Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Díky moc za další tipy.
Přesně tohle mě zajímá, na Golfu jsem to měl zmáklé a u Subaru se do toho chci taky dostat.
Golf taky reznul, ale nijak dramaticky, musel jsem nechat vyvařit jen dveře u řidiče, zbytek byl zatím dobrý.
Subaru jsem vybíral taky podle toho, aby vypadalo co nejzdravěji.
Pro zajímavost, koupil jsem tohle konkrétní auto: https://prodejvozuchomutov.rajce.idnes. ... 18kw_2007/
Spodek je ošetřený již prodejcem (asi aby zamaskoval případnou rez), lemy a prahy vypadají zdravě, našel jsem jen malou bouličku na LZ lemu.
Motor nebyl (a není) umytý a vypadá suchý.
Na kontrolu hladin provozních kapalin jsem se chystal včera, ale zasekl jsem se u toho dobíjení - bylo to fakt akutní, baterka měla 10,6V.
Škoda, že se mi tam nevejde baterka z Golfa, 2 měsíce "stará" Bannerka 70Ah
Ano, motor je 118 kW, podle VIN dekodéru to mělo LPG (z fabriky), ale už tam není (proto tam asi chybí ta rezerva). Já o LPG ani neuvažuju, papat bude čistě benzín.
Jsem celkem pečlivka, před každou delší jízdou jsem na Golfu kontroloval tlak v pneu a hladiny provozních kapalin. Chci mít spolehlivé auto, které mě nikde nenechá viset. A když bude i opravdu dobře vypadat, tak to rozhodně taky není na závadu
Teď ještě sehnat dobrý servis, kam s tím budu jezdit ...
Jo a co si myslíte o elektronech na zimu?
Na Golfa jsem koupil levné starší elektrony na zimu, s tím že asi budou dost trpět, ale byly překvapivě v pohodě a vypadalo to rozhodně líp, než na těch orezlých plecháčích, co jsem měl před tím.
Přesně tohle mě zajímá, na Golfu jsem to měl zmáklé a u Subaru se do toho chci taky dostat.
Golf taky reznul, ale nijak dramaticky, musel jsem nechat vyvařit jen dveře u řidiče, zbytek byl zatím dobrý.
Subaru jsem vybíral taky podle toho, aby vypadalo co nejzdravěji.
Pro zajímavost, koupil jsem tohle konkrétní auto: https://prodejvozuchomutov.rajce.idnes. ... 18kw_2007/
Spodek je ošetřený již prodejcem (asi aby zamaskoval případnou rez), lemy a prahy vypadají zdravě, našel jsem jen malou bouličku na LZ lemu.
Motor nebyl (a není) umytý a vypadá suchý.
Na kontrolu hladin provozních kapalin jsem se chystal včera, ale zasekl jsem se u toho dobíjení - bylo to fakt akutní, baterka měla 10,6V.
Škoda, že se mi tam nevejde baterka z Golfa, 2 měsíce "stará" Bannerka 70Ah
Ano, motor je 118 kW, podle VIN dekodéru to mělo LPG (z fabriky), ale už tam není (proto tam asi chybí ta rezerva). Já o LPG ani neuvažuju, papat bude čistě benzín.
Jsem celkem pečlivka, před každou delší jízdou jsem na Golfu kontroloval tlak v pneu a hladiny provozních kapalin. Chci mít spolehlivé auto, které mě nikde nenechá viset. A když bude i opravdu dobře vypadat, tak to rozhodně taky není na závadu
Teď ještě sehnat dobrý servis, kam s tím budu jezdit ...
Jo a co si myslíte o elektronech na zimu?
Na Golfa jsem koupil levné starší elektrony na zimu, s tím že asi budou dost trpět, ale byly překvapivě v pohodě a vypadalo to rozhodně líp, než na těch orezlých plecháčích, co jsem měl před tím.
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Elektrony na zimu dobrý,jde z toho dobře sníh pěkně to vypadá.
Bublina na lz lemu znamená pokročilý stupeň koroze, pár let to vydrží pak to budeš muset řešit nebo na příští STK.
Stopy po tom lpg by se daly dohledat, někudy se to plnilo, zadělaný díry po vstřikovačích....ty vůle si nech časem zkontrolovat.
Jinak náhrady za výfuk jsou....... já například vyřešil katalyzátor nerez -Jiří Málek, střední a poslední díl (Nowak ,polmostrow -primavyfuky.).....
Bublina na lz lemu znamená pokročilý stupeň koroze, pár let to vydrží pak to budeš muset řešit nebo na příští STK.
Stopy po tom lpg by se daly dohledat, někudy se to plnilo, zadělaný díry po vstřikovačích....ty vůle si nech časem zkontrolovat.
Jinak náhrady za výfuk jsou....... já například vyřešil katalyzátor nerez -Jiří Málek, střední a poslední díl (Nowak ,polmostrow -primavyfuky.).....
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Pokročilý stupeň koroze? A sakra.
Fakt je to tak zlý? viz foto
Díru na plnění LPG jsem nenašel, nafotil jsem věci v motorovém prostoru,které pokládám za zbytky po LPG a štítek od LPG.
Zkontroloval jsem kapaliny - hladiny vypadají dobře (na převodovku jsem samozřejmě zapomněl).
Baterka se nabíjí, ale opravdu pomalu - jsem v pokušení ji vyndat, dolejt destilku (jestli to jde) a nabít ji pořádně velkou nabíječkou.
Odrazují mě jen dvě věci:
1) že se mi v autě kde co vyresetuje
2) intuitivně si myslím, že pomalé nabíjení je šetrnější
Fakt potřebuju nějakej dobrej (Subaru) servis, hned v pondělí rozhodím sítě po známých ...
Fakt je to tak zlý? viz foto
Díru na plnění LPG jsem nenašel, nafotil jsem věci v motorovém prostoru,které pokládám za zbytky po LPG a štítek od LPG.
Zkontroloval jsem kapaliny - hladiny vypadají dobře (na převodovku jsem samozřejmě zapomněl).
Baterka se nabíjí, ale opravdu pomalu - jsem v pokušení ji vyndat, dolejt destilku (jestli to jde) a nabít ji pořádně velkou nabíječkou.
Odrazují mě jen dvě věci:
1) že se mi v autě kde co vyresetuje
2) intuitivně si myslím, že pomalé nabíjení je šetrnější
Fakt potřebuju nějakej dobrej (Subaru) servis, hned v pondělí rozhodím sítě po známých ...
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Lem je podle mě určitě kitovaný a lakovaný (i nárazník), takže bych se raději podíval zevnitř z kufru jak vypadá vnitřek podběhu u lemu a hrnce. Ale tenhle bod rezne všem těmhle Imprezám. A z plynu tam viditelně zbylo víc než úplně málo .
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
S tím kitem si to myslím taky. Krom toho jakmile jsou bublinky na laku, je to děravý skrz, protože ta plechařina téměř vždy rezne zevnitř. U lemů je to pravidlo, zvenku může reznout třeba haubna osekaná od kamínků, ale tam to nedělá tyhle bublinky. Takže lem bude celkem na kaši a zasloužil by pořádně opravit, ale to by nemusela být nějaká cenová vražda. Otázka je, v jakém stavu je zbytek auta.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
"Spravovaný" to v tom místě určitě je, to je vidět.
Na druhou stranu je to jediný podezřelý místo který jsem (zatím) našel.
Na druhou stranu je to jediný podezřelý místo který jsem (zatím) našel.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Lemy jsou bolest nejen imprez. Ale nemusí to být nějak hrozný. Já prodával svou s lemy na kaši, ale hrnce byly úplně zdravý bez kousku rzi. Naštěstí se to dá všechno koupit a spravit. A když to vystříkáš voskem, ono to pár let takhle ještě vydrží. Prostě počkej až to vykvete i na druhý straně, ať to nemusíš dělat na dvakrát.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Aspoň trocha optimismu. Dík
Já už se lekl, že jsem koupil "vraždu" těsně před smrtí ...
Já už se lekl, že jsem koupil "vraždu" těsně před smrtí ...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Vraždu před smrtí ne. Lemy v hajzlu mají skoro všechny. A ani stejně starýmu konzernu se stejné problémy nevyhýbají.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
No hlavně odstroj kufr a prohlídni ty hrnce, ty jsou důležitý, tohle je jen kosmetika.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
"odstroj kufr", to se lehko řekne, ale předpokládám, že tam bude milión caplíků, který bude potřeba najít a vyndat.
Právě pročesávám servisní manuál, tak snad to tam najdu. Už jsem aspoň našel štelování toho hill holderu
Bohužel se k tomu dostanu asi až příští víkend, přes týden se obávám, že to bude bez šance.
Právě pročesávám servisní manuál, tak snad to tam najdu. Už jsem aspoň našel štelování toho hill holderu
Bohužel se k tomu dostanu asi až příští víkend, přes týden se obávám, že to bude bez šance.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
No nechtěl jsem tě úplně vystrašit, tu odpověď jsem psal dost narychlo. Já na ´95 Impreze mám zadní lemy měněné ještě před dovozem (cca 2012) a zadní podběhy pořád ještě nejsou nejhorší (ale fakt to chce min. 1x za 2 roky vzít podvozek a dutiny voskem apod.). Ale pravidlo to není a koroze opravdu může být problém.
V tom růžku lemu je jen uchycený zadní nárazník a u všech Imprez GC, GD je to bolavé místo, ale spíš jen kosmeticky / karosářsky. Konstrukčně horší jsou zadní hrnce, kde jsou vrstvené plechy a oprava už není taková sranda. A nejlépe se na ně dá podívat zevnitř kufru po odstrojení koberců. A u téhle generace Imprezy bych se ještě podíval na stav pomocného rámu na přední nápravě (velké "U" dole od předních ramen dopředu ke chladiči), ten taky bývá dost korozně problematický.
Teď si užívej nového auta a pomalu si ho prolez a projeď. Není nové, takže nějaké mouchy mít musí. Ale pokud funguje, tak tomu nech chvilku času a pomalu si srovnej priority investic. Když něco funguje, tak do toho není nutné šťourat hned.
Co se týče servisu, tak hlavně doporučuju poctivý a solidní servis v rozumném dosahu, já taky napřed chtěl jen Subaru specialisty, ale pokud nejde o rozborku motoru, tak to není až tak odlišné, pokud se opravář apriori nebojí a přemýšlí u toho. Brzdy, výfuky, čepy apod jsou stejné... Navíc servisáci dneska mají podle mě často přístup i k řadě návodů co a jak opravit (pokud si to platí v rámci servisních softwarů, ale ono jim nebývá stejně nic jiného jestli chtějí dělat novější auta). Další varianta je svépomoc, pokud máš jak a kde, běžný servis brzd, olejů apod. není problém doma.
V tom růžku lemu je jen uchycený zadní nárazník a u všech Imprez GC, GD je to bolavé místo, ale spíš jen kosmeticky / karosářsky. Konstrukčně horší jsou zadní hrnce, kde jsou vrstvené plechy a oprava už není taková sranda. A nejlépe se na ně dá podívat zevnitř kufru po odstrojení koberců. A u téhle generace Imprezy bych se ještě podíval na stav pomocného rámu na přední nápravě (velké "U" dole od předních ramen dopředu ke chladiči), ten taky bývá dost korozně problematický.
Teď si užívej nového auta a pomalu si ho prolez a projeď. Není nové, takže nějaké mouchy mít musí. Ale pokud funguje, tak tomu nech chvilku času a pomalu si srovnej priority investic. Když něco funguje, tak do toho není nutné šťourat hned.
Co se týče servisu, tak hlavně doporučuju poctivý a solidní servis v rozumném dosahu, já taky napřed chtěl jen Subaru specialisty, ale pokud nejde o rozborku motoru, tak to není až tak odlišné, pokud se opravář apriori nebojí a přemýšlí u toho. Brzdy, výfuky, čepy apod jsou stejné... Navíc servisáci dneska mají podle mě často přístup i k řadě návodů co a jak opravit (pokud si to platí v rámci servisních softwarů, ale ono jim nebývá stejně nic jiného jestli chtějí dělat novější auta). Další varianta je svépomoc, pokud máš jak a kde, běžný servis brzd, olejů apod. není problém doma.
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Obvyklá místa koroze,a kam se kouknout v kufru po odstrojení
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
Opět děkuji za další várku cenných informací.
Já to dost prožívám a nevím co dřív (Jesli prolejzat auto, číst manuály, hledat info na webu atd.)
Nejvyšší prioritu teď má:
- ho přihlásit, v pátek už měli plno, snad to zítra vyjde (doufám, že mi nebude chybět nějakej papír, sice jsem to v pátek ověřoval po telefonu a měl bych mít vše, ale člověk nikdy neví ... )
- pořešit baterku (zjistit, jestli po nabití bude dobrá nebo budu kupovat novou)
- doladit hillholder
- doplnit (nejen) povinnou výbavu - hever a klíč na kola jsem nakonec našel, takže mi chybí žárovky a pojistky (ideálně v sadě, ale to bych chtěl asi moc ), to šroubovací oko na odtah (třeba tam někde je, ale já ho zatím nenašel), dojezdová rezerva + držák, kterým se přišroubuje do auta
- sehnat rozumnej (tedy kvalitní, ne nutně značkovej) servis v "dosahu"
Pak se postupně skamarádit s autem (tj. jezdit s ním) a naplánovat servis.
S tím, že bude nutný nějaký servis, jsem počítal už při koupi
Napadá mě ještě spousta dotazů, ale napřed ještě něco načtu
Já to dost prožívám a nevím co dřív (Jesli prolejzat auto, číst manuály, hledat info na webu atd.)
Nejvyšší prioritu teď má:
- ho přihlásit, v pátek už měli plno, snad to zítra vyjde (doufám, že mi nebude chybět nějakej papír, sice jsem to v pátek ověřoval po telefonu a měl bych mít vše, ale člověk nikdy neví ... )
- pořešit baterku (zjistit, jestli po nabití bude dobrá nebo budu kupovat novou)
- doladit hillholder
- doplnit (nejen) povinnou výbavu - hever a klíč na kola jsem nakonec našel, takže mi chybí žárovky a pojistky (ideálně v sadě, ale to bych chtěl asi moc ), to šroubovací oko na odtah (třeba tam někde je, ale já ho zatím nenašel), dojezdová rezerva + držák, kterým se přišroubuje do auta
- sehnat rozumnej (tedy kvalitní, ne nutně značkovej) servis v "dosahu"
Pak se postupně skamarádit s autem (tj. jezdit s ním) a naplánovat servis.
S tím, že bude nutný nějaký servis, jsem počítal už při koupi
Napadá mě ještě spousta dotazů, ale napřed ještě něco načtu
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nový majitel Subaru Impreza 2.0 (2007) - pár dotazů ...
To jsi měl načíst, než jsi to koupil.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT