brzdové kotouče + destičky
Re: brzdové kotouče + destičky
Nijak. Možná chvíli, než se zajedou, tak trochu hučej při brzdění, ale pak už to nepoznáš.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: brzdové kotouče + destičky
Tady je mají jen o trošku dráž než z UK: https://race-shop.cz/brzdy-ebc/130951-p ... stuff.html
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Re: brzdové kotouče + destičky
Kombinace "skladem 0" a blikající puntík " Kvůli Brexitu může dojít k mírnému zdržení dodání produktu." ve mně úplně nevzbuzuje důvěru ve stálost uvedený ceny.
Navíc teda ebcbrakeshop má tuhle sadu za 255 (-10 % aktuální vánoční akce) + 18 doprava = cca 7500 CZK + clo cca 10 % + DPH 21 % = cca 10 000 CZK.
Navíc teda ebcbrakeshop má tuhle sadu za 255 (-10 % aktuální vánoční akce) + 18 doprava = cca 7500 CZK + clo cca 10 % + DPH 21 % = cca 10 000 CZK.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: brzdové kotouče + destičky
Presne jako ty, ultimax a greenstuf desky. Vzadu mam to samé. Ne, porad nejdriv lakuji a pak drazkujou.HonzaCZ píše: Super, máš stejnou konfiguraci jako já? Ultimax Rotors + GreenStuff? Vzadu OEM ekvivalent nebo taky něco lepšího? A koukám správně, že kotouče aktuálně už lakují až po tom, co do nich nadělají drážky?
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
Re: brzdové kotouče + destičky
Pěkný.
Já se furt nemůžu rozhodnout, jestli přesně takhle a nebo upgradnout na red/yellow. Ale jak jsem zjistil při prevenci, tak vzhledem k tloušťce kotoučů a desek mám ještě dost času na přemýšlení.
Já se furt nemůžu rozhodnout, jestli přesně takhle a nebo upgradnout na red/yellow. Ale jak jsem zjistil při prevenci, tak vzhledem k tloušťce kotoučů a desek mám ještě dost času na přemýšlení.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: brzdové kotouče + destičky
Red jsou jak jsem pochopil keramické, takže pískání a nutný vyšší tlak na pedál. Zelené zvládnou i brněnský okruh a ten je na brzdy náročný.
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Re: brzdové kotouče + destičky
Zelený používám 8 let, tak tak nějak tuším, co zvládnou a co ne. Ale mám je jenom na předku. Vzadu OEM ekvivalent. Tak nevím, jestli zkusit posílit zadek a bude to stačit, nebo rovnou jít na vyšší směs.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Zdravim,
včera se mi stala taková zajímavá věc. Jel jsem po dálnici a při brždění v cca 120 km/h mi zavibroval volant a ne úplně málo. Přední kotouče a destičky mají přitom najeto sotva 5000 km. To samé se mi stalo zhruba před 1800 km a pak to zmizelo. Nechce se mi věřit, že by se mi po tak krátké době zkroutily kotouče. Navíc tam mám nějakou vyšší sérii od ATE, kterou mi dávali v Boxeru (po velmi špatných zkušenostech s levnějšími Brembo) a údajně by měly být originál německé.
Mam takovou teorii a někde jsem tady i podobnou zkušenost zahlédl - protože s autem přes týden téměř nejezdim a vzhledem k velmi proměnlivému počasí přes podzim a zimu se mi někdy stává, že se mi třeba po týdenním stání přilepí destičky ke kotoučům. Spíš teda přireznou. Někdy před týdnem jsem autem musel už docela zabrat, aby se to utrhlo. Ale stejně se mi "lepila" i Impreza, tak to beru jako normální věc (snad?). Neni teda možné, že chvíli trvá než se tohle místo obrzdí a pak to může dělat takovou neplechu?
Možná si taky řeknete - ááá, další blbec, co neumí brzdit Myslim a doufám, že se k brzdám chovám správně. Snažim se brzdit motorem co nejvíc, dobržďuju tak, abych nemusel zůstat stát na brzdě. Např. před světelnou křižovatkou brzdím dřív, abych ten kousíček už jenom dojel a nestál na brzdě. Někdy si řikám, že to možná i přeháním. A z delších kopců samozřejmě brzdím "dávkovaně"
včera se mi stala taková zajímavá věc. Jel jsem po dálnici a při brždění v cca 120 km/h mi zavibroval volant a ne úplně málo. Přední kotouče a destičky mají přitom najeto sotva 5000 km. To samé se mi stalo zhruba před 1800 km a pak to zmizelo. Nechce se mi věřit, že by se mi po tak krátké době zkroutily kotouče. Navíc tam mám nějakou vyšší sérii od ATE, kterou mi dávali v Boxeru (po velmi špatných zkušenostech s levnějšími Brembo) a údajně by měly být originál německé.
Mam takovou teorii a někde jsem tady i podobnou zkušenost zahlédl - protože s autem přes týden téměř nejezdim a vzhledem k velmi proměnlivému počasí přes podzim a zimu se mi někdy stává, že se mi třeba po týdenním stání přilepí destičky ke kotoučům. Spíš teda přireznou. Někdy před týdnem jsem autem musel už docela zabrat, aby se to utrhlo. Ale stejně se mi "lepila" i Impreza, tak to beru jako normální věc (snad?). Neni teda možné, že chvíli trvá než se tohle místo obrzdí a pak to může dělat takovou neplechu?
Možná si taky řeknete - ááá, další blbec, co neumí brzdit Myslim a doufám, že se k brzdám chovám správně. Snažim se brzdit motorem co nejvíc, dobržďuju tak, abych nemusel zůstat stát na brzdě. Např. před světelnou křižovatkou brzdím dřív, abych ten kousíček už jenom dojel a nestál na brzdě. Někdy si řikám, že to možná i přeháním. A z delších kopců samozřejmě brzdím "dávkovaně"
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10643
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: brzdové kotouče + destičky
To bych tipoval přesně jak píšeš - máš tam "špinavý" místo na kotouči, který brzdí jinak. A než se to obrzdí, kope to...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: brzdové kotouče + destičky
Kdyby to bylo špinavé místo, tak to háže pořád při každém brzdění. IMHO je to při intenzivním brzdění nehomogenita materiálu kotouče, který se nestejně rozpíná vzniklým teplem. Dělaly mu to při intenzivním brzdění levné kotouče, EBC Turbogroove nikdy.
Odesláno z mého T770H pomocí Tapatalk
Odesláno z mého T770H pomocí Tapatalk
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Vlastně je to znát i při pomalém dobržďování třeba na křižovatce. Auto jakoby lehce šmajdá. Pak se to ojede a je to dobrý. Ale chvíli to trvá. Takže to furt přisuzuju těm delším stáním a přirezlým kotoučům a že se to ve velkých rychlostech projeví nejvíc.
Brzdy jinak chodí volně, včetně čepů.
Brzdy jinak chodí volně, včetně čepů.
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11885
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: brzdové kotouče + destičky
Také bych to viděl tak, jak píšeš. Ono když je kotouč teď v zimě "správně namočený" a ještě navíc je to obohacené solí, tak po týdenním stání v garáži už to chvíli trvá, než se to obrzdí dočista.
Ale proti tomu ti spíš pomůže, když budeš tu brzdu používat. Lehkým šolícháním to může trvat dost dlouho. Ono neuškodí občas brzdit trochu ostřeji.
Ale proti tomu ti spíš pomůže, když budeš tu brzdu používat. Lehkým šolícháním to může trvat dost dlouho. Ono neuškodí občas brzdit trochu ostřeji.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Já teda stojim venku na sídlišti. To je asi ještě horší a třeba takový pěkný silný vítr s deštěm tomu taky moc nepřidá
Asi ani nemusim popisovat, co je to za zvuk, když se po takovém týdnu rozjedu Ale máš pravdu. Asi to bude chtít začít víc brzdit a hlavně ze začátku víc obrzdit.
Asi ani nemusim popisovat, co je to za zvuk, když se po takovém týdnu rozjedu Ale máš pravdu. Asi to bude chtít začít víc brzdit a hlavně ze začátku víc obrzdit.
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11885
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: brzdové kotouče + destičky
Já garážuju ve studené garáži a jestli myslíš, že je to lepší, tak není. Sice se to vždycky snažím ukládat ke spánku bez nánosů sněhu, ale občas tam mám trochu povodeň a pak už je tam řádné vlhko až do jara.
Jelikož mám víkendovku, tak po tom týdnu to skutečně stojí za to. Ale je pravda, že se STIhačkou to asi obrzdím trochu rychleji než ty.
Jelikož mám víkendovku, tak po tom týdnu to skutečně stojí za to. Ale je pravda, že se STIhačkou to asi obrzdím trochu rychleji než ty.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: brzdové kotouče + destičky
Orezlej kotouc mi to taky dela, ale to typicky udela jednou, prvni vetsi zabrzdeni to srovna. Naproti tomu po vymene kotoucu jsem to presne v takovymhle najezdu menil pak asi 10x, protoze to asi nejspis vzdycky zustalo nekde pribrzdeny a ty novy kotouce to znicilo. Takze jestli to zacalo delat u novych... tak bych setril na novy trmeny
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk