Vykon v kopcich + AT
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Vykon v kopcich + AT
A u novějších automatů, že s tempomatem zařadím "manuálně" pětku a taky je klid
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14864
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Vykon v kopcich + AT
A proč by to nešlo? "Sport" pozice voliče je zároveň manuální režim, + a -, určitě to tak máš. Jak navolíš kvalt, zůstane to na něm, dokud se nedostaneš otáčkama tak nízko, že si to musí podřadit, aby to nezdechlo.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Vykon v kopcich + AT
Já žil v domnění, že když dám volič na "manual" tak to vypne tempomat. Proč jsem žil v tomto bludu netuším - ale jakmile budu mít možnost, rád využiju.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14864
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Vykon v kopcich + AT
Drží zapnutej, extra kvůli tobě jsem to vyzkoušel
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Vykon v kopcich + AT
Já tak jezdím u 4AT běžně. Na dálnici tam frknu manuálně 4 a zapnu tempomat. Pak si to v kopci maximálně odemkne měnič.
Ono vesměs jezdím převážně v manuálu, protože vím líp jak auto co tam zrovna potřebuju. Pomáhám si i podřazováním za 3 brzdit z kopce. Dosahuju tak lepší spotřeby a šetřím brzdy.
Ono vesměs jezdím převážně v manuálu, protože vím líp jak auto co tam zrovna potřebuju. Pomáhám si i podřazováním za 3 brzdit z kopce. Dosahuju tak lepší spotřeby a šetřím brzdy.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Vykon v kopcich + AT
To jste nemuseli zkoušet, tím jsem si jistej.
Zajímalo by mě - bez tempomatu, D je normální režim, doleva Sport režim (řadí to ve vyšších otáčkách a ochotněji podřazuje), a případně manuálně sekvenční režim, kdy to pak nechává zařazenou rychlost dokud to jde (buď to v omezovači zařadí nahoru nebo při klesnutí otáček pod určitou hranici to zařadí nižší stupeň). Ale co s tempomatem? Když mám tempomat v D vs. tempomat v režimu Sport? Ta ikonka "Sport" totiž s tempomatem zhasne, svítí jen rychlosti. A přijde mi, že se to s tempomatem chová stejně, jako v D. Tempomat nemusí bejt ani aktivovanej, jen zapnutej. Tedy svítí Cruise, ale ne Set - je zapnutej, ale není nastavená rychlost.
Zajímalo by mě - bez tempomatu, D je normální režim, doleva Sport režim (řadí to ve vyšších otáčkách a ochotněji podřazuje), a případně manuálně sekvenční režim, kdy to pak nechává zařazenou rychlost dokud to jde (buď to v omezovači zařadí nahoru nebo při klesnutí otáček pod určitou hranici to zařadí nižší stupeň). Ale co s tempomatem? Když mám tempomat v D vs. tempomat v režimu Sport? Ta ikonka "Sport" totiž s tempomatem zhasne, svítí jen rychlosti. A přijde mi, že se to s tempomatem chová stejně, jako v D. Tempomat nemusí bejt ani aktivovanej, jen zapnutej. Tedy svítí Cruise, ale ne Set - je zapnutej, ale není nastavená rychlost.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Vykon v kopcich + AT
To jsem nikdy nezkoušel, bo na sport nejezdím. Dneska cesto z práce zkusím, jestli na to nezapomenu.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Vykon v kopcich + AT
Já mám docela zkušenosti s Outbackem BH9, takže 2.5 115 kW, s automatem a teda trojka se dala určitě vytočit do omezovače i na dálnici do kopce. Po rovině nebyl problém ho rozjet na 200 GPS.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vykon v kopcich + AT
Hmm, zlatý BH, tam tempomat jde nejenom zapnout, ale i nastavit v Power režimu
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Vykon v kopcich + AT
jojo to jde , ale stejně ať tam nastavíš co chceš tak je to zdechlinka, v kopcích uplně a na rozjezd to potřebuje několik km ale zas žrát to umí slušně to zas jo vezl jsem v pondělí kamaráda jeho starou felicii 1.6 a uplně jsem byl překvapen jak to auto jede, ono jak člověk jezdí skoro furt jen v subarech bez turba tak se pak nestačí divit jak dneska všechny auta jedou a to o turbech se nebavím vůbec
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vykon v kopcich + AT
Jenom jestli to nemáš nakonec rozbitý Já teda nevim, 2.5ku jsem nikdy neměl. Ale H6 mi teda zdechlá fakt nepřipadá, ačkoliv to tady každou chvíli někdo tvrdí
Re: Vykon v kopcich + AT
To se mi nezdá nějak - Felicií 1.6 jsem před lety jezdil (firemní auto, byl to strašný krám) a moc to nejelo a nad 2500 otáček to strašně řvalo (jet s tím na dálnici bylo o uši, rádio bylo na dálnici zbytečná výbava). Jediné co se muselo uznat byla pružnost - nad 50 km/h se zařadila pětka a dál se jelo jak s automatem, jak to dosáhlo požadovanou rychlost tak ji to drželo prakticky bez změny polohy plynu.
Fakta: Škoda Felicia 1.6 MPI 0-100: 12 s (viz. https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Felicia#Motory)
Subaru Forester 2.0 92 kW 0-100: 10,7 s (viz. https://autonoto.cz/katalog/detail/suba ... er-2-0-awd)
Fakta: Škoda Felicia 1.6 MPI 0-100: 12 s (viz. https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Felicia#Motory)
Subaru Forester 2.0 92 kW 0-100: 10,7 s (viz. https://autonoto.cz/katalog/detail/suba ... er-2-0-awd)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Vykon v kopcich + AT
kde na ty údaje chodí to není možné jako možná kdybych jezdil furt nad 4tis.otaček tak asi jo ale v normalním režimu cca 2 až 3 tis. je ten rozdíl velký a to ve prospěch felicie, asi fakt hlavně váha nebo jinak posazený krouťící moment , nevím , ale to auto oproti forejsovi jelo jak oheň a to si nedělám srandu
kdyby to byl jen ten můj forester nebio oťas , ale já těch subarek projel už dost a jedou teda spíš nejedou všechny podobně , mluvím teda hlavně o forestrech 92kw
kdyby to byl jen ten můj forester nebio oťas , ale já těch subarek projel už dost a jedou teda spíš nejedou všechny podobně , mluvím teda hlavně o forestrech 92kw