Brzdy
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv kvě 29, 2014 6:28 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Gres
Brzdy
Pred tromi rokmi /2019/ som menil komplet kotúče aj brzdy za originály /5 rokov, 60000 km/. Teraz na prehliadke mi povedali že ich treba vymeniť znova lebo sú zničené. Najazdené majú cca 40.000 km prevažne diaľnica, brzdím väčšinou motorom. Máte niekto obdobnú skúsenosť? Už ani tí japonci nie je to čo bývalo??
Re: Brzdy
Čím míň jezdíš a čím míň brzdíš, tím snáze kotouče odepíšeš hloubkovou korozí. Co znamená zničené - kotouče sjeté nebo zrezlé, třmeny chodí jak mají nebo ne? Zničené je širokej pojem...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11915
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Brzdy
Na SJ jsem dával kotouče okolo 130.000km a s nima i desky. A to ještě bylo kvůli tomu, že jsem dopředu dával ty čtyřpístky z WRX.
Ale byl to manuál a bez těch chytrých tempomatů apod.
Ale byl to manuál a bez těch chytrých tempomatů apod.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14988
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Brzdy
Tak ono 40tis. na desky není špatný nájezd, kotouče by mohly dát víc, ale jestli se třeba sjely desky nadoraz a chvíli to dřelo kov na kov, tak to vysvětluje ty "zničený" kotouče.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Brzdy
Hele taky jezdím stylem, že brzdím co nejméně. A není to tak dlouho, co jsem dával komplet nový brzdy a na zadních kotoučích už jsou taky ďubky od rzi. Ale nedával jsem originál.
Paradox je, že ty brzdy vydrží dýl, pokud se s nima brzdí. To se pak jen mění destičky, ale kotouče jsou ok.
Paradox je, že ty brzdy vydrží dýl, pokud se s nima brzdí. To se pak jen mění destičky, ale kotouče jsou ok.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22956
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Brzdy
No, tam je to možná ještě horší... počítám, že buben sice bez údržby vydrží funkční déle než kotoučovka, ale při nepoužívání to v něm nakonec zatuhne taky (viz můj vlek) a narozdíl od té kotoučovky to na něm ale není aní vidět, takže se to projeví při první krizovém brždění, kdy ta 2+hodně tunová kráva s bateriema... nezastaví
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3718
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Brzdy
Moje zena ma Toyota Yaris, rocni najezd 3-5tis km a kotouce vzadu menim skoro kazde 2roky. (Mam 2sady a kamarada se soustruhem, ktery to rezovate pokazde seskrabne.) S Forestrem jezdim kolem 10tis, a hodne po meste, a zadny problem. Je to jak pise Outback.