A k tomu tesneni pod hlavou vim treba ze u H6 je slabe misto ty trubky na chlazeni v predu to chapu
Pak chladic ale proc odejde to je slabe to tesneni pod hlavou
Nebo jak tam vznikaji velky teploty to odejde
To me zajima
U toho tesneni prej je to ruzne nekomu odejde v 200tis nekomu v 300 a nekomu v 400
Prej hodne ovlivnuje to jak s tim clovek jezdi a ja se o auto stara
Outback 3, 3.0l koupě
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
- Jméno a příjmení: Josef Ruppert
- Bydliště: Budějce
Re: Outback 3, 3.0l koupě
Ber to tak že tesneniam sa nevyhneš či to bude H6, alebo niektorá H4 a reálne počítaj práve tých 200-250tkm...
U mna to nebola výnimka, podla budíka pri 113500 mílach čo je zhruba 183000km a pretože som urobil chybu som si výmenu tesnení pod hlavami zopakoval pri 214tkm a teraz mám natočené zhruba 306tkm
Čo sa týka podložiek na zdvihátkach, tak ano je tam možnosť že niektoré nebude treba brúsiť a použijú sa rovno na inom zdvihátku, u 2.0R kde sú zdvihátka bez podložky brúsiť nie je čo, teda je - musí sa zbrusovať výstupok vo vnútri zdvihátka, kde na to nevidíš, kde sa to zle meria lebo to je upnuté, tam je jednoduchšie kúpiť a meniť.
H6 a cena do budúcna? To platí pre prípad že by si kúpil Legacy v sedane v kombinácii kde bude 6°MT označená ako Spec B, kde sú vpredu aj vzadu väčšie brzdy. Tlmiče Blistein, neviem či nemá lahšie hliníkové ramená (možno to majú len JPN verzie a v europe klasika predok ocel, zadok liatina)...
Ostatné verzie sú nezaujímavé z pohladu nejakého zberatelského auta, to už je zaujímavejšia US verzia kde je 2.5GT, aj to len tu v EU kde ich je málo, v USA je 2.5GT ako maku...
Ja by som tiež napríklad prijal aj H6, ale iba v Legacy kombi 2003+ samozrejme s AT a ideálne skôr facelift 2006+, kde je Si-Drive.
Ale v pohode si vystačím aj so súčasnou 2.5i, nie je to ani trhač ale ani zdochlina a že žerie olej mi nevadí. Doma mám kúpené nové piesty a niekedy ked bude čas, urobím takú trochu väčšiu údržbu. Mne vadí že namám kombíka, ale kupoval som havarované za výhodnú cenu a teda nebolo vyberať z čoho.
U mna to nebola výnimka, podla budíka pri 113500 mílach čo je zhruba 183000km a pretože som urobil chybu som si výmenu tesnení pod hlavami zopakoval pri 214tkm a teraz mám natočené zhruba 306tkm
Čo sa týka podložiek na zdvihátkach, tak ano je tam možnosť že niektoré nebude treba brúsiť a použijú sa rovno na inom zdvihátku, u 2.0R kde sú zdvihátka bez podložky brúsiť nie je čo, teda je - musí sa zbrusovať výstupok vo vnútri zdvihátka, kde na to nevidíš, kde sa to zle meria lebo to je upnuté, tam je jednoduchšie kúpiť a meniť.
H6 a cena do budúcna? To platí pre prípad že by si kúpil Legacy v sedane v kombinácii kde bude 6°MT označená ako Spec B, kde sú vpredu aj vzadu väčšie brzdy. Tlmiče Blistein, neviem či nemá lahšie hliníkové ramená (možno to majú len JPN verzie a v europe klasika predok ocel, zadok liatina)...
Ostatné verzie sú nezaujímavé z pohladu nejakého zberatelského auta, to už je zaujímavejšia US verzia kde je 2.5GT, aj to len tu v EU kde ich je málo, v USA je 2.5GT ako maku...
Ja by som tiež napríklad prijal aj H6, ale iba v Legacy kombi 2003+ samozrejme s AT a ideálne skôr facelift 2006+, kde je Si-Drive.
Ale v pohode si vystačím aj so súčasnou 2.5i, nie je to ani trhač ale ani zdochlina a že žerie olej mi nevadí. Doma mám kúpené nové piesty a niekedy ked bude čas, urobím takú trochu väčšiu údržbu. Mne vadí že namám kombíka, ale kupoval som havarované za výhodnú cenu a teda nebolo vyberať z čoho.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
- Jméno a příjmení: Josef Ruppert
- Bydliště: Budějce
Re: Outback 3, 3.0l koupě
A tvuj nazor pokud nebude tolik napadena kovomorkou a pojede dobre vzhledem k tomu co tam bylo vse delane to dle me neni spatna cena 55tiss
Ale treba se pletu. Majitel je i ochoten mi do smlouvy napsat co vse bylo delano takze aspon tak.
A dal by jeste mozna malou slevu
Diky za nazor pufko
https://auto.bazos.cz/inzerat/155531751 ... ack-h6.php
Ale treba se pletu. Majitel je i ochoten mi do smlouvy napsat co vse bylo delano takze aspon tak.
A dal by jeste mozna malou slevu
Diky za nazor pufko
https://auto.bazos.cz/inzerat/155531751 ... ack-h6.php
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
- Jméno a příjmení: Josef Ruppert
- Bydliště: Budějce
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Outback 3, 3.0l koupě
Ta první čárka za nulou je už 500, takže volnoběh je v pohodě.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 3, 3.0l koupě
Jo, naprosto v pohodě.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
- Jméno a příjmení: Josef Ruppert
- Bydliště: Budějce
Re: Outback 3, 3.0l koupě
Diky ja myslel ze to je 200,400atd
To me zmatlo diky
A vas nazor na to auto jak sem tu postoval??
To me zmatlo diky
A vas nazor na to auto jak sem tu postoval??
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 3, 3.0l koupě
Náš názor na ten inzerát nemůže být v podstatě žádný, protože ty auta nafocený shora vypadají libově skoro všechny. Dokud tu nebude 10 fotek podvozku, tak ti nemůžeme říct, jestli je to naleštěná bída nebo jestli to má smysl.
Nicméně pokud to bylo garážovaný, tak 216 je slušnej nájezd a to auto má potenciál dalších 200 najet, pokud se předem smíříš s faktem, že je třeba mít našetřeno na to těsnění. Proč těsnění odcházejí ti přesně nikdo neřekne. Asi japonští inženýři dostatečně netestovali při vývoji motoru.
Myslím si, ač nejsem motorář, že to bude souviset s tím, že je to boxer, respektive že válce jsou ležaté. Mám doma Previi, která má sice řadový motor, ale položený pod předními sedačkami a tyhle problémy se tam objevují taky. Jak ovalita válců, tak těsnění pod hlavami, při vyšším nájezdu.
Nicméně pokud to bylo garážovaný, tak 216 je slušnej nájezd a to auto má potenciál dalších 200 najet, pokud se předem smíříš s faktem, že je třeba mít našetřeno na to těsnění. Proč těsnění odcházejí ti přesně nikdo neřekne. Asi japonští inženýři dostatečně netestovali při vývoji motoru.
Myslím si, ač nejsem motorář, že to bude souviset s tím, že je to boxer, respektive že válce jsou ležaté. Mám doma Previi, která má sice řadový motor, ale položený pod předními sedačkami a tyhle problémy se tam objevují taky. Jak ovalita válců, tak těsnění pod hlavami, při vyšším nájezdu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97