Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Jo, přesně, to se mi dělo taky, zejména pak když se jelo rychleji. Ale to už bych se opakoval. Žralo to i slavnej nano CFS (5w40).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
V rámci celoklubové kontroly a výměny palivových hadic jsem se do toho taky dal.
Děkuji Radkovi, že mě k tomu ještě trochu popohnal tím, že věděl, že tam nějaký ty dva roky zpět dával náhrady.
Je tam teda přístup jak k penězům, ještě se všema drátama od jednotky LPG, ale podařilo se.
Objevil jsem:
- asi původní originální hadice, celkem v pořádku
- Continental made in USA, měkká a pružná, v pořádku
- nějaký šmejdy bez popisu, tvrdý a popraskaný.
Tak hned volam Tomovi, kde tu hadici sháněl, nebo vlastně, jestli mu nezbyla. Zbyla, klidně ti ji dám. A kdepak ji máš? Doma. A teď jsi? Doma. A nebude vadit, když se stavim hned? Nebude.
Takže děkuji i Tomovi, za krátkou rychlou pomoc s nějakym těžkym šrotem na zahradě (jemu to tam snad roste!) jsem dostal něco přes půl metru hadice též Continental též made in 'murica, která bohatě stačila, a jal se to vyměnit.
Radši jsem konzultoval servisní manuál, kterej jako jeden z prvních kroků říká "uvolnit tlak v palivovém potrubí". Prej odpojit relé palivovýho čerpadla a nastartovat. Až to chcípne, tak ještě znovu točit aspoň 5 s a pak pokračovat. Hm, tak kdepak to relé asi je? V motoru neni. Je u nohou spolujezdce. Sakra, to nejde odpojit nějaká pojistka, jen? Nejde, je společná i pro ECU. Hm, to teda vymysleli... tak holt to relé. Naštěstí stačilo sundat jeden plast a relé na dosah. Odpojeno. Zkoušim startovat, a ono už to ani nenastartovalo. Ok, to šlo dobře.
Tak jdu odpojovat hadičky a ta mrcha trochu teče z obou rozpojenejch konců. Tak to chytam do kelímku, otíram hadrem, dobrý, přestalo to. ... A už to zase trochu teče směrem od nádrže. Zkoušim vzít stříkačku a kus odsát, hm, teče furt. Tak zkusim zatlačit trochou vzduchu zpět, hm, to nebyl dobrej nápad, vyteklo toho ještě víc. Tak to zase spojuju a že zkusim rozpojit tu druhou hadici/trubku, třeba to je jako okruh natlakovaný ještě jinak... Nepomohlo, dělá to to samý. Napadla mi ještě jedna věc - že by v tom horku byl tlak v nádrži? Jdu otevřít víčko nádrže, syklo a u motoru konečně klid, nic už neteče. Tak dobrý vědět, snad to ale už nebudu potřebovat Ale třeba info pro ostatní.
Jak radil Mišus (myslim?) jsem si hadičky nastříknul silikonovym olejem a šlo to spojit o dost líp než předtím rozpojit.
Moc jsem toho nevybryndal, tak se nebojim to rovnou zkusit - zapojim zpět relé, pár otočení klíčku, aby se ten okruh zase natlakoval a snad i odvzdušnil (vylejval jsem docela dost z filtru, aby nekapal), startuju a fungujem. A snad dlouho budem.
Děkuji Radkovi, že mě k tomu ještě trochu popohnal tím, že věděl, že tam nějaký ty dva roky zpět dával náhrady.
Je tam teda přístup jak k penězům, ještě se všema drátama od jednotky LPG, ale podařilo se.
Objevil jsem:
- asi původní originální hadice, celkem v pořádku
- Continental made in USA, měkká a pružná, v pořádku
- nějaký šmejdy bez popisu, tvrdý a popraskaný.
Tak hned volam Tomovi, kde tu hadici sháněl, nebo vlastně, jestli mu nezbyla. Zbyla, klidně ti ji dám. A kdepak ji máš? Doma. A teď jsi? Doma. A nebude vadit, když se stavim hned? Nebude.
Takže děkuji i Tomovi, za krátkou rychlou pomoc s nějakym těžkym šrotem na zahradě (jemu to tam snad roste!) jsem dostal něco přes půl metru hadice též Continental též made in 'murica, která bohatě stačila, a jal se to vyměnit.
Radši jsem konzultoval servisní manuál, kterej jako jeden z prvních kroků říká "uvolnit tlak v palivovém potrubí". Prej odpojit relé palivovýho čerpadla a nastartovat. Až to chcípne, tak ještě znovu točit aspoň 5 s a pak pokračovat. Hm, tak kdepak to relé asi je? V motoru neni. Je u nohou spolujezdce. Sakra, to nejde odpojit nějaká pojistka, jen? Nejde, je společná i pro ECU. Hm, to teda vymysleli... tak holt to relé. Naštěstí stačilo sundat jeden plast a relé na dosah. Odpojeno. Zkoušim startovat, a ono už to ani nenastartovalo. Ok, to šlo dobře.
Tak jdu odpojovat hadičky a ta mrcha trochu teče z obou rozpojenejch konců. Tak to chytam do kelímku, otíram hadrem, dobrý, přestalo to. ... A už to zase trochu teče směrem od nádrže. Zkoušim vzít stříkačku a kus odsát, hm, teče furt. Tak zkusim zatlačit trochou vzduchu zpět, hm, to nebyl dobrej nápad, vyteklo toho ještě víc. Tak to zase spojuju a že zkusim rozpojit tu druhou hadici/trubku, třeba to je jako okruh natlakovaný ještě jinak... Nepomohlo, dělá to to samý. Napadla mi ještě jedna věc - že by v tom horku byl tlak v nádrži? Jdu otevřít víčko nádrže, syklo a u motoru konečně klid, nic už neteče. Tak dobrý vědět, snad to ale už nebudu potřebovat Ale třeba info pro ostatní.
Jak radil Mišus (myslim?) jsem si hadičky nastříknul silikonovym olejem a šlo to spojit o dost líp než předtím rozpojit.
Moc jsem toho nevybryndal, tak se nebojim to rovnou zkusit - zapojim zpět relé, pár otočení klíčku, aby se ten okruh zase natlakoval a snad i odvzdušnil (vylejval jsem docela dost z filtru, aby nekapal), startuju a fungujem. A snad dlouho budem.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Vidím velký špatný....ještě že tak kluci. hadice značkové mají třeba www.hadiceprucha.cz v Plzni u zimáku. Měla by být NBR pro olej a benzin. Ta z Kelly na to moc nevypadá.Ani nechci pomyslet, kolik lidí s těma hadicema jezdí ulicema.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Vašku, myslim, že Tomáš zmiňoval právě tenhle obchod. Ale hodilo se mi, že to můžu vyřešit rovnou hned, protože zejtra jede Alča do Prahy - kdybych nedostal ten půlmetr od Toma, tak jela Outbackem a já to teprve sháněl. Jel bych Foresterem, vyjukanej a s hasičákem v ruce
A koukal jsem do Outbacka, jednak tam toho je teda mnohem míň, jak tam neni filtr, a druhak ty hadice vypadaj furt docela pěkně, jsou měkký a nepotrhaný. Tak doufam, že zatim ani potřebovat nebudu shánět další kusy.
A koukal jsem do Outbacka, jednak tam toho je teda mnohem míň, jak tam neni filtr, a druhak ty hadice vypadaj furt docela pěkně, jsou měkký a nepotrhaný. Tak doufam, že zatim ani potřebovat nebudu shánět další kusy.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Jojo. Potvrzuju, že ta Continentalka je od Průchy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Pěkný
Jenom teda matlat nějakej spoj silikonovým olejem? Bude to pak pořádně držet? Na tyhle věci je super čistič Loctite SF 7070, kterej když s tím nastříkáš něco gumovýho, tak to výborně začne klouzat, ale po nějaký celkem krátký době se vypaří, i ze spoje, a klouzat to přestane. Výborný je to na různý hadice, ale třeba i na siláče na vejfuku a podobně. Silikonovej olej tam asi zůstane, ne? A bude snižovat třecí sílu v tom spoji.
Jenom teda matlat nějakej spoj silikonovým olejem? Bude to pak pořádně držet? Na tyhle věci je super čistič Loctite SF 7070, kterej když s tím nastříkáš něco gumovýho, tak to výborně začne klouzat, ale po nějaký celkem krátký době se vypaří, i ze spoje, a klouzat to přestane. Výborný je to na různý hadice, ale třeba i na siláče na vejfuku a podobně. Silikonovej olej tam asi zůstane, ne? A bude snižovat třecí sílu v tom spoji.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Honzo, už v půlce to šlo hůř a na konci už skoro vůbec, tak to asi vysychá rychle, stažený to je beztak objímkama, nebojim se
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Já neříkám, že se máš bát, ale myslím si o tom svoje.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Budu potřebovat radu místních.
Už nějakou dobu zpět, v zimě, jsem jel sněhem a bordelem, užíval si to, až se rozsvítila kontrolka ABS (samotná). Tak jsem si vzpomněl, že nemam plašit, že se prostě zabordelil(y) senzor(y) a že až se to ohřeje a rozpustí, tak to zase bude v cajku. Ale od tý doby zůstává pořád svítit. Střídavě buď svítí pořád, nebo po startu zhasne a po rozjetí se zase rozsvítí. ABS v tu chvíli opravdu nefunguje, vůbec to nezkouší. Konečně jsem vzal "modrej kabel", notebook s FreeSSM že něco vyčtu, ať aspoň vim, na který kolo koukat, ale 1) v chybách ECU neni nic (což dává smysl, když "kuře" nesvítí), ale 2) ani nemam ABS jednotku v nabídce menu, na přečtení - mám tam jen ECU (která funguje, ale bez chyb), a TCU, která u Foresteru s manuálem jaksi neni (nebo i kdyby byla, tak to stejně nic nečte).
Nejbližší témata co jsem k tomu našel jsou
viewtopic.php?f=6&t=7794
(imho nesouvisí)
a
viewtopic.php?f=6&t=6380
kde chyba zmizela sama.
Jak vůbec vyčíst chybu ABS jednotky? Měl jsem za to, že ve FreeSSM se do ABS dostat dá, nebo to mam jenom u Outbacka, kde je ABS/VDC? Pochybuju teď vůbec nad tim, jestli to vůbec šlo
Edit: Našel jsem třeba tohle video (psanej text se hlavně vztahuje k ECU, což je mi k prdu.
https://www.youtube.com/watch?v=ikbo-d1 ... SubaruONLY
Netuší někdo rovnou, jestli mam tohle vůbec hledat? Vím, že starší modely uměly chyby vyblikat, a taky že u mýho Outbacka funguje trik, kdy zapojim test konektor, otočím klíček do 2. polohy a ve chvíli, kdy jdou ručičky otáček a tacho na max a zpět stisknu Trip tlačítko - a vypíše to chyby na dashi. U Forestera se mi nedaří najít test konektor (natož tenhle z videa, budu asi muset sundat ten kryt pod volantem abych líp viděl)...
A trik, co radil Honza - klíček do druhý polohy, zapnout světla, 4x trip, vypnout světla, 4x trip, zapnout světla, 4x trip a vypíše to chyby na dashi, mi nefunguje ani na O ani na F.
Už nějakou dobu zpět, v zimě, jsem jel sněhem a bordelem, užíval si to, až se rozsvítila kontrolka ABS (samotná). Tak jsem si vzpomněl, že nemam plašit, že se prostě zabordelil(y) senzor(y) a že až se to ohřeje a rozpustí, tak to zase bude v cajku. Ale od tý doby zůstává pořád svítit. Střídavě buď svítí pořád, nebo po startu zhasne a po rozjetí se zase rozsvítí. ABS v tu chvíli opravdu nefunguje, vůbec to nezkouší. Konečně jsem vzal "modrej kabel", notebook s FreeSSM že něco vyčtu, ať aspoň vim, na který kolo koukat, ale 1) v chybách ECU neni nic (což dává smysl, když "kuře" nesvítí), ale 2) ani nemam ABS jednotku v nabídce menu, na přečtení - mám tam jen ECU (která funguje, ale bez chyb), a TCU, která u Foresteru s manuálem jaksi neni (nebo i kdyby byla, tak to stejně nic nečte).
Nejbližší témata co jsem k tomu našel jsou
viewtopic.php?f=6&t=7794
(imho nesouvisí)
a
viewtopic.php?f=6&t=6380
kde chyba zmizela sama.
Jak vůbec vyčíst chybu ABS jednotky? Měl jsem za to, že ve FreeSSM se do ABS dostat dá, nebo to mam jenom u Outbacka, kde je ABS/VDC? Pochybuju teď vůbec nad tim, jestli to vůbec šlo
Edit: Našel jsem třeba tohle video (psanej text se hlavně vztahuje k ECU, což je mi k prdu.
https://www.youtube.com/watch?v=ikbo-d1 ... SubaruONLY
Netuší někdo rovnou, jestli mam tohle vůbec hledat? Vím, že starší modely uměly chyby vyblikat, a taky že u mýho Outbacka funguje trik, kdy zapojim test konektor, otočím klíček do 2. polohy a ve chvíli, kdy jdou ručičky otáček a tacho na max a zpět stisknu Trip tlačítko - a vypíše to chyby na dashi. U Forestera se mi nedaří najít test konektor (natož tenhle z videa, budu asi muset sundat ten kryt pod volantem abych líp viděl)...
A trik, co radil Honza - klíček do druhý polohy, zapnout světla, 4x trip, vypnout světla, 4x trip, zapnout světla, 4x trip a vypíše to chyby na dashi, mi nefunguje ani na O ani na F.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Tak nevim, jestli to tady nikdo nečte, nebo nikdo neví... takovej šrumec tu byl, když se psalo o Škodovkách a Daciích
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Ne všichni čtou všechna vlákna
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Já jsem na SFku proměřoval odpory jednotlivých čidel z ABS krabky dle EL. diagramu od výrobce. Tak jsem zjistil který čidlo je špatný
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22753
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Vidis, ja bych potreboval nejaky VW vlakno
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19151
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Hele ... já to vlákno měl tu u podvladi .. ale normálně mě pak separoval ... ať si to řeším jinde ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
Mě tohle dělala povolená poloosa, tak než seženeš nějakou lepši diagnostiku, tak zkus mrknout na poloosy.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001