Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Zdravím Subaristi.
Zhruba před rokem jsem pořídil Imprezu 2008, 2.0R. Najeto má 102tis. Před pár měsíci mi vyskočila stejná chyba, jakou tu přede mnou někdo psal.
Zadní Lambda sonda vadná. Tak mi to nedalo a v autorizovaném servisu Mia v Brně jsem ji nechal vyměnit za novou.
Moje spotřeba na město se pohybovala okolo 13-14l. Doufal jsem, že opravou spotřeba klesne, ale nikoliv.
Je tohle standartní spotřeba? Ať se snažím jezdit na spotřebu, jak to nejvíc jde, tak menší hodnotu z toho nedostanu. Na dálnici tak minimálně 12l.
A další věc se kterou se nemůžu nijak smířit, že v rozmezí otáček 2000-3000 je auto zdechlé a když při zařazené trojky ve 2,5tis otačkách sešlápnu plyn naplno, tak se auto zvláštně rozcuká, než dosáhne oněch 3tis a pak už začne jet normálně. V Miě mi čistili nějakou klapku, ale vůbec nepomohlo.
Navíc mám pocit, že auto reaguje na sešlápnutí plynu s cca vteřinovým zpožděním.
Už uvažuji, že se toho zbavím, prtž mi to nepřijde normální, ale snad mi někdo poradí, jestli je tohle standartní chování nebo ne.
Díky moc za rady..
Zhruba před rokem jsem pořídil Imprezu 2008, 2.0R. Najeto má 102tis. Před pár měsíci mi vyskočila stejná chyba, jakou tu přede mnou někdo psal.
Zadní Lambda sonda vadná. Tak mi to nedalo a v autorizovaném servisu Mia v Brně jsem ji nechal vyměnit za novou.
Moje spotřeba na město se pohybovala okolo 13-14l. Doufal jsem, že opravou spotřeba klesne, ale nikoliv.
Je tohle standartní spotřeba? Ať se snažím jezdit na spotřebu, jak to nejvíc jde, tak menší hodnotu z toho nedostanu. Na dálnici tak minimálně 12l.
A další věc se kterou se nemůžu nijak smířit, že v rozmezí otáček 2000-3000 je auto zdechlé a když při zařazené trojky ve 2,5tis otačkách sešlápnu plyn naplno, tak se auto zvláštně rozcuká, než dosáhne oněch 3tis a pak už začne jet normálně. V Miě mi čistili nějakou klapku, ale vůbec nepomohlo.
Navíc mám pocit, že auto reaguje na sešlápnutí plynu s cca vteřinovým zpožděním.
Už uvažuji, že se toho zbavím, prtž mi to nepřijde normální, ale snad mi někdo poradí, jestli je tohle standartní chování nebo ne.
Díky moc za rady..
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Jakou rychlostí se pohybuješ při té 12ti litrové spotřebě?DJiorgos píše:Zdravím Subaristi.
Zhruba před rokem jsem pořídil Imprezu 2008, 2.0R. Najeto má 102tis. Před pár měsíci mi vyskočila stejná chyba, jakou tu přede mnou někdo psal.
Zadní Lambda sonda vadná. Tak mi to nedalo a v autorizovaném servisu Mia v Brně jsem ji nechal vyměnit za novou.
Moje spotřeba na město se pohybovala okolo 13-14l. Doufal jsem, že opravou spotřeba klesne, ale nikoliv.
Je tohle standartní spotřeba? Ať se snažím jezdit na spotřebu, jak to nejvíc jde, tak menší hodnotu z toho nedostanu. Na dálnici tak minimálně 12l.
A další věc se kterou se nemůžu nijak smířit, že v …
Normální podle mě není ani ta spotřeba, ani ta díra (i když to dole moc nejede)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
To je moc, pokud nejezdis kratky trasy (10-15km). Mel by ses ve meste pohybovat kolem 11ti a mimo mesto 9-10 litru a to i po dalnici.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Jezdím za míň s 2l turbo, normální to není. Vyměnou zadní lambdy to nebude, ta jen kontroluje emise. Co spíš přední? Žádný chyby to nehlásí? Dělal se na tom velkej servis? Ve 105 to budeš muset stejně dělat, takže rozvody, nový svíce, oleje a tak. To, že to dole nejede, to nejede, ale dusit se to nemá.
A čistili tu klapku v Mije opravdu, nebo jenom na papíře? Já co jsem slyšel bych tam nejel.
A čistili tu klapku v Mije opravdu, nebo jenom na papíře? Já co jsem slyšel bych tam nejel.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
No rozvody jsem zatím neměnil. Prý stačí až ve 160tis. (to mi řekli v Mije). A rovněž v Mije mi údajně klapku čistili, ale to jaksi nezjistím jestli opravdu či nikoliv. Stejně tak jsem je žádal o kontrolu brzd, které jsou při brzdění divně slyšet, jako by drhly, nějaká buď nečistota nebo nedej bože sjeté destičky. Zvuk slyším i nadále.
Je fakt, že po městě mi to vychází na jízdu do těch 20km denně max. A přední Lambda sonda zatím chybu nehlásila, tak nedokážu posoudit.
Spíš mě ale více znervózňuje ten nelineární průběh při zrychlování okolo 2000-3000 otáček.
Navíc mám pocit, že spojka zabírá hodně "nahoře" a občas mi špatně zařadí zpátečku. Po znovu sešlápnutí to většinou jde. Tak jestli i spojka na to může mít vliv nevím.
V technické znalosti auta nejsem vůbec znalý, tak jen střílím naslepo.
Je fakt, že po městě mi to vychází na jízdu do těch 20km denně max. A přední Lambda sonda zatím chybu nehlásila, tak nedokážu posoudit.
Spíš mě ale více znervózňuje ten nelineární průběh při zrychlování okolo 2000-3000 otáček.
Navíc mám pocit, že spojka zabírá hodně "nahoře" a občas mi špatně zařadí zpátečku. Po znovu sešlápnutí to většinou jde. Tak jestli i spojka na to může mít vliv nevím.
V technické znalosti auta nejsem vůbec znalý, tak jen střílím naslepo.
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Zpátečka jde blbe i me dost casto. To je asi vlastnost te prevodovky.
... by Tapatalk
... by Tapatalk
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Tak co se týče spotřeby u 2.0R tak by si se měl v klidu pohybovat v průměru mezi 9-10l . bez nějakého výrazného omezování či výběru skladby cest.
Ohledně otáček jak popisuješ tak je to dormální jev na který si musíš u Subaru zvyknout...prostě tyto motory dole nejedou,jsou to kritický otáčky z kterých se motor těžce zbírá ,jede celkem fajn až kolem 4500ot.a výše...klidně do 7tis.
Jinak zařazení zpátečky je alfa a omega u všech MT Subaru...vlastní zkušenost,někdy tam padne s lehkostí a někdy si říkám co je že by blokace převodovky,ale tu nemám ...tak že zařadit za 1 lehce otočit soukolím a lup R a je tam s lehkostí...prostě
Ohledně otáček jak popisuješ tak je to dormální jev na který si musíš u Subaru zvyknout...prostě tyto motory dole nejedou,jsou to kritický otáčky z kterých se motor těžce zbírá ,jede celkem fajn až kolem 4500ot.a výše...klidně do 7tis.
Jinak zařazení zpátečky je alfa a omega u všech MT Subaru...vlastní zkušenost,někdy tam padne s lehkostí a někdy si říkám co je že by blokace převodovky,ale tu nemám ...tak že zařadit za 1 lehce otočit soukolím a lup R a je tam s lehkostí...prostě
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Jednou sedni do auta, nastartuj a vyjeď. Ale hned si vynuluj PC a snaž s ejet CO NEJÚSPORNĚJI. POkud ti spotřeba klesne i po městě na cca 8-9/100, nehledej chybu v motoru ale v sobě. Toť moje zkušeno po 3 vozech této značky. S 2,0R 121kW v Legacy jezdím po městě DO 9/100, ale nesmím rvát asfalt. S 2,5i v Outbacku ještě o fous méně. Ale umím to i za 15, takže zkuś se zamyslet, JAK jezdíš.
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
a rozvody se u subaru delaj po 105, pokud teda nenastala nejaka zmena u novejch aut....
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř črc 24, 2013 1:55 pm
- Jméno a příjmení: Petr Menich
- Bydliště: Milovice,Chomutov
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
ahoj, to že ti to škube někde na přelomu 2-3000 ot. není normální, motor musí kor tyhle atmosféry mít lineární průběh. zkontroluj tu klapku pro případ že jim nevěříš že jí čistili, ale třeba pro zajímavost já ji měl na uhel(když jsem auto kupoval) a jezdilo to stejně i po vyčištění. Spíš bych to opravdu viděl na tu lambdu s tou spotřebou. Nedávno jsem ji taky měnil, motor hlásil chybu číslo netuším ale špatná funkce katalyzátoru.
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu
Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor
Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Hlásím, že to neškube, spotřeba na volné dálnici s tempomatem 130 vychází pod 8 litrů (podle BC). Zpátečka je někdy legrace, souhlas.
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Zdarec, takže...
Zadní lambdu mám vyměněnou novou, ale na spotřebě jsem to zatím nijak nepocítil. Najel jsem minuly týden 400km Brno - Frýdlant nad Ostravicí - Havířov. Většinu cesty byla dálnice a při hustším provozu jsem dával maximálku v průmeru 120km/h. Spotřeba se zastavila na průměrných 9.4l/100. Podotýkám lehká noha, žádné rychlé předjíždění a závodění. Začínám z toho být zoufalý.
Teď jsem natankoval půlku nádrže, vynuloval počítadlo a pokusím se jezdit pouze město. Pravda max denně najezdím do 10km, ale při první jízdě jsem se nedostal na 3tis otáček a auto sotva jelo. Tak doufám, že po 100 odjetých kilometrech na mě vylezou tak nízké výsledky spotřeby, jaké tady všichni píšete.
Moje otázka lajka, co se týče výměny rozvodů : jak se jejich výměna projeví?
No nicméně, pro mě by bylo úplně nejlepší, potkat se s nějakým mechanikem nebo někým šikovným, kdo by to zkusil projet a řekl mi, že se auto buď chová normálně nebo nikoliv...Neměli byste tip na někoho z Brna nebo okolí? Já už totiž nevěřím ani autorizovanému servisu a na subaru jsem zatím nenašel mechanika.
Díky všem za rady a tipy...
Zadní lambdu mám vyměněnou novou, ale na spotřebě jsem to zatím nijak nepocítil. Najel jsem minuly týden 400km Brno - Frýdlant nad Ostravicí - Havířov. Většinu cesty byla dálnice a při hustším provozu jsem dával maximálku v průmeru 120km/h. Spotřeba se zastavila na průměrných 9.4l/100. Podotýkám lehká noha, žádné rychlé předjíždění a závodění. Začínám z toho být zoufalý.
Teď jsem natankoval půlku nádrže, vynuloval počítadlo a pokusím se jezdit pouze město. Pravda max denně najezdím do 10km, ale při první jízdě jsem se nedostal na 3tis otáček a auto sotva jelo. Tak doufám, že po 100 odjetých kilometrech na mě vylezou tak nízké výsledky spotřeby, jaké tady všichni píšete.
Moje otázka lajka, co se týče výměny rozvodů : jak se jejich výměna projeví?
No nicméně, pro mě by bylo úplně nejlepší, potkat se s nějakým mechanikem nebo někým šikovným, kdo by to zkusil projet a řekl mi, že se auto buď chová normálně nebo nikoliv...Neměli byste tip na někoho z Brna nebo okolí? Já už totiž nevěřím ani autorizovanému servisu a na subaru jsem zatím nenašel mechanika.
Díky všem za rady a tipy...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
Prekvapilo by me, kdyz by se zadni lambda projevila na spotrebe.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
DJiorgos píše:Zdarec, takže...
Zadní lambdu mám vyměněnou novou, ale na spotřebě jsem to zatím nijak nepocítil. Najel jsem minuly týden 400km Brno - Frýdlant nad Ostravicí - Havířov. Většinu cesty byla dálnice a při hustším provozu jsem dával maximálku v průmeru 120km/h. Spotřeba se zastavila na průměrných 9.4l/100. Podotýkám lehká noha, žádné rychlé předjíždění a závodění. Začínám z toho být zoufalý.
Teď jsem natankoval půlku nádrže, vynuloval počítadlo a pokusím se jezdit pouze město. Pravda max denně najezdím do 10km, ale při první jízdě jsem se nedostal na 3tis otáček a auto sotva jelo. Tak doufám, že po 100 odjetých …
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Impreza 2008 2.0R - Spotřeba a otáčky
[/quote]hajpr píše:
A to máš zimní pneu? Na takovou hodnotu jsem se nikdy nedostal. To bych musel jezdit po dálnici asi 100km/h.