Outback 3, 3.0l koupě

Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3176
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od dracekvo »

Pokud ten čep neseženeš, tak taky potom nemusíš projít STK. Takže na to pozor.
Kolik za tu pixlu chtěli?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
Henges
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pát čer 10, 2022 7:14 am
Jméno a příjmení: Jan Zobal
Bydliště: JMK

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Henges »

60tis Kč. Je to otloukanek a ani uvnitř vše doskrabany. Někdo to měl asi jako pracanta a ne lestenku. To je zajímavé s tím cepem. Když je sundavaci, tak bych nečekal, že ho musím na STK mít.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od VDC »

60 je za takovou vybydleninu docela dost.
Když je něco takovýho v áčkách, tak bych kolem toho prošel velkým obloukem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Joemilionare
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
Jméno a příjmení: Josef Ruppert
Bydliště: Budějce

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Joemilionare »

Ahoj kluci koukam po subaru a prekvapilo me ze prej kolem 200tkm odchazi tesneni pod hlavou u H6tek
To opravdu tak je spatne resene nebo proc???
Vyhlidl sem si tohle

https://auto.bazos.cz/inzerat/155531751 ... ack-h6.php rv 2002

Jedine co tam nejde je sibr druhy prej tam je neco praskleho

Vim ze nemohu ocekavat u auta za 60kczk pecku ale zase koupit a hned po par mes resit tesneni trba za 50k czk
By bylo nemile

Vyhlidl sem si jeste Legacy z 2006
Auto pekny taky servisne zainvestovane. Pan da i zaruku na rozvody.
Ale jedine co se deje ze na volnobeh jakoby to vybruje s autem nepatrne a to otacky nehapruji sou pevne
udajne by to mohl byt bud civka nebo ventil nejhur.
Pan by ho nechal za 46000

https://www.facebook.com/marketplace/it ... ger_banner
Jinak to bourani neni nic zavazneho.
Auta se mi libi obe takze rozhodnuti.
U Outbacka se mi libi ten motor H6 ze na dalku jed za stejne mozna min jak 2.0 121kw
A zase u Legyny se mi libi disajn

Diky za vas nazor
Joemilionare
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
Jméno a příjmení: Josef Ruppert
Bydliště: Budějce

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Joemilionare »

Protože nejde odkaz tak davam screen
nehoda.jpg
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od VDC »

Ahoj Joe. U H6 odchází těsnění pod hlavami mezi 200 a 300 tisíci. Je to prostě vlastnost a stane se to u všech.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od pufko »

Na starú H6 by som sa vykašlal, to nie sú len tesnenia, ono to má jednoducho už vek a korózia sa bude objavovať viac. Objavuje sa aj u generácie BL/BP teda od 2003+
H6 má vela vecí inak ako H4, trebárs na výfuku má 3x KAT, má to o jednu lambdu navyše.
H6 určite neurobí lepšiu spotrebu ako H4, by som povedal tak vždy minimálne +1l a v tom takom bežnom kombinovanom režime kludne 2l+

Najlacnejší na údržbu je 2.0i 101kW a 2.5i 121kW (to čo si zavesil ty je 2.0R 121kW)
Oba spomenuté majú len 1 vačku na hlavu a nastavovanie vôle ventilov pomocou stavitelnej skrutky, problém je že hlavne 2,5i sa vyznačuje spotrebou oleja, 2.0i 101kW je na tom určite lepšie, ale je to zasa taká "zdochlina"
H6 aj 2.0R 121kW majú hrnčekové zdvihátka na vymedzenie vôle ventilov a to nie je lacný špás a tiež ti to neurobí každý "lojzo". Robota s materialom smelo 25 000,-CZK ak nie viac.
Ked chceš lacnú údržbu motora tak socialku 2.0i 101kW, tam ti na nastavenie ventilov postačí 10 vidlicový klúč, krátky plochy skrutkovač a "škárové" mierky.
Ono socialka ako sociálka, 4x el. okná, zrkadlá a digi klimu to mať bude vždy...
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Joemilionare
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
Jméno a příjmení: Josef Ruppert
Bydliště: Budějce

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Joemilionare »

Ze dost lidi povida ze ty H6 sou relativne spolehlive
A na udrzbu lepsi nez H4
A ze misto BL5 121kw vzit ten H6

Hlavne 101kw sem nenasel v automatu :(\

A manual bych asi i kdybych dostal zdarma prodal s koupil automat
Tak nevim
Joemilionare
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
Jméno a příjmení: Josef Ruppert
Bydliště: Budějce

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Joemilionare »

VDC píše: pon srp 08, 2022 8:27 pm Ahoj Joe. U H6 odchází těsnění pod hlavami mezi 200 a 300 tisíci. Je to prostě vlastnost a stane se to u všech.
Takze kdyz to ma najeto 216tkm i kdyz byla udrzba muze me to potkat :(

A v plynu kdyz to je tk to jen urychli
Nevim nemyslim to zle ale prijde mi skoda prasit H6 plynem ale asi sem divnej tak se omlouvam
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od pufko »

Jedno ventilové zdvihátko stojí u H4 25€ - máš tam 16ks, u H6 sú na zdvihátkach podložky jedna po 6€, ktoré sa dajú prebrúsiť. Lenže ani to nikto nerobí zadarmo, najskôr treba zabúsiť ventily + sedlá, pomerať rozdiely a potom dať prebrúsiť podložky, alebo niektoré kúpiť.
Z časového hladiska je to na "dlho" a práce v servise nie je ZADARMO, zvlášť v dnešnej dobe niet.

Inak to poviem - ak si zručný a mnohé veci si vieš poriešť svojpomocne, tak nevidím problém. Ak nevieš, tak budeš musieť platiť a vela platiť, lebo práca je dnes drahá a material ak si nekúpiš sám tak to vie tiež nepekne prevetrať penaženku.

Poviem ti taký príklad, ja si viem takmer všetko urobiť svojpomocne. Ja som si predné tlmiče kúpil po 68€ (dnes stojí 76€) kus v českom Granex-e a vymenil sám...
Mohol som ísť napríklad do servisu, ale servis nerieši kde kolko stojí tlmič, on má zmluvu trebárs s Autokelly (LKQ) a tam presne ten istý tlmič stojí 153€!!!
Dobre čítaš, presne ten istý produkt vieš kúpiť za 76€ ale aj za 153€, to je rozdiel 77€ teda je drahší v podstate o 100%
Myslíš že ten servisák to skúma? Alebo že ho to trápi? Netrápi...
Bud berieš, alebo nechaj tak...

Takže tak niekto za výmenu predných tlmičov zaplatí 152€, kúpi nové pružiny 80€ + horné uloženia 80€, venuje tomu nejaký svoj čas + 30€ za geometriu. (cca 340€ + vlastný čas)
Iný pôjde do servisu, vymenia mu to isté, ale len za material dá: tlmiče 300€, pružiny 120€ + horné uloženia 156€ + 30€ geometria a ešte k tomu tak 4 hodiny práce po 25€/hod (cca 700€)
A takto dnes funguje takmer každý servis, oni neriešia kolko stoja diely, dá ti cenovú kalkuláciu a hotovo. Ten servis má zmluvu s dodávatelom dielov preto, lebo im ich vozia 2x za den. A to niečo stojí.
Ale to nevadí, lebo platí zákazník...
Majitel servisu zbiera body a potom si za ne kúpi (za 99€) napríklad nový zdvihák čo inak stojí 3000€ (zaplatia ho v podstate zákaznici na predražených ND)
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Joemilionare
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
Jméno a příjmení: Josef Ruppert
Bydliště: Budějce

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Joemilionare »

Ja se snazim co jde delat sam ale treba rozvody bych se bal ale na podvozku jakstaks akorat to delam v garazi nemam zdviz
Joemilionare
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
Jméno a příjmení: Josef Ruppert
Bydliště: Budějce

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Joemilionare »

Trosku sem na rozpakach v patek mam jet omrknout toho otase
Ale nechce se mi v dohledne dobe resit tesneni pod palici :(
Tod dilema
Pak je tam ta 180kw cca 180kkm najeto ale zbastlena lpg :((
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od VDC »

H6 je spolehlivá, ale kupuješ si auto, který má najeto čtvrt milionu km. A to znamená, že tam může být za zenitem kde co.
Těsnění pod makovicema ti u toho prostě odejde, stane se to u všech. Pokud je to BP s lpg, tak tím spíš. Stará H6 154 kw snáší plyn bez problémů. Nová 180 kw ho ráda nemá. Ten motor je celkově choulostivější.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od pufko »

Tesnenia pod hlavami ťa neminú tak či tak.
Rozdiel je v cene za zvyšok práce, pretože už keď dávaš dolu hlavy, automaticky robíš ich repas a tam je ten zásadný rozdiel!!!
Je rozdiel ventily nastaviť pomocou stavitelnej skrutky ako na starej MBčke (motory SOHC), alebo riešiš ventilové zdvihátka (motory DOHC).
A opakujem: u 2.0R to je 16 zdvihátok v cene 25/kus, u H6 je to 24 podložiek po 6€ kus, alebo zabezpečiť niekoho kto tých 24 podložiek prebehne na brúske na požadované miery.
Nehovorím o tom že sa to časovo veľmi naťahuje.
Pretože najskôr musíš hlavy, rozobrať, zrepasovat a poskladať aby si pomeral hodnoty a potom to buď objednal, alebo dal prebrúsit.
A potom znova treba premerať či to je v poriadku a ak je u niektorého ventilu chyba tak znova objednať, prípadne prebrúsiť ak je z čoho

Potom sa po najazdení trebárs 100tkm môže problém s ventilovými vôlami zopakovať a ako som napísal a SOHC motora ti stačí 10 vidlicový kľúč u DOHC riešiš znovu zdvihátka

Ak je požiadavka na čo najlacnejší servis, tak treba primitívnu techniku.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Joemilionare
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned srp 07, 2022 1:20 am
Jméno a příjmení: Josef Ruppert
Bydliště: Budějce

Re: Outback 3, 3.0l koupě

Příspěvek od Joemilionare »

S tim souhlasim ze kupuji auto co je xx let stare a ma nekoik tisic km.
Da ce nejak proverit necim jak je na tom pripadne ten motor krom diag jizdy atd jinak???
Jinak k te technice souhlasim ale treba volvo benziny maji kalisky take a nevim treba se platu ale nevim o moc lidech co to resili
A jak sem psal 101kw sem nenasel jeste v automatu.
Jo jednu ale tam sem dal ruce prych hned
Nebot majitel ti rekne ja vim ze se to ma menit olej v prevodovce ale ja nebudu nikomu davat za vymenu 10k czk
At to vymeni novy majitel
A s timhle to prodava.
Tak am by clovek zahucel po koupi vice nez je zdravo
A cena nebyla ani adekvatni vuci tomu
Ja se i domnivam ale treba se pletu ze do budoucna budou mit H6 vyssi cenu pokud clovek bude o to auto aspon trochu pecovat
A nevi jak u subaru ale prijde mi ze zde je tomu naopak u volva je vic aut v automatu nez v manualu a u subaru mi to prijde ze je vic v manualu nez v automatu
Respektive aspon na trhu v tuhle dobu

A kdyz se u toho neni lepsi tedy cenove vsechny i ty zdravy podozky vyhodit a dat vsech 24novych??
Ktery maji identicku vysku
A usetris za praci?? neusi to premerovat
Nevim v otorarne se vyznam hodne zakladne vazne hodne
jako veci kolem podvozku si delam sam
Ale tady me to jen napadlo.
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“