:811:No tak především je asi dobrý si uvědomit, na co člověk auto používá.
Třeba se zimními protektory fy. Vraník, je obecná spokojenost, systém Green Diamond navíc velmi zajímavý. :826: http://www.pneuvranik.cz/zimni-pneu.php
Určitě je lepší koupit si nové Vraníky, ::-DD: než jezdit na starých, tvrdých, nebo ojetých (pod 4 mm) zimákách. :!: :850:
Poměrně slušné vysvětlení, jak to bylo s protektory před dvěma lety, je zde http://www.tipcar.cz/tema__protektorova ... -2594.html .
O život se bojím i na zánovních pneu. Jednak můžu na něco najet, jednak se nedá věřit úplně, v podstatě ničemu......Zkrátka strašení nekvalitou a ohánění se strachem o život je blbost ::-DD:
Nikdy nikdo z nás neví, jak jeho cesta skončí....
Každá, i nová pneu se má zajíždět, t. zn. prvních 500 až 1000 km přehustit o 10 až 15 % a jezdit 2/3- až 3/4-rychlostí.
Už při tom by se projevila vada.
Samozřejmě, pro nás letní protektory nemají cenu, ale obecně je protektor plnohodnotná náhrada pro klidného řidiče v obyčejném - nesportovním provozu.
Pro terénní provoz jsou velmi výhodné. :!: