Motor venku - co vše na něm udělat?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Takže když nebudeš sundavat hlavy, tak si škrtni ty ventily.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Ked ti to olej nežerie a pritom uniká, tak podla mna už slzí tesnenie pod hlavou, aspon pod jednou.
Takže hlavy pôjdu dolu tak či tak a to už rovno zabrúsiť aj ventily + sedlá.
Mne tesnenia prdli zhruba pri 190tkm...
Najskôr začala slziť pravá strana, som to vedel a technik na STK ma upozornil aby som si skontroloval či mám dotiahnutý dostatočne olejový filter.
Ja som to pred STK komplet očistil, ale slzilo to tak že to stekalo po filtry. Som sa vtedy urobil blbý...
Netrvalo dlho a začala slziť aj druhá strana.
Takže pri tých 190tkm šli hlavy dole a čo som bežne čítaval, tak je to bežný problém EJ25 non turbo, či 115kW, alebo 121kW v novšej generácii a to nehovorím o spotrebe oleja cez piesty.
Urob ako chceš, ale Subaru teda nie je zrovna etalón vo výdrži tesnení pod hlavami ako iné značky, kde je aj po 400tkm pôvodné tesnenie pod hlavou a to isté platí pre ventily, neverím že pri takom nájazde nebude vhodné zabrúsiť sedlá aj ventily
Takže hlavy pôjdu dolu tak či tak a to už rovno zabrúsiť aj ventily + sedlá.
Mne tesnenia prdli zhruba pri 190tkm...
Najskôr začala slziť pravá strana, som to vedel a technik na STK ma upozornil aby som si skontroloval či mám dotiahnutý dostatočne olejový filter.
Ja som to pred STK komplet očistil, ale slzilo to tak že to stekalo po filtry. Som sa vtedy urobil blbý...
Netrvalo dlho a začala slziť aj druhá strana.
Takže pri tých 190tkm šli hlavy dole a čo som bežne čítaval, tak je to bežný problém EJ25 non turbo, či 115kW, alebo 121kW v novšej generácii a to nehovorím o spotrebe oleja cez piesty.
Urob ako chceš, ale Subaru teda nie je zrovna etalón vo výdrži tesnení pod hlavami ako iné značky, kde je aj po 400tkm pôvodné tesnenie pod hlavou a to isté platí pre ventily, neverím že pri takom nájazde nebude vhodné zabrúsiť sedlá aj ventily
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Jo, těsnění ventilů už jsem si ze seznamu vyhodil.
Vyčistit vanu by asi nebylo špatné, jen škoda, že než jsem se do auta pustil, tak jsem zrovna nalil nový olej.
Na únik oleje kolem těsnění hlavy se zaměřím, ale co jsem lezl pod motorem, tak to tam je suché. Spíš to teče na jinejch místech. Chytřejší budu, aby bude motor venku. Pak se uvidí.
Lze udělat nějak test jak je na tom to těsnění pod hlavou? Třeba ucpat vodní okruh, nalejt vodou a natlakovat vzduchem a sledovat pokles tlaku? Nebo tak něco?
Vyčistit vanu by asi nebylo špatné, jen škoda, že než jsem se do auta pustil, tak jsem zrovna nalil nový olej.
Na únik oleje kolem těsnění hlavy se zaměřím, ale co jsem lezl pod motorem, tak to tam je suché. Spíš to teče na jinejch místech. Chytřejší budu, aby bude motor venku. Pak se uvidí.
Lze udělat nějak test jak je na tom to těsnění pod hlavou? Třeba ucpat vodní okruh, nalejt vodou a natlakovat vzduchem a sledovat pokles tlaku? Nebo tak něco?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Hoši vy teda vymejslite věci....
Pretesni motor zvenčí včetně vany a tím to hasne, pokud nežere olej
Pretesni motor zvenčí včetně vany a tím to hasne, pokud nežere olej
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Připisuju si na seznam PCV ventil
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 868
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Dvaapůlka BH9 s nájezdem kolem 300000 že by nežrala olej?
Zvlášť když z toho ten olej navíc teče a majitel se nachází ve fázi "tonoucí se stébla chytá takže vymýšlím za vlasy přitažené teorie, že těsnění pod hlavou je ok a teče to jinudy..."
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Píše mezi výměnou okolo jednoho litru, oka kdyby se měnil po tisíci kilometrech...ale limit výměny je 12500km předpoklad je, že se mění v nájezdu 10kkm na náplň a když chybí litr... Řekl bych motor v hodně slušný kondici....
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
To rozhodně, to jsem přehlídnul. No taky se člověk nemá řídit tím, co na internetech radí joudové jako jsem já.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Musí se u subaru při výměně těsnění pod hlavou dávat i nové šrouby hlavy?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Motor venku - co vše na něm udělat?
Neměnil jsem, jen těsnění na šrouby šlo nové nikdo to nedoporučoval že se musí i šrouby…dracekvo píše:Musí se u subaru při výměně těsnění pod hlavou dávat i nové šrouby hlavy?
Sent from my iPhone using Tapatalk