Neboli jinak, k nejhezčímu modelu Outbacku přibyl nejhezčí model Forestera


Černá mu fakt sluší, stejně tak mu sluší sedačky z novější verze, automatická klima, el. předehřev motoru, a dokonce ani za to LPG se nezlobim. To jsem sice v nastávajícím autě mít nechtěl, ale zrovna v SOHC 92kW motoru, kterej je poměrně jednoduchej, mě nijak zásadně neuráží.

Mnozí tohle auto znaj jako Radkovo druhého Forestera. Ten na něm udělal spoustu práce, což je v jeho vlákně hezky zdokumentovaný, a protože už skoro nebylo co dělat, začal se nudit a prodal mi ho.

Nějaký mouchy samozřejmě má, asi jako každý starší auto. Vaklá se tomu řadička, bude to chtít udělat geometrii, ošetřit nějakou rez, sem tam pozlobí viskóza, ale on tu péči postupně dostane, protože si to jako každý Subaru zaslouží. Budu tady postupně zase všechno psát


Fotek svých zatím moc nemám, snad se Radek neurazí, když použiju pár jeho starších...
Servis:
01. 05. 2021 (388 284 km): ~20 000,- Vyměněn středový diferenciál s viskozní spojkou, ložiska kolem, nový převodový olej Millers Oils TRX Synth 75w90 zde
10. 07. 2021 (390 390 km): ~16 000,- Výbrus motoru, výbrusové písty, olej zde
28. 09. 2021 (393 360 km): Rez pátých dveří zde
29. 03. 2022 (400 400 km): Nový olej (Mobil1 5W50) a filtry (Mann) zde
18. 08. 2022 (406 000 km): Výměna některých palivových hadic v motoru zde
16. 04. 2023 (413 140 km): Nový olej (Mobil1 5W50) a filtry (Mann)
22. 04. 2023 (413 140 km): Výměna světlometů za repas s bi-halogen projektorem, přídavná dálková, klakson Stebel Nautilus zde
07. 10. 2023 (418 364 km): Výměna předních ramen a manžety poloosy zde
14. 10. 2023 (418 364 km): Seřízení ventilových vůlí a výměna svíček zde
20. 03. 2024 (421 883 km): Výměna řízení kvůli úniku servokapaliny za jiný použitý kus
20. 05. 2024 (423 209): Nový koncový tlumič výfuku zde
