Starší Forester na LPG?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starší Forester na LPG?
Jojo, to bude ono. U Yohna pomohlo zcela odpojit řídící jednotku plynu, která se nějak šprajcla a prostě nezavíraly ani plynový, ani benzínový vstřiky.
Po chvíli kuckání se to srovnalo, začlo mu to jet na benzín normálně a pak po připojení plynové řídící jednotky to jelo i na plyn.
Po chvíli kuckání se to srovnalo, začlo mu to jet na benzín normálně a pak po připojení plynové řídící jednotky to jelo i na plyn.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Starší Forester na LPG?
Pokud se "zcela odpojí řídící jednotka plynu", tak to určitě nepojede, protože benzínové vstřiky budou odpojené.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starší Forester na LPG?
Nevím jak je to zapojené, jen papouškuju postup, jak to opravoval Als, možná blbě. Ale myslím, že říkal, že pouhé přepnutí na benzin nepomohlo, že se musela plynová jednotka odpojit, aby to začalo zase fungovat. Prostě tu plynovou jednotku odstavit, jako by to na plyn nebylo přestavěný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Starší Forester na LPG?
Já to psal jen pro to, aby si někdo nemyslel, že vytáhne konektory z LPG jednotky a pojede to.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starší Forester na LPG?
Jo tak.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Starší Forester na LPG?
Díky za komenty chlapi. Dnes změřeny tlaky - O.K., následně zcela odpojeno LPG, auto chytlo na všechny válce a po chvíli haprování se srovnalo. Po rozjezdu začaly otáčky pravidelně po cca 2 vteřinových intervalech lítat do 1500ot/min. a to se pri zastavení zase srovnalo. Opakuje se to stále, zkusíme o víkendu opět připojit plyn a uvidíme. Každopádně auto půjde zpět k plynaři. Ještě jsem koukal na hladinu oleje.. myslím, že se nezměnila a olej (mimochodem nový) to snad nepoznamenalo. Až budu vědět víc, napíšu.
Re: Starší Forester na LPG?
Tak záhada vyřešena. Příčinou byla špatně vedená kabeláž LPG, která se o výfuk propálila a zkratovala. Takže to nakonec ještě dobře dopadlo...
Kvůli haprování otáček, které si žijou svým životem jsem po přečtení tématu zde na fóru zkusil restart odpojením baterie, poté otáčky lítaly jen lehce v rozmezí 500-1000ot/min., dnes přes noc velký restart a celkem se nic nezměnilo. Akorát to po zahřátí začalo zase lítat 1000-1500ot/min. Po startu a na studený motor je to O.K. Po zastavení se to za chvíli relativně srovná a lítá to jen lehce a nepravidelně. Kámoš říkal, že si to nejspíš někde přisává falešný vzduch. Každopádně před problémem se vstřiky né, že by otáčky nezlobily, ale tohle to nikdy nedělalo...
Kvůli haprování otáček, které si žijou svým životem jsem po přečtení tématu zde na fóru zkusil restart odpojením baterie, poté otáčky lítaly jen lehce v rozmezí 500-1000ot/min., dnes přes noc velký restart a celkem se nic nezměnilo. Akorát to po zahřátí začalo zase lítat 1000-1500ot/min. Po startu a na studený motor je to O.K. Po zastavení se to za chvíli relativně srovná a lítá to jen lehce a nepravidelně. Kámoš říkal, že si to nejspíš někde přisává falešný vzduch. Každopádně před problémem se vstřiky né, že by otáčky nezlobily, ale tohle to nikdy nedělalo...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Starší Forester na LPG?
mě taky otáčky často zlobí už dlouho, zatím na to nikdo nepřišel, taky pravděpodobně kabeláž od LPG zatím to prostě ignoruju dokud to jede ale štve mě to občas to dost zdechá na volnoběh
Re: Starší Forester na LPG?
Ventily dělal ten plynař po instalaci LPG, protože to stále mělo díru a on nemohl přijít na důvod..
Jinak volnoběh mi haproval už předtím, ale to bylo jiný. Po vyřazení vylítly otáčky do 2000, chvíli držely a pak klesly na normál. To dělalo jen někdy a i po instalaci plynu to bylo docela v poho. Teď po tý příhodě se vstřiky to dělá jen po zahřátí (vypnutí sytiče?) a lítají otáčky 1000-1500ot/min. v rychlých vteřinových intervalech, což je teda docela blbý. Nevím, jestli to může mít spojitost s tou závadou, při který prochlejstalo výfukem půl nádrže benzínu, ale dělá to od tý doby..
Jinak volnoběh mi haproval už předtím, ale to bylo jiný. Po vyřazení vylítly otáčky do 2000, chvíli držely a pak klesly na normál. To dělalo jen někdy a i po instalaci plynu to bylo docela v poho. Teď po tý příhodě se vstřiky to dělá jen po zahřátí (vypnutí sytiče?) a lítají otáčky 1000-1500ot/min. v rychlých vteřinových intervalech, což je teda docela blbý. Nevím, jestli to může mít spojitost s tou závadou, při který prochlejstalo výfukem půl nádrže benzínu, ale dělá to od tý doby..
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Starší Forester na LPG?
kedros> tak pak uz jen vycistit volnobeznej ventil a klapku - poradne z obou stran. A nebo volnobeznej ventil vymenit. Navody jsou ve wiki:
https://subarufanclub.cz/wiki/navody/ci ... _r.v._2004
https://subarufanclub.cz/wiki/navody/ci ... _non-turbo
https://subarufanclub.cz/wiki/navody/ci ... _r.v._2004
https://subarufanclub.cz/wiki/navody/ci ... _non-turbo
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Starší Forester na LPG?
Takže proběhlo hezké odpoledne s klapkou (docela zakarbonovaná) a ventilem a už už to vypadalo slibně..a po cca 5 min. to začalo dělat zase neplechu. Pro změnu trochu v jiných otáčkách a ne vždy stejných Takže začnu zkoušet vyměňovat díly (známej má to samý auto, tak snad se k něčemu dohrabu). Začnu volnoběžným ventilem, lambdama a uvidíme. Každopádně to už vypadá, že to bude stát peníze... Zatím díky a zase dám vědět. Myslím si, že by bylo lepší přesunout to do jiného tématu, ale nevím jak to udělat...
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Starší Forester na LPG?
Měnit pokusně díly mi nepřipadá dobrý nápad. To rozbijete i to druhé auto.
Zkus zalogovat nějaká data RomRaiderem.
Zkus zalogovat nějaká data RomRaiderem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Starší Forester na LPG?
Tak jsem to nechal nějaký čas uzrát, jelikož to bylo takový neurčitelný.. Zatím to vypadá tak, že se to samo docela zklidnilo. Volnoběh přestal lítat, ale jednou za čas se stane, že zůstane viset ve 2tis.ot/min. Nedá se říct, kdy a proč: jednou je to po 200km a jindy krátce po nastartování. Po zastavení se to uklidní. Teď v létě to jako veliký problém nevidím, ale myslím, že v zimě by to mohlo být nepříjemné až nebezpečné.. Rom Raiderem jsme to načetli a ukázalo to hodně chyb, protože se odpojovalo. Ještě to vyzkoušíme připojit, až bude příležitost. Pěkný léto