jeho karoserii jsou podřadné. Co to přesně znamená pro kvalitu vozu a zda to představuje bezpečnostní problém kupř. z hlediska jízdních vlastností či odolnosti proti nehodě, musí výrobci teprve potvrdit. Na každý pád se nám tu rýsuje jakási „Plech-Gate” - představte si, že by třeba statisíce, možná miliony vyrobených aut v tomto období musely být staženy z trhu a vyrobeny znovu...
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Vždyť o nic nejde...
Důležité je, že všechny ty dveře, kapoty, nosníky, ramena a pod., co byly vyrobeny z plechu od Kobe byly tzv. "originální".
Všechny díly na auta, co jsou takzvaně "originální" (určené do prvovýroby jsou přece nejlepší, protože automobilka garantuje jejich kvalitu.
A nejedná se přece jen o plechy, ale také třeba o olej, filtry, stěrače, řemeny, žárovky, různá ozubená koloví, disky kol...
Alespoň tak si to myslí každý pitomec (pardón, průměrný uživatel)
P.S.
Ještě štěstí, že největší množství těch defektních plechů (cca 15%) putovalo do Ameriky.
Důležité je, že všechny ty dveře, kapoty, nosníky, ramena a pod., co byly vyrobeny z plechu od Kobe byly tzv. "originální".
Všechny díly na auta, co jsou takzvaně "originální" (určené do prvovýroby jsou přece nejlepší, protože automobilka garantuje jejich kvalitu.
A nejedná se přece jen o plechy, ale také třeba o olej, filtry, stěrače, řemeny, žárovky, různá ozubená koloví, disky kol...
Alespoň tak si to myslí každý pitomec (pardón, průměrný uživatel)
P.S.
Ještě štěstí, že největší množství těch defektních plechů (cca 15%) putovalo do Ameriky.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
A co se jako stane, proreznou vám hliníkový kapoty ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Na hliníkovou kapotu sere Bílý Tesák, horší to teoreticky může být v případě ocelových plechů, deklarovaných jako vysokopevnostní a díky tomu byla z důvodu snížení hmotnosti použita slabší tloušťka.
No a pokud z důvodu podvodu byla jejich kvalita nižší, kurva nižší, tak se třeba v případě kolize změní průběh deformační zóny a ten motor co se má při čelním nárazu nasunout pod podlahu se ti třeba narve do huby...
No a pokud z důvodu podvodu byla jejich kvalita nižší, kurva nižší, tak se třeba v případě kolize změní průběh deformační zóny a ten motor co se má při čelním nárazu nasunout pod podlahu se ti třeba narve do huby...
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Já bych to tak nehrotil. I ty automobilky mají svoje interní testy a těžko se definitivně spoléhají na specifikace dodavatelů. Kdo je zodpovědnej za bezpečnostní průser auta? Výrobce auta nebo dodavatel polotovarů?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Navíc bylo psáno, že ty pozměněný hodnoty se objevily u hliníku a mědi a ne u oceli. Je to zase jenom bublina.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: SVOLÁVACÍ AKCE SUBARU
Presne tak, navic dily i cely vyrobeny kastle jsou testovany, pokud by tam byl zasadni problem v pevnosti, tak by se na to urcite prislo driv. Otazka je, jak to bude s zivotnosti...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG