BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Nebyl?
Odesláno z mého Lenovo A7010a48 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo A7010a48 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..u novejch modelů od MY13 ty poruchy co vím v podstatě odstranili, což ale neznamená že nemůžou nikdy nastat. Vše je o péči , řidiči, kvalitě PHM a stylu jízdy. To vše předtím (před MY11) je skutečně velký riziko..filippek píše:Nebyl?
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Definitivně od roku 2015, motor EURO6.
Nebo pokud byl měněný polomotor cca od 2013 dál.
Nebo pokud byl měněný polomotor cca od 2013 dál.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- Ladis
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
od 8 měsíc 2012
euro6 je konstrukčně úplně jiný motor ale hlavně příšerná zdechlina
euro6 je konstrukčně úplně jiný motor ale hlavně příšerná zdechlina
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49575
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
To není divu, když to těch pár koní ještě filtruje přes dva EGR ventily, aby to plivalo místo pěti větších, šest menších sazí...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Další zoufalec... Údelal komplet spojku aby mu následně odešla klikovka do věcných lovišť....a výsledek... Auto na prodej... Jj nafticka Subaru....
http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam ... baru-36637
http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam ... baru-36637
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..to je ale furt dokola. Ve většině případů jsou to prostě modely 08-10.
Každej s dehtem jezdí jako by to bylo WRX takže osobně se nedivim že ty motory prostě padaj, nehledě na to, že ty první se skutečně nepovedly.
Většina do toho lila samozřejmě co nejlevnější naftu, u některých dělaný spojky často znamená jen spojky bez dvouhmoty což je jedna z nejčastějších příčin prasklé kliky. Nemaj na to kačky, tak nechá vyměnit jen spojku a původní dvouhmotu tam nechá.V tomto případě to sice vyměnil,ale nejspíš už bylo pozdě..Modely 08-10 prostě nikdy nebrat. Modely 10-12 jsou s menším rizikem a nové modely od MY13 jsou už relativně ok. Modely od MY15 jsou ještě s dalšími úpravami, ikdyž prostě na naftě je riziko vždycky větší i přesto že na tom jde najezdit klidně 300 tis km se správným přístupem....Obecně všechny nové diesely napříč spektrem většiny automobilek jsou už zasraný EGRama a jinejma šmejdama, který ten motor dělaj stále rizikovějším, takže volba benzínu je např. pro mě naprosto logická pro další výběr auta a to i přesto že mám druhýho dehta od Subaru a jsem naprosto spokojenej...
Každej s dehtem jezdí jako by to bylo WRX takže osobně se nedivim že ty motory prostě padaj, nehledě na to, že ty první se skutečně nepovedly.
Většina do toho lila samozřejmě co nejlevnější naftu, u některých dělaný spojky často znamená jen spojky bez dvouhmoty což je jedna z nejčastějších příčin prasklé kliky. Nemaj na to kačky, tak nechá vyměnit jen spojku a původní dvouhmotu tam nechá.V tomto případě to sice vyměnil,ale nejspíš už bylo pozdě..Modely 08-10 prostě nikdy nebrat. Modely 10-12 jsou s menším rizikem a nové modely od MY13 jsou už relativně ok. Modely od MY15 jsou ještě s dalšími úpravami, ikdyž prostě na naftě je riziko vždycky větší i přesto že na tom jde najezdit klidně 300 tis km se správným přístupem....Obecně všechny nové diesely napříč spektrem většiny automobilek jsou už zasraný EGRama a jinejma šmejdama, který ten motor dělaj stále rizikovějším, takže volba benzínu je např. pro mě naprosto logická pro další výběr auta a to i přesto že mám druhýho dehta od Subaru a jsem naprosto spokojenej...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Nechci být zaujatý, ale tohle je prokazatelně konstrukční závada.
Firma by to měla opravit na své náklady bez jakýchkoliv komentářů a finanční spoluúčasti majitele.
Spousta jiných automobilek to tak dělá, pokud se chce na trhu udržet.
Být to USA, tak to skončí žalobou a nápravou od výrobce.
Dieselgate je proti tomu úplná sranda.
Pokud v důsledku prasknutí kliky se stane v provozu smrtelná nehoda, tak se výrobce nedoplatí.
Na Toyotě, přišla výzva k výměne airbagu TAKATA od ministerstva dopravy, následovala bezplatná výměna v aut. servisu, bez keců a výmluv.
Firma by to měla opravit na své náklady bez jakýchkoliv komentářů a finanční spoluúčasti majitele.
Spousta jiných automobilek to tak dělá, pokud se chce na trhu udržet.
Být to USA, tak to skončí žalobou a nápravou od výrobce.
Dieselgate je proti tomu úplná sranda.
Pokud v důsledku prasknutí kliky se stane v provozu smrtelná nehoda, tak se výrobce nedoplatí.
Na Toyotě, přišla výzva k výměne airbagu TAKATA od ministerstva dopravy, následovala bezplatná výměna v aut. servisu, bez keců a výmluv.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ten inzerát je fakt libovej. Raritní Subaru - bez motoru. Případné zájemce určitě potěší ten vyměněnej olej.Majer píše:Další zoufalec... Údelal komplet spojku aby mu následně odešla klikovka do věcných lovišť....a výsledek... Auto na prodej... Jj nafticka Subaru....
http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam ... baru-36637
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ten problém nenastal jen u tojky, ty airbagy používají i další výrobci. Ten průser je Takaty a zajisté to Toyka ráda vymění, ještě si to omastí, ať si to Takata vypije až do dna.Fitipaldi píše:Na Toyotě, přišla výzva k výměne airbagu TAKATA od ministerstva dopravy, následovala bezplatná výměna v aut. servisu, bez keců a výmluv.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Mira píše:
Ten problém nenastal jen u tojky, ty airbagy používají i další výrobci. Ten průser je Takaty a zajisté to Toyka ráda vymění, ještě si to omastí, ať si to Takata vypije až do dna.
Mě připadá, že se k problémům s naftovými motory firma staví dost divným způsobem. Servisy jsou s přístupem k zákazníkovi taky dost divný. Nerad přivolávám průšvihy, nerad dráždím hada bosou nohou. Pokud však motor klekne ! Poletí auto i značka z baráku takovým fofrem, že rychlost světla bude proti tomu "slabej vodvar". Nevím proč, ale nějak mě ten přístup, situace,podmínky tak neskutečně "s**ou", že mě to donutilo dělat doslova až neuvěřitelné "věci". Sám nevím "PROČ" jsem tak nataženej, jako "PÉRO" z gauče. Opravdu si to ani sám neumím vysvětlit. Přitom to auto, mohlo, mělo , na to být, "DOBROU" volbou, i značkou. Sorry, že to takhle píšu. Po servisu už ani nechci pomalu ani žádnou činnost, když pak přijdu na to, že ten poslední servis, kde to auto bylo, u tak primitivní věci, jako je výměna oleje, nedají pod vypouštěcí šroub těsnění a utáhnout tak, že šroub nejde povolit, tak uvažuji, že se na nějaké ježdění "vy**ru" a koupím raději elektroauto, nebo přestanu jezdit úplně. Přitom , když to zrovna není studené, nekalibrují vstřikovače, nevypaluje DPF, nebo to nedělá nějaké "jiné věci" , tak to jede celkem slušně.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ber to pozitivne. Jak tak ctu Tvuj prispevek, tak Ty uz ses tak na****, ze pripadny kolaps motoru (a on bohuzel prijde, jen neni jiste, kdy presne se tak stane), Te uz extra navic nejak moc nevytoci
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Tolik kritizovaná Škoda 120 měla jen 3x uloženou kliku !. Táhla obrovský obytný přívěs do Jugoslávie, který vážil víc než ona sama, přitom vezla 4 pasažéry a vydržela jezdit 25 let. Vždy dojela(nepotřebovala externí pomoc, nebo odtah). Proč to píši ? Protože jezdit s károu, která se může kdykoliv "vysypat" . Která vyžaduje jenom dobré papáníčko(palivo), jenom špičkový olejíček(jak motorový, tak převodový),špičkový servis, šetrné zacházení, má svoje stavy(studený motor, kalibrace,DPF,teplo,chlad,......) , tak s takovým autem jezdit je dost na nervy. Pokud budu pořizovat nové auto, tak to nebude "NAFTA" ,a bohužel už ani "SUBARU". Vyjma STI, v podstatě neexistuje nic, co by mě oslovilo.newli píše:Ber to pozitivne. Jak tak ctu Tvuj prispevek, tak Ty uz ses tak na****, ze pripadny kolaps motoru (a on bohuzel prijde, jen neni jiste, kdy presne se tak stane), Te uz extra navic nejak moc nevytoci
Nechápu politiku SUBARU. Např. vyvinout Levorg, dát do něj motor se 110 kW a CVT, to mě hlava nebere.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..já si myslím, že Subaru v tomto smyslu nějak extra nevybočuje. Jasně, první diesely se fakt nepovedly. Nicméně o diesel se musíš prostě starat u všech značek. když vemu jak se sraly Oply,Fordy, Mazdy...Možná nejlíp jsou na tom s naftama francouzi.
Dneska prostě všechny auta nejsou jako dřív, když byly auta s jednoduchým motorem a vydržela 20 let. To se nikdy nevrátí. A když si vezmu kolik aut v dieselu ale i v benzínu se dneska sere díky přechytralým blbům z EU, díky downsizingu a pod., tak vlastně ani nemá smysl nové auto kupovat vůbec. Zlatý starý atmosféry...Bohužel dneska jsou auta už citlivý i na benzín nehledě na to že i do benzínu se budou dávat sračky typu DPF a pod. Takže aleluja ,,Old school" páč za pár let už žádný starý a poctivý auta vlastně ani nebudou..
Dneska prostě všechny auta nejsou jako dřív, když byly auta s jednoduchým motorem a vydržela 20 let. To se nikdy nevrátí. A když si vezmu kolik aut v dieselu ale i v benzínu se dneska sere díky přechytralým blbům z EU, díky downsizingu a pod., tak vlastně ani nemá smysl nové auto kupovat vůbec. Zlatý starý atmosféry...Bohužel dneska jsou auta už citlivý i na benzín nehledě na to že i do benzínu se budou dávat sračky typu DPF a pod. Takže aleluja ,,Old school" páč za pár let už žádný starý a poctivý auta vlastně ani nebudou..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i