Shell 100 oktanu
Shell 100 oktanu
Jezdí někdo ?
U nás natural 95 oktanu cca 28,50 Kč. V Polsku 100 oktan cca 30,20 Kč tak jsem skusmo nabral 25 litru. Jde jakoby líp za plynem.. uvidíme jaka bude spotřeba... ::-DD: má někdo zkušenosti ?
U nás natural 95 oktanu cca 28,50 Kč. V Polsku 100 oktan cca 30,20 Kč tak jsem skusmo nabral 25 litru. Jde jakoby líp za plynem.. uvidíme jaka bude spotřeba... ::-DD: má někdo zkušenosti ?
Impreza 2.0 GX 2004
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Shell 100 oktanu
Ja davam do motorek na zimu Vervu 100, protoze neobsahuje bioslozku a nezasvini mi dlouhym stanim karburatory. Ale jinak jsem zadnou zmenu nepozoroval - krom ceny ::-DD:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Shell 100 oktanu
Z ceho usuzujes, ze verva 100 v sobe nema bioslozku?
Bracha mi to pred tydnem rikal taky, ale kdyz jsem perd rokem ci dvema kvuli Type R googlil o 1-6, tak jsem dospel k zaveru, ze jak maxmition od omv, tak verva 100 od benziny jsou jen lepe aditiovane benziny bioslozku obsahujici ...
Bracha mi to pred tydnem rikal taky, ale kdyz jsem perd rokem ci dvema kvuli Type R googlil o 1-6, tak jsem dospel k zaveru, ze jak maxmition od omv, tak verva 100 od benziny jsou jen lepe aditiovane benziny bioslozku obsahujici ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Shell 100 oktanu
newli> najdu ti list produktu, Verva100 obsahuje syntetickou nahrazku, ale ne bioethanol.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Shell 100 oktanu
Já shell zkoušel co jsem měl ještě bmw a teda rozdílově jsem to nepocítil a cena byla hrozna. Taky jsem se naučil na vervu100 nehledě na to že ji tu máme za 29,90 což je naprosto skvělé
Re: Shell 100 oktanu
Já mám zkušenost, z rakouské pumpy, Shell 100 octan.Rostis píše:Jezdí někdo ?
U nás natural 95 oktanu cca 28,50 Kč. V Polsku 100 oktan cca 30,20 Kč tak jsem skusmo nabral 25 litru. Jde jakoby líp za plynem.. uvidíme jaka bude spotřeba... má někdo zkušenosti ?
Normálně jezdím povětšinou modrou "100" Vervu od Benziny.
S vervou necítím nijaký rozdíl při jízdě, ale při studeném startu hned slyším, že boxeru chutná. Když mám obyčejný BA95, při studeném startu se motor trápí, několikrát hledá stabilitu při volnoběhu. S vervou je hned v klidu.
A teď k rakouské stovce od shellu: Studený start stejný jako s vervou.
Jízda je velmi jiná. V nízkých otáčkách krásně tahá, jako bych měl o válec víc. Zrychlení ze 130 na 160 taky nádhera. CVT při lehkém sešlápnutí plynu nevyletí do otáček, ale auto prostě zrychlí.
Byl jsem nadšen. Rakouský shell jede výrazně líp než verva.
Spotřeba se kupodivu zvýšila z 7,6 na 8,2, při stejné dynamice.
Cena 1,30, když jejich Super stál 1,12, v centru malého města.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Shell 100 oktanu
Co se stane kdyz dam 100 oktan do 2.0i ? Ma to smysl vyzkoušet?
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Shell 100 oktanu
Nema.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Shell 100 oktanu
Rad se podivam, diky.
Nejakou nahrazku ma i maxxmotion 100, ale pochopil jsem (mozna mylne?), ze ani ta motoru neprospiva.
Nejakou nahrazku ma i maxxmotion 100, ale pochopil jsem (mozna mylne?), ze ani ta motoru neprospiva.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Shell 100 oktanu
Hergot, nemuzu to najit, leda bych zavolal kamaradovi a on mi to poslal naskenovany (ma v najmu 4 Benziny). Je to o tom, ze Verva a jiny produkty neobsahuji bioethanol, ale ETBE - uz jsme to probirali tady:
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?p=151119
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?p=151119
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Shell 100 oktanu
Levap: zkus to, určitě tím ničemu neuškodíš. Auto pojede hladčej a pujde jakoby rychleji do otáček. A pak se klidně rozhodneš, jestli u toho zůstaneš nebo ne. Nějaký zázračný nárůst výkonu ani výrazné snížení spotřeby tím nedosáhneš. Jenom zaplatíš víc peněz za benzín.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Shell 100 oktanu
Maxxmotion 100 obsahuje biosložku, jen to neni klasickej ethanol, ale ETBE :
Ethyl-terc. butyl éter. Potenciální náhrada MTBE v automobilových benzínech za účelem zvýšení podílu „biosložek“ využívaných jako motorová nebo jiná paliva. Jeho výroba je obdobná jako u MTBE a vychází z etanolu a izobutenu.
Vzhledem k tomu, že jako zdroj použitého etanolu se uvažuje výhradně líh vznikající kvašením zemědělských produktů, je výroba ETBE z podstatné části kryta surovinou z obnovitelných zdrojů.
Přídavek ETBE do motorových benzínů nepředstavuje technický problém, protože ETBE (stejně jako MTBE) má vysoké oktanové číslo, je s benzínem neomezeně mísitelný a má poměrně nízkou tenzi par. Tím se výroba ETBE stává z hlediska kvality konečného produktu - automobilového benzinu - méně problematickou než mísení etanolu přímo do benzinu.
Ethyl-terc. butyl éter. Potenciální náhrada MTBE v automobilových benzínech za účelem zvýšení podílu „biosložek“ využívaných jako motorová nebo jiná paliva. Jeho výroba je obdobná jako u MTBE a vychází z etanolu a izobutenu.
Vzhledem k tomu, že jako zdroj použitého etanolu se uvažuje výhradně líh vznikající kvašením zemědělských produktů, je výroba ETBE z podstatné části kryta surovinou z obnovitelných zdrojů.
Přídavek ETBE do motorových benzínů nepředstavuje technický problém, protože ETBE (stejně jako MTBE) má vysoké oktanové číslo, je s benzínem neomezeně mísitelný a má poměrně nízkou tenzi par. Tím se výroba ETBE stává z hlediska kvality konečného produktu - automobilového benzinu - méně problematickou než mísení etanolu přímo do benzinu.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?