Přehřívání motoru

Odpovědět
Dandys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: ned čer 19, 2022 4:31 pm

Přehřívání motoru

Příspěvek od Dandys »

Díky za odpověď. Ještě k tomu vaření když pojedu vklidu bez zátěže motoru tak by ručička zůstala v normální poloze třeba 25 km ale po ujetí 10 a pak do mírného kopce třeba 1.5km tak nahoře budu u červeného a hodne napnutá hadice vrchní
u chladiče a z kopce spadne do normálu.v oleji žádná známka vody ani ráno se nepálí z vyfuku.
Naposledy upravil(a) Dandys dne ned čer 19, 2022 8:55 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16139
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od quickly »

Dandys. vítej u nás na SFC. Musíš napsat ještě 2 příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasování a posílat interku
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3093
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od outback »

Těsnění pod hlavou? Napřed budeš ještě laborovat s víčkem chladiče, pak dávat další termostat, to vše nepomůže... takže motor ven, výměna těsnění, srovnání hlav a na pár let klid.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od VDC »

Jestli začne vařit takhle rychle, tak je to celkem jasný. Fouklý těsnění pod hlavou. Jeď do servisu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Dandys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: ned čer 19, 2022 4:31 pm

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od Dandys »

Díky za odpověď. Ještě k tomu vaření když pojedu v klidu bez velkého zatížení motoru bude teplota v normálu třeba 25km ale přijde zatížení 1.5km do kopce a teplota jde nahoru hladina ve vyrovnávací nádrži jde nahoru a jakmile přijde kopec dolů zase spadne jak teplota tak hladina. Voda v oleji není a ráno při startu nejde žádná pára z výfuku.info brané od jiných uživatelů. Děkuji za další rady.
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3093
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od outback »

Většina termostatů z druhovýroby je problematická, třeba to ani není vidět v běžném provozu, ale když sleduješ přesnou teplotu vody, tak se to jasně ukáže. Takže pro klid v duši můžeš zkusit ještě znovu vyměnit termostat za originální díl Subaru. Ale jinak už nic moc nevymyslíš. I při vadném těsnění pod hlavou nemusí být ani voda v oleji ani bílý nebo jiný kouř.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru

Příspěvek od VDC »

Hlavně je dobré vědět, že ve chvíli, kdy se ručička teploměru zvedne nahoru z normálu, tak je teplota vody už nad 100°. Když doleze do 3/4, tak je voda na 110° a červené pole je 115-120°.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „I. gen. SF (97-02)“