Dovolim si vytvorit extra tema, protoze pouzitelnost je sirsi nez bylo predmetem puvodniho tematu zde: https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... i&start=45
Po revizi puvodniho ruskeho zapojeni a upravy aby fungovalo se stejnyma hodnotama jako ma funkcni SAS na mem Legu 07 2.0R vznikla nova verze bajpasu.
Cela konstrukce je vodeodolna, elektronika je zalita epoxidem v krabicce ktera umoznuje jednoduche upevneni pomoci stahovacich pasku v motorovem prostoru. Kabely jsou zakoncene konektory ktere umoznuji montaz bez pajeni nebo strihani originalni kabelaze. Cela montaz zabere max 5 min.
Zajemci mohou objednavat na georgeslab@btv.cz .
V priloze zasilam foto a aktualni navod.
Zatim testovana na motorech:
2.0 121kW
2.0 116kW
2.5 XT 2006
2.5 XT 2007
Pro nektere turbo motory 07+ (teoreticky 05+) a zrejme vsechny 2009+ je z ventilu sek. vzduchu pouzivan signal o atmosferickem tlaku (ano i pres to ze druhe cidlo je v ridici jednotce, navic 2009+ uz v ECU druhe cidlo nema) , pro tyto motory je doporuceno nechat pripojeny ventil se snimacem tlaku a detekci SAS deaktivovat ve FW ridici jednotky. Pokud by nekdo chtel bajpas na turbo motor tak je mozne take, cena cca 3000kc s tim ze v aute musi zustat ventil se snimacem tlaku, ktery se pouziva na mereni tlaku.
Aktualni verze bajpasu je 1.5.0. Verze je na nalepce. Pokud nemate na bajpasu napsanou verzi, je to neco starsiho a muze byt zdarma predelana na 1.5.0.
EDIT: aktualizovan manual
Bajpas sekundarniho vzduchu - Secondary air system bypass
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Bajpas sekundarniho vzduchu - Secondary air system bypass
- Přílohy
-
- Subaru secondary air bypass install manual CZE rev4 small.pdf
- (416.02 KiB) Staženo 160 x
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC