Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
asi nekdo kdo je schopnej dotahnout auto z ameru a zaridi vsechny obstrukce s tim spojeny aby si mohl uz jen jezdit ?
takze ota 3.6 vyjde na cca 1.25 mega
takze ota 3.6 vyjde na cca 1.25 mega
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
Ladis77
mi šlo o to jestli je to solidní firma????????????????
mi šlo o to jestli je to solidní firma????????????????
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- fort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 383
- Registrován: stř zář 28, 2011 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Myslivec
- Bydliště: Vendryně
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
To je firma, kolem které jsem párkrát jel v Ostravě a vždycky jsem slintal. Mají tam vystavené nějaké us vozy a vedle je Land Rover, takže bacha na cestu
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
- fort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 383
- Registrován: stř zář 28, 2011 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Myslivec
- Bydliště: Vendryně
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
Jo, tak to nevím jenom jsem reagoval jestli nějakou někdo nezná. Tváří se jako autorizák, vedle je myslim mercedes atp. Takže i dobrá adresa, nevypadá jako nějaký tuctový bazar. Ale osobně jsem tam nebyl.
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
Sice to sem nepatří ale slintal jsem nad tou Toyotou FJ Cruiser.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10679
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
Kiti tohle je solidní firma http://www.denker.cz/nabidka/index.php.kiti píše:Ladis77
mi šlo o to jestli je to solidní firma????????????????
A stačí jediný pohled na obsah motorů těch aut a srdce zaplesá.
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
Treba ty Dodge Ramy s italskymi motory ::-DD:
To je americka klasika jako vino.
To je americka klasika jako vino.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
..jen pro vysvětlenou - to je mi jasný že nelze srovnávat turbo benzín a naftu, nejsem debil, ale já tu neporovnávám turbo benzín, ale to nad čím uvažuje, zda 2,5 beňo a nebo 2.0 diesel...a věř mi, že diesel nepatří jen na pole, protože pokud ano, pak tam patří i ta 2,5..páč ta na tom není o nic líp výkonově...leckdy i hůř. Nicméně také v závěru píšu, že ideální snadno řešitelnou variantou je XTéčko, které bych voůil pokud bych se měl rozhodovat..Mira píše:Myslím, že pro většinu zde to dilema není. Prostě pokud má někdo turbo benzín, tak si nevezme žádnej sazínek, protože to nejede a ani točit se to nedá. Prostě traktor. Na pojíždění po poli dobrý.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
Jo, dýzl nepatří jen na pole, ale jen do kamen :845:
Jinak nemyslím si, že by při dálničních rychlostech mělo XT žrát nějak podstatně víc než atmo. Má někdo zkušenosti?
Jinak nemyslím si, že by při dálničních rychlostech mělo XT žrát nějak podstatně víc než atmo. Má někdo zkušenosti?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
..nejlíp 2,5i asi posoudí AndreaM se svým novým miláškem..Jinak u benz.Forejse 2,0 atmo jsem měl dálnici max do 7l když se jelo v limitech...většinou ale i méně..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11921
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
Dvoulitr atmo po dálnici bere okolo 7-8l/100km při cca 130km/h. A tím nemyslím okamžitou spotřebu dle PP, ale skutečnou spotřebu se zohledněním km najetých po dálnici z celkové délky třeba jednoho výletu.
Ale když se pojede třeba ke 150km/h, tak už to tam poteče jak špína do kanálu. Zde ovšem nemohu sloužit, protože jezdím striktně dle předpisů. ::-DD: ::-DD:
Ale když se pojede třeba ke 150km/h, tak už to tam poteče jak špína do kanálu. Zde ovšem nemohu sloužit, protože jezdím striktně dle předpisů. ::-DD: ::-DD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1340
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
A dvaapůlka je na tom tak nějak stejně. Podle předpisů není problém jezdit s Oťasem za 7,5.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW
U Lega 2,5 je to následující:
Když se jede v limitu dálnice tedy do 130km/h ideálně na tempomat, tak je to 7,2-7,6 L/100Km podle počasí větru atd.
Když se jede dálnice svižněji, tak nějak častěji v levém pruhu tedy mezi 150-160 km/h, tak je to někde mezi 8,2-8,8 L/100Km a zase záleží na všemožném kolem. Na českých dálnicích jsem se nikdy nedostal přes 9 L/100km.
Když jsem dal německo, s plným plynem, prostě kdykoliv to šlo, tak jsem to vyhnal ke 200km/h, parkrát mi ručička olizovala i 230km/h tak mi ta 60l nádrž vystačila tak tak na 500km, takže výsledek byl 11,4 L/100km. Vyšší spotřebu jsem už na nádrž nikdy nedal a popravdě si nedokážu představit, jak bych musel jet, aby byla vyšší. Snad nějaký okruh.
Mimo město se většinou ani při svižné jizdě nedostanu přes 8 L/100km, při ekojízdě to jde s přehledem i pod 7.
Jednou jsem dál Boleslav-Kolín-Jihlava-Kolín-Boleslav za 6,2 L/100Km , ale chtělo to hodně sebezapření.
U OTB to bude vše o nějaký ten půllitřík nahoru.
Můj dlohodobý průměr po 43 tis km je 8,4 se vším všudy tedy včetně cukaček po městě atd. Je v tom však skoro 60% dálnice a poměrně často ta německá. Kdybych jezdil jen po ČR tak mi 100% začíná dlohodobý průměr sedmičou.
Když se jede v limitu dálnice tedy do 130km/h ideálně na tempomat, tak je to 7,2-7,6 L/100Km podle počasí větru atd.
Když se jede dálnice svižněji, tak nějak častěji v levém pruhu tedy mezi 150-160 km/h, tak je to někde mezi 8,2-8,8 L/100Km a zase záleží na všemožném kolem. Na českých dálnicích jsem se nikdy nedostal přes 9 L/100km.
Když jsem dal německo, s plným plynem, prostě kdykoliv to šlo, tak jsem to vyhnal ke 200km/h, parkrát mi ručička olizovala i 230km/h tak mi ta 60l nádrž vystačila tak tak na 500km, takže výsledek byl 11,4 L/100km. Vyšší spotřebu jsem už na nádrž nikdy nedal a popravdě si nedokážu představit, jak bych musel jet, aby byla vyšší. Snad nějaký okruh.
Mimo město se většinou ani při svižné jizdě nedostanu přes 8 L/100km, při ekojízdě to jde s přehledem i pod 7.
Jednou jsem dál Boleslav-Kolín-Jihlava-Kolín-Boleslav za 6,2 L/100Km , ale chtělo to hodně sebezapření.
U OTB to bude vše o nějaký ten půllitřík nahoru.
Můj dlohodobý průměr po 43 tis km je 8,4 se vším všudy tedy včetně cukaček po městě atd. Je v tom však skoro 60% dálnice a poměrně často ta německá. Kdybych jezdil jen po ČR tak mi 100% začíná dlohodobý průměr sedmičou.