CoZmo píše: ↑stř črc 26, 2023 10:52 am
neříkej, že celý život žiju v mylné iluzi, že se v českym štemberku jezdí taky závody do vrchu...příjezd i odjezd z toho místa si o to celkem říká...tak vidíš, good point, vymyslel sem si svoje nový závodiště a uvedl tady úplnou ptákovinu
CoZmo to jako fakt? To je teda boží omyl
wenzel píše: ↑stř črc 26, 2023 4:36 pm
a tak stávají se horší věci, já donedávna žil v přesvědčení na základě životních zkušeností, že jsou jen dvě pohlaví. A vidíš, svět mě vyvedl z omylu. Ale já narozdíl od tebe tomu světu nemůžu nakopat prdel, že mě z té mé pohodové iluze vytáhnul
To je ale krásný komentář, kde ty na to taky chodíš
Já tomu světu nechci nakopat prdel, náhodou je to fakt super a zvláštní pocit...je to místo, kterým projíždím 40 let, ale mám to daleko od domova...a vždycky si říkám...hm, to sou ty zatáčky, tady se jezdí ty závody do vrchu, co sem osobně nikdy neviděl a představuju si jakej tam na tom krátkým úseku musí být bordel a jak si někdy musím udělat čas tam zaject a vono prdlačky no dobře ty...
hele do včerejška sem byl taky přesvědčen, že mohykán nemá klasickej tempomat, jen adaptivní...a hele, má i klasickej...a zase omezenej jen na 145, to je fakt běs...
V tom druhym sternberku jsou ty zatacky lepsi. Ale taky na vjezdu do ty obce meri a kdyz premyslis proc se ti zas trepe volant pri jizde misto koukani na tachometr, tak ti prijde pohled za 600
tak máme za sebou první servisní zásah...překvapivě brzdy, to je snad moje subaru prokletí. Sem tady laboroval všude možně proč při vyšších rychlostech (fakt vyšších) cítím lehkou malou nepříjemnou vibraci na volantu, postupně se přidal lehoučký oder od kola, který sem přisuzoval tomu, že auto dostalo antikorozní nástřik...a bylo to tam, samozřejmě pístky hajzlové, jeden zlenivěl. A bylo to jak v těch blbejch ftipech, kde mě moje žena už začala podezřívat z neplech, jak sem furt koumal, čím to je až mě jednou v noci osvítilo jasné poznání.
No naštěstí podchyceno zavčasu a nic se nestalo. A naštěstí soudruzi v subaru umí vymejšlet nový kastle, ale na zbytek serou, takže náhodně pohozené pístky v regálu seděli.
Další zajímavej zážitek včera v rakousku, mlha že by se dala krájet a mizera Eyesight řekne, že s tim nechce mít nic společného a že si mám bourat sám...ale zrcátka se překvapivě zbarvili do žluta...to je mi magie.
A mám tu jeden dotaz...u starýho otb sem v infotainmentu vždycky nadatlil servis a km a pak se bavil tím, jak mi jedou odpočty do dalšího oleje...a tady sem nadatlil a nevím nic, akorát mi jednou vyběhlo, že by to servis chtělo, ale netuším za kolik km atp...nějaká rada co dělám blbě?
tak máme 60tis najeto a mohykán šel na wellness...všechny oleje a kapaliny ven a nové. CVT, diferáky, motor...pokud někdo věříte pohádkám o tom, že v CVT měnit olej netřeba, tak věřte dál, já tu výměnu cítím docela dost. Jezdí zas jak novej, cvt není ani poznat, že tam je...je to mazel holt.
Před časem se tu vedla zajímavá diskuze, že někdo uvařil cvt při tahání vleku závodníma rychlostma na balkáně...tak jsem kouknul do návodu, jak to teda je...je pravdou, že pro 2,5l a 3,6 jsou rozdílný limity povoleného zatížení při horkém počasí a dále je uvedeno, že pokud je teplo (30C)a jezdí se s vlekem v kopcích na trase delší jak 8km, tak se nemá překračovat rychlost 72km/h. A auto by si mělo preventivně vypnout klimačku kvůli ochraně motoru. Tak to jenom takovej postřeh. V chladném počasí lze cokoliv...vlastně mě v manuálu překvapila dlouhá pasaáž řešící tipy a triky v offroadu, ale to všiichni znáte. U legacy napsáano, že mimo silnice nepatří, u otb patří