HonzaCZ píše:Jo, jestli myslíte tlačítko, tak přesně, jak říká spm - z pojistkovky se natáhnou 2 (nebo stačí 1? nevím, jestli se to musí propojit, nebo stačí kostřit/spojovat na 12 V) dráty a pak se někam dá vypínač. Pokud člověk sežene originál tlačítko na vypínání VDC nebo aspoň od předních mlhovek, tak může i vytvořit stejné chování, jako u originálu - tedy, že po "restartu" motoru je VDC zase zapnuté. Ale někomu to vyhovovat nemusí, tak je lepší klasický mechanický vypínač. U novějších to je vždy, když VDC mají, vlevo dole u kolena.
Dva dráty ale musí se ještě vložit relatko neboť originál tlačítko nemá funkci zapnuto vypnuto ale právě dá jen impuls při stlačení a vrací se do výchozí polohy....na YouTube je návod jak to celé zapojit i s osvětlením tlačítka...