Tátova impreza 2003 2.0 Gx
Napsal: ned dub 08, 2018 10:10 am
Ahoj, kdysi jsem tady ptal na nějaký dotazy ohledně koupě outbacka, no nakonec jsme tátoj pořídili zase imprezu A zakládám tady pro to téma, abych sem mohl dávat dotazy a nemusel pokaždé zakládat nové téma.
Je to impreza dovezená před rokem ze švajcu a je to na ní znát a to tak, že je ze spod zdravá! Což je takový malý zázrak předtím jsme měli imprezu, 99ku myslím a ta na korozi dojela, jinak by jezdila doteď. Ale takový ty lemy nad zadníma kolama už samozřejmě kvetou, ale pod tím je ten plech ještě zdraví, drží to fest, tak to snad půjde chvíli udržet v provozuschopném stavu. A aspoň jsme u koupě viděli pravý stav, dostali na to slevu a ne jako když to někdo zalakuje a píše bez koroze Má to natočíno 185k km a je to o 5 cm zvednutý. Jinak z výbavy mi to přijde celkem slušný imprezácký standart :D má to klimu, origo rádio, elektrický šíbr a jinak asi nic zvláštního. Výhřev seslí to nemá. Jo a je to automat.
Samozřejmě máme v plánu udělat olej v motoru, filtry, naplnit klimu, je třeba vyměnit vzadu stabilizační tyčky a destičky, nic mimořádného. A dál bych měl pár dotazů:
Rozvody, nevíme, kdy byli dělaný, tak radši necháme udělat, tady na fórum jsem se dočetl že je to práce pro zkušenýho mechanika na 1 hodinu, to jako fakt jde tak rychle ? A je dobrý, jako třeba u Volva, s rozvodama vyměnit i vodní pumpu? Rozvodovou sadu jsem našel od SKF za něco málo přes 3000Kč, je to dobrá volba? ( bez vodní pumpy)
Další můj dotaz směřuje k automatu. Já mám Volvo a tam je třeba pravidelně měnit olej správný specifikace, jinak to jde do kytek. Můj dotaz tedy je, co se tam správně má lít u Subarky a jestli nemáte tip na někoho, ideálně v Krkonoších, kdo to už někdy dělal a umí to udělat třeba i s proplachem. Neradi bychom, aby to dojezdilo na to že se vysype automat, tak to chceme udělat pořádně, nevíme kdy byl naposled měněn.
Další dotaz je na pneu, v techničáku máme zapsaný jen jeden jediný rozměr 195/65/15, jak moc složité a nákladné by bylo, tam nechat dopsat 195/60/15 ( má to na štítku u dvěří) případně 14ky, který máme ze starý subaru origo alu. Případně, hrotí se na STK když jsou tam menší kola/nižší gumy než v TP?
A pro dnešek poslední dotaz, jak moc nákladné a složité je dodělat tažné?
Díky moc a snad to tady moc neotravuje, až to umyju, tak to nafotím a přidám nějaké foto
Je to impreza dovezená před rokem ze švajcu a je to na ní znát a to tak, že je ze spod zdravá! Což je takový malý zázrak předtím jsme měli imprezu, 99ku myslím a ta na korozi dojela, jinak by jezdila doteď. Ale takový ty lemy nad zadníma kolama už samozřejmě kvetou, ale pod tím je ten plech ještě zdraví, drží to fest, tak to snad půjde chvíli udržet v provozuschopném stavu. A aspoň jsme u koupě viděli pravý stav, dostali na to slevu a ne jako když to někdo zalakuje a píše bez koroze Má to natočíno 185k km a je to o 5 cm zvednutý. Jinak z výbavy mi to přijde celkem slušný imprezácký standart :D má to klimu, origo rádio, elektrický šíbr a jinak asi nic zvláštního. Výhřev seslí to nemá. Jo a je to automat.
Samozřejmě máme v plánu udělat olej v motoru, filtry, naplnit klimu, je třeba vyměnit vzadu stabilizační tyčky a destičky, nic mimořádného. A dál bych měl pár dotazů:
Rozvody, nevíme, kdy byli dělaný, tak radši necháme udělat, tady na fórum jsem se dočetl že je to práce pro zkušenýho mechanika na 1 hodinu, to jako fakt jde tak rychle ? A je dobrý, jako třeba u Volva, s rozvodama vyměnit i vodní pumpu? Rozvodovou sadu jsem našel od SKF za něco málo přes 3000Kč, je to dobrá volba? ( bez vodní pumpy)
Další můj dotaz směřuje k automatu. Já mám Volvo a tam je třeba pravidelně měnit olej správný specifikace, jinak to jde do kytek. Můj dotaz tedy je, co se tam správně má lít u Subarky a jestli nemáte tip na někoho, ideálně v Krkonoších, kdo to už někdy dělal a umí to udělat třeba i s proplachem. Neradi bychom, aby to dojezdilo na to že se vysype automat, tak to chceme udělat pořádně, nevíme kdy byl naposled měněn.
Další dotaz je na pneu, v techničáku máme zapsaný jen jeden jediný rozměr 195/65/15, jak moc složité a nákladné by bylo, tam nechat dopsat 195/60/15 ( má to na štítku u dvěří) případně 14ky, který máme ze starý subaru origo alu. Případně, hrotí se na STK když jsou tam menší kola/nižší gumy než v TP?
A pro dnešek poslední dotaz, jak moc nákladné a složité je dodělat tažné?
Díky moc a snad to tady moc neotravuje, až to umyju, tak to nafotím a přidám nějaké foto