Outback H6 2000-03
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
zrovna tam píše, že svítí kontrolka motoru
Zatím jsem plyn neměl a než hned jit do rizika, raději uberu na jízdních zážitcích.
Ono bavo je bomba bude jistě s R6 brzy klasikem, díky downsizingu. Ovšem stejný ročníky jsou tak o 2 tis eur draží než odpovídající OTB II, takže jakási rezerva na LPG a na toleranci k možná nižší kvalitě tam je
Zatím jsem plyn neměl a než hned jit do rizika, raději uberu na jízdních zážitcích.
Ono bavo je bomba bude jistě s R6 brzy klasikem, díky downsizingu. Ovšem stejný ročníky jsou tak o 2 tis eur draží než odpovídající OTB II, takže jakási rezerva na LPG a na toleranci k možná nižší kvalitě tam je
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Outback H6 2000-03
Z Jedovnic do Brna jsem minulej týden jel. A v sobotu odpo jsem chtěl zajet na Macochu na horní parkoviště, ale jen jsem dojel do Lipůvky a odbočil na Blansko, kde se vzalo, tu se vzalo ve špíglech STI bloob eae. Tak jsme předjeli pár aut a omlouvám se, že jsem ho asi brzdil, ale jakmile jsem přidal, začala mi právě klouzat ta spojka, tak já jenom do Šebrova a přes Vranov opatrně domů. STI pokračovalo na Blansko. Takže forestra s pouhými 130kW bych předvézt mohl, ale je nemocnej. Nikam bychom nedojeli, ten zbyteček z tý lamely by byl pryč za 1, 2, 3 furt plnej a hotovo. Tak až bude spravený, ale tak rychle to nebude, tento týden určo ne. Ale bacha, je to návykový, pak se ti bude zdát, že atmosféra zoufale nejede. A šíbr? Forestr je jak akvárium a to včetně střechy, kterou celou odsuneš dozadu, tzn. je to otevřený až za zadní sedadla. Na takový ty sranda šíbry co mají 30-40 cm zapomeň.
Ale bacha, jsem odpůrce plynu, do Subaru zvlášť. To zrovna není auto pro šetřílky, co se spotřeby týká.
Ale bacha, jsem odpůrce plynu, do Subaru zvlášť. To zrovna není auto pro šetřílky, co se spotřeby týká.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Díky Miro za nabídku. Mija má ted taky starý Forester v turbu. Ale jednak se mi ten starej nelíbí, jednak to raději ani moc pokoušet nechci, protože vím, že bych pak těžko odolával.
Ale ta spotřeba, to by mne drtilo. Moje hlava to nebere, že třeba dlouhodobě se ten plyn až tak nevyplatí, já prostě vím, že když mám dávat 3kč/km, tak nikam nejedu, pokud to není uplně nutný :( Takže bych se pak bál šplápnout na plyn, protože by to žralo
Už sem si zvykl, že místo 5 l nafty jezdím ted skoro za 8, ale výš už se mi nechce.
Ale ta spotřeba, to by mne drtilo. Moje hlava to nebere, že třeba dlouhodobě se ten plyn až tak nevyplatí, já prostě vím, že když mám dávat 3kč/km, tak nikam nejedu, pokud to není uplně nutný :( Takže bych se pak bál šplápnout na plyn, protože by to žralo
Už sem si zvykl, že místo 5 l nafty jezdím ted skoro za 8, ale výš už se mi nechce.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23044
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback H6 2000-03
Já bych hlavně ve srovnání s BMW viděl problém toho 4wd Tu někdo říkal, že to v Čechách není potřeba, ale po dnešku co jsem vytáhnul FWD hračku už nic s hnanou jednou nápravou nechci. Hlavně ve městě. Po protažené ulici to všichni mastí 50+ a když člověk vyjíždí z té boční, plné sraček, tak nemá šanci, protože při sebemenším pokusu o akceleraci to hrabe na místě. To že RWD krámy navíc ani nejezdí rovně bych nekomentoval
Výkonově to sice převodovka asi zabíjí, ale že by to fakt nejelo jsem pocit neměl... Asi 2x z radosti jsem zmáčknul to tlačítko power a letí to pak jak střelené. Jasně, někdo kdo takhle silnými auty už jezdil to asi neoslní, jestli si ale měl něco pod 100kW, tak ti u H6 asi nepřijde, že by to byla lemra. Co se spotřeby týče, tak to nemá palubní počítač, takže člověk při té akceleraci nevidí, kolik to žere A upřímně ten jízdní styl na spotřebě zas tak poznat není... Ad LPG, nevím, nerozumím tomu, nechci to komentovat, ale třeba sám VDC o thread vedle přiznal, že má teď rekord, když tak kontrolka nesvítila 2,5 měsíce
Výkonově to sice převodovka asi zabíjí, ale že by to fakt nejelo jsem pocit neměl... Asi 2x z radosti jsem zmáčknul to tlačítko power a letí to pak jak střelené. Jasně, někdo kdo takhle silnými auty už jezdil to asi neoslní, jestli si ale měl něco pod 100kW, tak ti u H6 asi nepřijde, že by to byla lemra. Co se spotřeby týče, tak to nemá palubní počítač, takže člověk při té akceleraci nevidí, kolik to žere A upřímně ten jízdní styl na spotřebě zas tak poznat není... Ad LPG, nevím, nerozumím tomu, nechci to komentovat, ale třeba sám VDC o thread vedle přiznal, že má teď rekord, když tak kontrolka nesvítila 2,5 měsíce
- kosobecny
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 993
- Registrován: pát zář 16, 2011 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Klatovy a okolí
Re: Outback H6 2000-03
Ahoj, LPG hned nezavrhuj, znám lidi kteří mají GT i S-Turbo v plynu a žádné problémy s tím nemají. Hodně jde o to kdo ti to jak nastaví... a když si člověk chce zablbnout u omezovače, tak přepnou na benzín
Subaru Outback H6 3.0 MY2000
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Blekoto pokud Ti mohu rozumně poradit na spořivou jízdu si SUBARU fakt nekupuj...pod
2.50kč na 1km. se nedostaneš ani u LPG....věř či nee...nech si čas na rozmyšlenou!!!.
2.50kč na 1km. se nedostaneš ani u LPG....věř či nee...nech si čas na rozmyšlenou!!!.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Outback H6 2000-03
My tě varuvajeme, pak chytnes subaruvirozu a je s tebou amen
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Subaruviroza u mne po 10 letech užívaní nějak opadá...ale furt mám zatim dvě.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
"Já vás varoval..."
Nj, těžká volba. V podstatě moc těch alternativ nemám, krom Suba to BMW, kde náklady asi budou podobný, jen zplynování možná o něco snadnější a motor jednodušší na servis.
Zase nejsu žádná socka, abych musel kupovat Rapida tdi, kterej jezdí bez problému za 4,5 nafty, ale je to totální tuctovka. Akorát prostě jedit za 10 benalu, to prostě psychicky nedám.
Raději už bych pak napodobil souseda s Grand Voygerem V6, tomu to bere do 14 plynu a je to pohodový americký ježdění. I když takový rozvážný.
Ja se naopak víc a víc přiláním k Japoncovi, jen si ho zkusím v týdnu tady u kolegy trochu osahat. Podle toho budu směrovat další aktivity.
Nj, těžká volba. V podstatě moc těch alternativ nemám, krom Suba to BMW, kde náklady asi budou podobný, jen zplynování možná o něco snadnější a motor jednodušší na servis.
Zase nejsu žádná socka, abych musel kupovat Rapida tdi, kterej jezdí bez problému za 4,5 nafty, ale je to totální tuctovka. Akorát prostě jedit za 10 benalu, to prostě psychicky nedám.
Raději už bych pak napodobil souseda s Grand Voygerem V6, tomu to bere do 14 plynu a je to pohodový americký ježdění. I když takový rozvážný.
Ja se naopak víc a víc přiláním k Japoncovi, jen si ho zkusím v týdnu tady u kolegy trochu osahat. Podle toho budu směrovat další aktivity.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23044
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback H6 2000-03
Co maj pořád všichni s tou magickou desítkou... kdyby si řekli "když to bude žrát víc než 11, tak to nedám" tak mají rázem daleko širší výběr
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
No, jestli to takhle pujde dal, nakonec skončím zas u těch dyzlu. Zrovna je na mobile krásna 530dA, 150 najeto, 7000 EUR. Sice automat je tady zrovna riziko, ale zase jinak to auto funguje...
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Outback H6 2000-03
S tou desítkou bacha. Když to zkousneš, pak si budeš najednou říkat 10 nebo 12, dyk je to fuk. A jseš v tom, přestane tě to tak brát.
A přeci jen 150 a více koní sežere víc jak 100.
A přeci jen 150 a více koní sežere víc jak 100.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Pokud budou dojmy ze Subarka pozitivní, tak asi bude výlet do Říše.
Něco jako tato dráždanská
https://www.autoscout24.de/angebote/sub ... cldtidx=10
či bavorská
https://www.autoscout24.de/angebote/sub ... ?cldtidx=3
by se mi líbilo - tedy co se designu týká.
Ty auta prostě vypadají mezi dnešní silniční šedí lépe a to nejen těma pěknejma barvama.
Něco jako tato dráždanská
https://www.autoscout24.de/angebote/sub ... cldtidx=10
či bavorská
https://www.autoscout24.de/angebote/sub ... ?cldtidx=3
by se mi líbilo - tedy co se designu týká.
Ty auta prostě vypadají mezi dnešní silniční šedí lépe a to nejen těma pěknejma barvama.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback H6 2000-03
Máš pravdu,jsou to auta krásná pěknější a liší se,aspoň já to tak mám taky.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
ten prvni je blaznovstvi za ty prachy a ten druhej je v inzeratech uz rok
jo a vitej u nas
ono taky sis ted nevybral uplne nejstastnejsi dobu na shaneni Subaru - konecne nasnezilo, vsichni si to uzivaj a jen tak nekdo v tuhle dobu auto neprodava, kdyz uz si ho muze konecne poradne uzit
jo a vitej u nas
ono taky sis ted nevybral uplne nejstastnejsi dobu na shaneni Subaru - konecne nasnezilo, vsichni si to uzivaj a jen tak nekdo v tuhle dobu auto neprodava, kdyz uz si ho muze konecne poradne uzit
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999