Díky za odpověď. Ještě k tomu vaření když pojedu vklidu bez zátěže motoru tak by ručička zůstala v normální poloze třeba 25 km ale po ujetí 10 a pak do mírného kopce třeba 1.5km tak nahoře budu u červeného a hodne napnutá hadice vrchní
u chladiče a z kopce spadne do normálu.v oleji žádná známka vody ani ráno se nepálí z vyfuku.
Přehřívání motoru
Přehřívání motoru
Naposledy upravil(a) Dandys dne ned čer 19, 2022 8:55 pm, celkem upraveno 1 x.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
Dandys. vítej u nás na SFC. Musíš napsat ještě 2 příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasování a posílat interku
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Přehřívání motoru
Těsnění pod hlavou? Napřed budeš ještě laborovat s víčkem chladiče, pak dávat další termostat, to vše nepomůže... takže motor ven, výměna těsnění, srovnání hlav a na pár let klid.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
Jestli začne vařit takhle rychle, tak je to celkem jasný. Fouklý těsnění pod hlavou. Jeď do servisu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přehřívání motoru
Díky za odpověď. Ještě k tomu vaření když pojedu v klidu bez velkého zatížení motoru bude teplota v normálu třeba 25km ale přijde zatížení 1.5km do kopce a teplota jde nahoru hladina ve vyrovnávací nádrži jde nahoru a jakmile přijde kopec dolů zase spadne jak teplota tak hladina. Voda v oleji není a ráno při startu nejde žádná pára z výfuku.info brané od jiných uživatelů. Děkuji za další rady.
Re: Přehřívání motoru
Většina termostatů z druhovýroby je problematická, třeba to ani není vidět v běžném provozu, ale když sleduješ přesnou teplotu vody, tak se to jasně ukáže. Takže pro klid v duši můžeš zkusit ještě znovu vyměnit termostat za originální díl Subaru. Ale jinak už nic moc nevymyslíš. I při vadném těsnění pod hlavou nemusí být ani voda v oleji ani bílý nebo jiný kouř.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
Hlavně je dobré vědět, že ve chvíli, kdy se ručička teploměru zvedne nahoru z normálu, tak je teplota vody už nad 100°. Když doleze do 3/4, tak je voda na 110° a červené pole je 115-120°.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97