Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1676
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

no dovolat se eliotovi bude ještě zábava, zkusím tam zaject a odlovit ho na živo...

teď mám další zábavný model...disky na kola...sem naivně doufal, že si jako něco vyberu, bude to pecka a za tyden hotovo...takže ne. Klasicky subaru parozměr, na výběr není nic a pomalu se začínám smiřovat s tím, že budou ty divný origo kola...a to sem chtěl nějaký hodobožovský bronzový, abych moh bejt pořádnej kolotočář s kšiltofkou...

kdyby tady tohle četl někdo kovaný v problematice, tak sháním 7J 5x114,3 ET48 středová díra 56, pro pneu 225x60 R18.

P.S. Methody na mě ani nezkoušejte. Sou krásný, drahý jak prase a dělaj se jen v R17.
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1676
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

Dlouho jsem nereferoval o vývoji...když sleduju Víťu Kulíška, tak mám pocit, že svoje auto spíš trápím, žádná keramika ani vůně se u mě nějak nedějou...zato kilometry přibývají obrovským tempem a škála použití taky...konečně jsme si povozili vlek a je to pravda - US tažný tak trochu klepe (jekl v jeklu), navíc máme moderní evropskou zásuvku, tak teď sháním redukci...to jsou zase špeky...a auto prostě po nandání tažnýho vypne zadní asistenty (RAB), takže tam nechávat tažný jen tak z lenosti je nesmysl. Zase jeho nandání a sundání trvá přesně 5 sec, z toho 4 sec zabere zvednutí víka v kufru a vyjmutí tažnýho z kapsy.

na sraz do bělé jel mohykán naprosto cíleně ukázat páníčkovi, jak tyhle moderní technologie pracují mimo asfalt...urvaná zástěrka a první škrábanec proběhly hned v prvním kole, pak už jsem byl opatrná fňukna. Poučení - přes haupnu není nic vidět - sháním přední kameru a ruším přední park. asistenty. Stejně mě všude poslali kamsi, takže rovnou kameru...dotaz jsem vznesl na Emila Freye, neb mi nenapadá nikdo další, kdo by mohl tušit co s tím. Jako obvykle předpokládám, že s tím tady nikdo zkušenost nemá, kdyby náhodou, tak předem velký dík. To vzduchoprázdno týkající se know-how ohledně těhle aut mě začíná děsit.
Jinak druhé poučení - vypínej eye sight před prudkými výjezdy, protože jinak to auto zas paličatě dupne na brzdu...jako by neznalo svoje nájezdový úhly nebo co...

- po hrozným trápení jsem vybral disky...a už to nikdy nechci zažít. Teď lvl 2 - zimní pneu...na dvě kliknutí interneti navrhujou Bridgestone Blizzak lm 005 - budu rád za zkušenost. Vypadají dobře...takže objednáno...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aandree
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: čtv led 18, 2018 6:32 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od aandree »

Jeste k tem senzorum...ja mam Outbacka od narozeni servisovanyho u Freye, a jsou tam od nich i neorigo predni i zadni senzory, vse v barve karoserie, vzadu dokonce na vypinac (asi kvuli vozejku, ale tazny tam neni, takze nevim moc duvod). Takze nejak to tam umej.
Druha vec je jak fungujou - strucne receno tzv. "na informatika" - 0/1. Maj mit ruznou intenzitu pipani podle vzdalenosti od prekazky, ale v realu je budto ticho, nebo nepretrzitej ton, tzn. uz hodne blizko prekazky. Trosku z toho podeziram fakt, ze jsou zalakovany i ty stredni krouzky, o kterejch se v navodu pise, ze se musej pri lakovani zamaskovat...ze tam tudy jdou do senzoru odrazeny vlny.
Musim uznat ze predni i zadni kamera je ve vysledku k nezaplaceni.
Subaru Outback MY2018, 2.5 129 kW, Executive, červená metalíza
exs: Opel Antara, Lancia Lybra, Trabant 1.3, Trabant 601
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10633
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od podvlada »

CoZmo píše: úte zář 13, 2022 1:21 pm ...urvaná zástěrka a první škrábanec proběhly hned v prvním kole...
Ajo, tak to tys mě tam varoval, abych tím jedním sjezdem se schodem nejezil, že si tam něco urvu :-) Jenže já už tam nic nemám, není co urvat :-D
Držím palce s výběrem senzorů nebo kamery, ale jak se nebojíš do něčeho sám říznout, tak jde všechno a fantazii se meze nekladou ;-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1676
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

ono dneska už to není o tom se bát do něčeho říznout...záruku žádnou nemám, tak můžu řezat jak chci kde chci...ale dneska abys byl sakra zdatnej ajťák a elektrikář v jednom a to se nenosí...

Mám prý velké štěstí, že nemám ten poslední model, tam už všechno jede jen přes CANBUS sběrnici a je zcela vymalováno s čímkoliv...u mě by to mělo být ještě částečně analog a částečně digi, tak nějaká naděje na kameru existuje...pokud se teda bude evropská maska shodovat s americkou a nebude další překvápko...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1676
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

jupí, máme update...a už nikdy v životě nechci žádný disky vybírat...
Přílohy
IMG_8446.jpg
IMG_8447.jpg
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 941
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od barts »

Přesně vím o čem mluvíš :-D :-D . Taky jsem nedávno vybíral. Tolik probděných nocích, návrhu ve Photoshopu desítky kol :-D . Pěkný peklo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3651
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od StandaB »

Podle mne nemusis. :-) Tyhle jsou moooc hezky!! (*_^) |,,,,
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od seatik »

Pěkný. Jaký je to model, velikost , ET ,značka? Po originálech si nekoukal? Nelíbí?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5154
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od petr »

je to takové nějaké divné , plecháče jsou plecháče
néé dělám si srandu krásné to máš :-D ,,,,| (*_^) |,,,,
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1676
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

seatíku...já nakonec koukal asi všude, i celý zámoří jsem prohledal, dostat je sem není nic složitého. Origo jsou přesně v režimu neurazí ani nenadchnou, jsou ok, proč ne...nechám si je na zimu. Tak jsem chtěl zkusit něco jiného, subaru nic moc zajímavého nenabídlo...a tradičně to narazilo na kombinaci 225/60 R18 5x114.3 7J ET48, 56 střed. Blbý je, že 8J je vcelku normální rozměr a je jich mrak hezkejch, ale 225 kolo už na to nenarveš a já nechtěl řešit další inkoust do TP. Skončilo to CMS 25 7,5J, ET47...ten půlpalec je na chování znát, nic děsivého, jen je to prostě jiné. Jinak hodně jsem uvažoval o těhle, ale ve zlaté...bejt bronzový, tak je tam mám, zlatá už je asi fakt moc na tohle auto...

nejvíc hrdej sem na středovky...ty sem koupil asi 3 roky zpátky na starýho otika a nepasovali tam...jako když najdeš, sedí jak prdel na hrnci...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49119
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od VDC »

Ty kola jsou parádní !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1676
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

jinak samozřejmě došlo na několik "objevů" u auta:

- autostop nebo jak to nazvat - když člověk stojí v koloně a nechce stát na brzdě...tak i tuhle funkci to má, i když se zapíná poměrně složitě (trochu to připomíná opičí trojhmat)...ale jakmile to člověk dostane do ruky, tak to jde

- asistent pro sjezd kopce je asistent pro výjezd do kopce. Ten sjezdovej se zapíná sám podle toho, jak si auto usmyslí, ale nenutí se.

- přední kamera má šanci na úspěch, tak snad to dopadne

- jak jsem nadával, že tempomat lze jen do 145km/h - v manuálu jsem se dočetl, že pokud auto přesvědčím o tom, že není kanaďan, ale mexikánec nebo kolumbijec, tak budu mít tempomat do 190km/h a ES do 199km/h...wow, jak na to?

- neumim v servisu nechat auto v neutrálu...netuší někdo jak na to? Vypnutej motor + neutrál = řev. Vyndaný klíčky z auta k tomu další řev. Fakt by mě potěšila nějaká rada zkušenějších...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22669
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od spm »

Bych se trochu bal toho, ze kdyz auto presvedcis, ze je mexikanec nebo kolumbijec, tak na tebe zacne mluvit spanelsky :-DDD

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10633
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od podvlada »

Já právě chtěl navrhnout, že by ho mohl přesvědčit právě tím, že by na každou informaci od auta odpovídal "¿Que?"
Holt jsme tu samí dobráci :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“