WHEEL AND TIRE SYSTEM > Steel Wheel
INSTALLATION
1. Remove dirt from the mating surface of the wheel and brake rotor.
2. Attach the wheel to the hub by aligning the wheel bolt holes with the hub bolts.
3. Temporarily attach the wheel nuts to the hub bolts. (In the case of aluminum wheels, use SUBARU genuine wheel nuts for aluminum wheels.)
4. Tighten the nuts by hand, making sure the wheel hub hole is aligned correctly to the guide portion of hub.
5. Tighten the wheel nuts in a diagonal selection to the specified torque. Use a wheel nut wrench.
Wheel nut tightening torque: 100 N·m (10.2 kgf-m, 73.8 ft-lb)
CAUTION:
• Tighten the wheel nuts in two or three steps by gradually increasing the torque on opposing nuts, until they reach the specified torque.
• Do not push the wrench by foot. Always use both hands when tightening the nuts.
• Make sure the bolt, nut and the nut seating surface of the wheel are free from oil.
6. If a wheel is removed for replacement or for repair of a puncture, retighten the wheel nuts to the specified torque after driving 1,000 km (600 miles).
Pro hliníkový kola je tam odkaz na viz výše.
WHEEL AND TIRE SYSTEM > Aluminum Wheel
INSTALLATION
Refer to “Steel Wheels” for installation procedure of aluminum wheels.
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Já od té doby, co mám momenťák používám kolem těch 120 Nm, tak u toho asi zůstanu. V neděli jsem to zkontroloval, když jsem přezouval - na klíči bylo nastaveno 120 Nm odminula (já si to přesně nepamatoval)...
Svíčky taky dotahuješ o 20 % větším momentem, aby ti náhodou nevylítaly z hlav
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
draconis-> u momentaku se doporucuje po pouziti nastavit nejmensi mozny moment = povolit, netrpi vnitrni mechanismus (pruzina) a klic tak rychle nezacne promerovat.
No já teda nevím. To je stejný jako se říkalo před desítkami let, že v zásobnících se nemají nechávat napáskovaný náboje, protože se unaví pružina. Samozřejmě záleží na konkrétním výrobku, ale nejen podle mě to jsou už přežitý poučky.
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
K tomu jak jste se divili nesedeni kol a vyjetym mistum na maticke (ktere si nemyslim, ze jsou pouzity originalni - ty nejspis v autorizaku ukradli)
Subaru rozmery jsou jiny, ale tady to ukazuje co se muze dit (obrazek jsem vytvoril pri analyze problemu jineho auta), ale pokud to byli originalni subaru kola k danemu vozidlu, tak by rozhodne nemelo
Naposledy upravil(a) evlo dne pon led 16, 2017 9:47 am, celkem upraveno 1 x.
Ty puvodni kola na kterych byli yokohama gumy jsou teda originalni kola pro dany model? Nemas foto pneu na rafku kdyz jsi auto prebral?
Z fotky rafku s pneu - ve chvili kdy jsi to prevzal jde zjistit dost, obzvlast, kdyz to byli yokohama.
Z fotky jen rafku bysme mohli zjistit, jestli alespon designove odpovidaji tomu co tam ma byt, dalsi pokracovani by uz asi vyzadovalo aby jsi se objetoval, sundal kolo co tam je a vyzkousel nejake veci, ale zatim bych nepredbihal. Jako pokud na to chces prijit, tak fakt neni cesta jezdit dal a dal do "servisu" (coz bych cekal, ze uz jsi po te anabazi se Subaru servisem pochopil).
+ Kdyz budes v tom foceni, tak na vnitrni strane byvaji na spokes (loukotich?) vyrazena ruzna cisilka, tak kdyz bys i ty vyfotil, tak ideal.