Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Garáž nemám a přes zimu asi zase tak moc jezdit nebudu.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48971
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Zcela upřímně, 50 je málo. Když vidím ty prahy, lemy, hrnce tlumičů, příčka pod chladičem, to kdyby se mělo dělat komplet a pořádně, tak to vidím tak na 60-70. Zdražila práce, zdražily energie a materiály. Je to shnilý jako kráva.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Já už to psal, prostě špatná koupě.
Sám udržuji v provozu dvě Subaru a nedovedu si představit shánět pro to servis.
Tome (VDC), tohle bych nevyvařoval ani za zlatý prase.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
VDC: Primární problém je sehnat někoho ochotnýho to udělat (pořádně), viz příspěvek mnov. Cena je v tuto chvíli sekundární problém.
Zdražilo všechno, tak to chodí, když je inflace jako kráva
mnov: Já bych to neviděl tak tragicky (špatná koupě).
Je fakt, že kdybych tyhle fotky viděl před koupí, tak jsem to asi rozchodil
Načteno jsem něco měl, ale tohle jsou zrovna místa, co nejsou vidět a co vidět bylo, nevypadalo nijak tragicky. A před koupí si auto na den půjčit, je dost problém.
Chtěl jsem tuhle generaci (2008 už se mi tolik nelíbí) a tohle byl nejlepší kousek, co jsem našel. Tento týden jsem viděl jednu opravdu krásnou, nebyla na prodej a tipuju, že kdyby byla, tak musím k ceně přidat jednu nulu (na konci) a možná by ani to nestačilo.
Kromě koroze bych měl mít všechno ostatní spravený přespříští týden, takže úplně v nejhorším případě to prostě dojezdím, dokud se to nerozpadne.
To bych sice fakt nerad, ale když mi jinýho nezbyde ...
Mimochodem - dvě poslední fotky z prvního příspěvku a první dvě fotky z druhého příspěvku (s fotkama koroze) jsou podběhy zevnitř?
Myslím si že jo, ale jistej si nejsem.
Zdražilo všechno, tak to chodí, když je inflace jako kráva
mnov: Já bych to neviděl tak tragicky (špatná koupě).
Je fakt, že kdybych tyhle fotky viděl před koupí, tak jsem to asi rozchodil
Načteno jsem něco měl, ale tohle jsou zrovna místa, co nejsou vidět a co vidět bylo, nevypadalo nijak tragicky. A před koupí si auto na den půjčit, je dost problém.
Chtěl jsem tuhle generaci (2008 už se mi tolik nelíbí) a tohle byl nejlepší kousek, co jsem našel. Tento týden jsem viděl jednu opravdu krásnou, nebyla na prodej a tipuju, že kdyby byla, tak musím k ceně přidat jednu nulu (na konci) a možná by ani to nestačilo.
Kromě koroze bych měl mít všechno ostatní spravený přespříští týden, takže úplně v nejhorším případě to prostě dojezdím, dokud se to nerozpadne.
To bych sice fakt nerad, ale když mi jinýho nezbyde ...
Mimochodem - dvě poslední fotky z prvního příspěvku a první dvě fotky z druhého příspěvku (s fotkama koroze) jsou podběhy zevnitř?
Myslím si že jo, ale jistej si nejsem.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Načteno jsi tu asi moc neměl. Tady se nedoporučuje kupovat auto s LPG a ještě ke všemu demontovaným.
Většinou jsou to vylítaný vrány bez údržby.
Já koupil Forestera shnilého, ale bez plynu s OK motorem. Tu hnilobu průběžně řeším svépomocí. Plyn jsem do něj nechal instalovat až sám.
Imreza se podařila koupit bez hniloby a bez plynu a zatím jsem tam plyn nedal. Nyní o tom silně uvažuji.
Ale naše vozy mají jednoduché SOHC motory.
Většinou jsou to vylítaný vrány bez údržby.
Já koupil Forestera shnilého, ale bez plynu s OK motorem. Tu hnilobu průběžně řeším svépomocí. Plyn jsem do něj nechal instalovat až sám.
Imreza se podařila koupit bez hniloby a bez plynu a zatím jsem tam plyn nedal. Nyní o tom silně uvažuji.
Ale naše vozy mají jednoduché SOHC motory.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Ad "načteno" - tu ne, jinde ano (i videjka na trubce, na co si dát pozor při koupi týhle generace Imprezy).
Kdybych si úplně odmyslel moji aktuální zkušenost, tak byť už mám celkem načteno i "tu", dopadlo by to asi dost podobně.
Původně jsem zvažoval o něco (1/3) levnější Imprezu, ale tam ta koroze byla vidět už zvenku.
LPG tam bylo z fabriky a jelikož plyn nechci, tak jsem to bral jako plus, že tam už není.
Mě to auto jako vylítaný a bez údržby teda fakt nepřijde - viděl jsem pár podobně starejch, vesměs s větším nájezdem (pokud moje není stočený) a moje je bezpečně nejzachovalejší (z toho, co jsem viděl naživo).
Prostě nebejt tý skrytý koroze, tak to auto je těžce v pohodě, právě proto bych tu korozi chtěl pořešit.
Ani v Dobřanech při prohlídce (kromě koroze) nenašli nic zásadního, alespoň zatím.
Kdybych si úplně odmyslel moji aktuální zkušenost, tak byť už mám celkem načteno i "tu", dopadlo by to asi dost podobně.
Původně jsem zvažoval o něco (1/3) levnější Imprezu, ale tam ta koroze byla vidět už zvenku.
LPG tam bylo z fabriky a jelikož plyn nechci, tak jsem to bral jako plus, že tam už není.
Mě to auto jako vylítaný a bez údržby teda fakt nepřijde - viděl jsem pár podobně starejch, vesměs s větším nájezdem (pokud moje není stočený) a moje je bezpečně nejzachovalejší (z toho, co jsem viděl naživo).
Prostě nebejt tý skrytý koroze, tak to auto je těžce v pohodě, právě proto bych tu korozi chtěl pořešit.
Ani v Dobřanech při prohlídce (kromě koroze) nenašli nic zásadního, alespoň zatím.
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Tak mám novej "problémek" s Rézou.
Začala kvílet servo pumpa (hydraulické čerpadlo posilovače řízení).
Teda myslím, že je to servo pumpa. Na volnoběh vůbec není slyšet, nad dva tisíce už slyšet je a když zatáčím, tak se mění zvuk.
Asi to má za sebou?
Takže vyměnit.
Nicméně bych měl dotaz - jak dlouho to může ještě vydržet? Do Dobřan to mám 100 km ...
A co může stát až selže úpně? Zadře se nebo "jen" přestane fungovat posilovač?
Začala kvílet servo pumpa (hydraulické čerpadlo posilovače řízení).
Teda myslím, že je to servo pumpa. Na volnoběh vůbec není slyšet, nad dva tisíce už slyšet je a když zatáčím, tak se mění zvuk.
Asi to má za sebou?
Takže vyměnit.
Nicméně bych měl dotaz - jak dlouho to může ještě vydržet? Do Dobřan to mám 100 km ...
A co může stát až selže úpně? Zadře se nebo "jen" přestane fungovat posilovač?
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4035
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Může to dělat i gumový o-kroužek... objednal jsem si ho pro sebe, ale nakonec nebyl nutný a servo se uklidnilo. Mohu poslat poštou...
je to tento zvuk?
je to tento zvuk?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Toho zvuku je tam jen kousek a nejspíš na volnoběh a je trochu jinej.
U mě to na volnoběh v podstatě není slyšet, až při zvýšených otáčkách a kvílí to i když netočím volantem.
Ale kdyby to bylo jen to těsnění, tak to by bylo super, to bych si spravil sám
U mě to na volnoběh v podstatě není slyšet, až při zvýšených otáčkách a kvílí to i když netočím volantem.
Ale kdyby to bylo jen to těsnění, tak to by bylo super, to bych si spravil sám
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
A kvilí jako pumpa bez oleje, nebo píská jako když prokluzuje řemen ?
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Nevím jak kvílí pumpa bez oleje - nikdy jsem to neslyšel na vlastní uši, za to řemen ano a jako prokluzující řemen to určitě nezní.
Laicky mi to zní, jako přidřený ložiska, podobně jako třeba přidřenej větrák v počítači.
Zkusím ten zvuk nahrát, ale nevím jak se mi to povede - jestli to bude dobře slyšet.
Pustil jsem si to video co postnul seatik znovu, tentokrát se zvukem do sluchátek a ten zvuk je dost podobnej.
Hledal jsem na trubce další videa a doufal, že tam najdu video se stejným zvukem, nenašel, aspoň zatím ...
Ale našel jsem jiný zajímavý - třeba tady https://www.youtube.com/watch?v=1ifANBSb8DA ukazujou, že to může být příliš/blbě dotaženým krytem.
Vzhledem k tomu, že jsem si toho všiml cestou ze servisu v Dobřanech, kde mi dělali mimo jiné i rozvody a měnili řemeny, tak by to mohlo bejt ono, večer to vyzkouším.
Laicky mi to zní, jako přidřený ložiska, podobně jako třeba přidřenej větrák v počítači.
Zkusím ten zvuk nahrát, ale nevím jak se mi to povede - jestli to bude dobře slyšet.
Pustil jsem si to video co postnul seatik znovu, tentokrát se zvukem do sluchátek a ten zvuk je dost podobnej.
Hledal jsem na trubce další videa a doufal, že tam najdu video se stejným zvukem, nenašel, aspoň zatím ...
Ale našel jsem jiný zajímavý - třeba tady https://www.youtube.com/watch?v=1ifANBSb8DA ukazujou, že to může být příliš/blbě dotaženým krytem.
Vzhledem k tomu, že jsem si toho všiml cestou ze servisu v Dobřanech, kde mi dělali mimo jiné i rozvody a měnili řemeny, tak by to mohlo bejt ono, večer to vyzkouším.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Když kvílí servo, zní to trochu jako kompresor s otáčkami se i mění frekvence...
a ve většině případů za to může vzduch - buď si ho to přisává přes starý O-kroužek, nebo je zpuchřelá a tvrdlá hadice a jde to skrz ní, nebo je málo kapaliny nebo je kapalina tak stará a hustá, že byť jí je dost, nestíhá "vtékat" do hadice a přisává to vzduch z nádržky rovnou.
Určitě pumpě nedělá dobře jezdit s tím dlouho, ale pár věcí z toho, co jsme psali, jsi schopen zjistit rovnou doma. O kroužek vyměnit je easy, hadice trochu horší, protože z ní poteče kapalina, vyměnit kapalinu taky jde doma... většinu jsem jí vyměnil tak, že jsem zvedl předek abych mohl na místě točit volantem s vyplym motorem, odpojil hadici co vrací kapalinu do nádržky a dal ji do extra nádoby (na vyhození). Do nádržky jsem dolil novou, točil volantem, takhle dokola, dokud z vratky netekla nová a čistá.
a ve většině případů za to může vzduch - buď si ho to přisává přes starý O-kroužek, nebo je zpuchřelá a tvrdlá hadice a jde to skrz ní, nebo je málo kapaliny nebo je kapalina tak stará a hustá, že byť jí je dost, nestíhá "vtékat" do hadice a přisává to vzduch z nádržky rovnou.
Určitě pumpě nedělá dobře jezdit s tím dlouho, ale pár věcí z toho, co jsme psali, jsi schopen zjistit rovnou doma. O kroužek vyměnit je easy, hadice trochu horší, protože z ní poteče kapalina, vyměnit kapalinu taky jde doma... většinu jsem jí vyměnil tak, že jsem zvedl předek abych mohl na místě točit volantem s vyplym motorem, odpojil hadici co vrací kapalinu do nádržky a dal ji do extra nádoby (na vyhození). Do nádržky jsem dolil novou, točil volantem, takhle dokola, dokud z vratky netekla nová a čistá.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Ano s otáčkama se mění i frekvence (výška tónu), s točením volantu se mění "zvuk", ale frekvence zůstává.
Kapaliny je dost, to byla jedna z prvních věcí, co jsem kontroloval.
O-kroužek bych v Kelly mohl mít už zítra.
Hadici ohmatám, jestli není ztvrdlá nebo zpuchřelá - to asi taky nebude problém.
I tu případnou výměnu kapaliny myslím zvládnu - co se tam přesně má lejt, já zatím jen našel, že ATF fluid bez bližších informací.
Kapaliny je dost, to byla jedna z prvních věcí, co jsem kontroloval.
O-kroužek bych v Kelly mohl mít už zítra.
Hadici ohmatám, jestli není ztvrdlá nebo zpuchřelá - to asi taky nebude problém.
I tu případnou výměnu kapaliny myslím zvládnu - co se tam přesně má lejt, já zatím jen našel, že ATF fluid bez bližších informací.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Jestli to je stejný jak na mojeho BP Outbacka, tak tam prej může přijít jakejkoliv Dexron III, ale já - abych neměl moc různejch kapalin, jsem tam dával MillersOil ATF SP-III WS, kterou jsem měl do automatu, protože taky splňuje krom Subaru ATF i Dexron III. Obecně jde o ATF kapalinu, ano.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Díky za info.
Tak úplně přesně ten kroužek, co bych potřeboval (podle katalogu 34439AE020) nemají.
Tak jsem objednal Subaru 34439FG000 a VAG 8E0260749D (ten by podle cross referencí měl být stejný, jako Subaru 34439AE020).
Tak jsem na to zvědavej ...
Tak úplně přesně ten kroužek, co bych potřeboval (podle katalogu 34439AE020) nemají.
Tak jsem objednal Subaru 34439FG000 a VAG 8E0260749D (ten by podle cross referencí měl být stejný, jako Subaru 34439AE020).
Tak jsem na to zvědavej ...