Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1677
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

strider píše: pát zář 30, 2022 7:40 pm (jen poznamka - ja mam normalne 225 gumy i na 8,5 palcovym disku a normalne to tam samozrejme dam... :) na 8" je to naprosto v pohode. Nevim jak si prisel na to ze to nejde. )
jde leccos. Akorát při tom rozměru měníš profil gumy a neděláš jí dobře. Existujou na to tabulky, např. https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1 ... 0mm&sr=0mm

tzn. pro můj rozměr přichází v úvahu 6.5J - 7.5J. Jde ještě o jedno kouzlo, žiju ve městě a potřebuju aby ta guma trochu chránila disky. Když jí roztáhneš, tak se placatí na bocích a už to tolik nefunguje...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1677
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

tak holt ještě soft porno s ochranou...motor prošel detailním čištěním a při té příležitosti se ještě sladily brzdy s interierem...
Přílohy
IMG_8462.jpg
IMG_8466.jpg
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3135
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od Albi »

já mám 215/45 R17 na léto i zimu a dvoje origo disky, jedny 7" a druhé 7,5"; ten 7" je akorát, ten 7,5" je na tenhle rozměr už moc široký, na tom nižším profilu je to znát, je to na hraně, jsou docela do "A"
ten 7,5" disk bude akorát na šířku 225...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od strider »

CoZmo píše: sob říj 01, 2022 11:36 am jde leccos. Akorát při tom rozměru měníš profil gumy a neděláš jí dobře. Existujou na to tabulky, např. https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1 ... 0mm&sr=0mm

tzn. pro můj rozměr přichází v úvahu 6.5J - 7.5J. Jde ještě o jedno kouzlo, žiju ve městě a potřebuju aby ta guma trochu chránila disky. Když jí roztáhneš, tak se placatí na bocích a už to tolik nefunguje...
Znelo to jako ze myslis ze to fyzicky nejde. Pokud si zamerne sel do vetsiho balonu s presahem pres disk, tak je samozrejme vse v naprostem poradku :)
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1677
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

tož kamera přední namontovaná a funguje...i když je to trochu zvláštní, ale maká to. Jsem zvědavý, jaký efekt to bude mít mimo silnice až budu potřebovat vidět pod čumák.

Důležité je, že jsem potkal někoho, kdo se nebojí elektriky na novějších subarech a dokonce s ní umí kouzlit...a dokonce se ani kvůli tomu nemusí přes celou republiku.

V případě potřeby mohu předávat kontakt dál, pán byl fajn a mohu jen doporučit.
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10636
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od podvlada »

Tak super, že to dobře dopadlo! :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49126
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od VDC »

No tak hurá !! Nějaký fotky máš ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1677
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

mám...jen ještě zajímavost, stálo to v podstatě stejně jako jsem měl nabídku na přední parkovací senzory. A jde to zapnout i kdykoli za jízdy, akorát že to vždycky jede 10 sec, pak se to samo vypne. Aktivuje se to při rozjezdu (z P řazeno D) nebo tlačítkem (použito tlačítko X-mode, ten se teď aktivuje dlouhým stiskem).
Přílohy
IMG_8507.jpg
IMG_8509.jpg
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49126
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od VDC »

Hezký !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2270
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od clay »

Promiň všetečnou otázku, :-|
jak se ta kamera čistí? Nebo někam zajíždí?
Dík Michal
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1677
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od CoZmo »

Nikam to nezajíždí a když se to ušpiní, tak je to špinavý stejně jako zadní kamera...ale ta přední se samozřejmě špiní mnohem víc, hlavně v zimě...jenže jak je to kulatý, taxe to vlastně i samo čistí, takže abys musel vylézt ven a otřít to prstem, to se stává velmi zřídka kdy. Chci tím říct, že situace kdy bys přes ní nic neviděl se děje i v zimě velice vyjímečně a to sme si letos užili dost ježdění v humusech všeho druhu.

Jen mě mrzí, že jsme ji při montáži nepřiklopili pod úhlem k zemi, pak by fungovaly i ty žlutý ukazatele směru správně.


Btw mohykán absolvoval školu smyku, to byl zážitek...ukázalo se, že němcům to fakt dobře brzdí, francouzi smí jen na suchý asfalt a subaru dominuje v některých úhybných manévrech...některých, model brzda + vyhýbačka v táhlé zatáčce byla skoro neřešitelná, tam dominovala felicie bez posilovače a abs. V losím testu s proměnlivou adhezí bych řekl, že ty němci lepší, každopádně tam zase rozhodovala velikost auta...kdybych chtěl na škole smyku ješitně dehonestovat všechny, tak si vemu levorga (nebo magorovu justýnu, ale to už by fakt nebylo fair).
Tak aspoň jsem stanovil rychlostní rekord v režimu dlouhá táhlá zatáčka. Simulovala se sněhová břečka. A opět sem si ověřil, že v případě ztráty adheze na předku je nejlepší šlápnout na brzdu, což je sice proti všem učeným postupům, ale ve všech subarech mi to geniálně fungovalo.

A ještě jeden postřeh - X5 3.0 se na mohykána nečapá, několik jich to už zkoušelo a vždycky marný...nečekal bych to. Holt 5 tun ani třema turbama nerozhejbeš :-) Měl si pravdu, když si kdysi říkal, že 3.6 mě udělá spokojeným *_*=*_*
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19059
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od hamoun »

dyt ma min vykonu nez ty :) nemuze se chytnout :)
oni si jenom mysli, ze maji silne auto :-D

verim, ze 3.6 je pecka :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22693
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od spm »

Slapnuti na brzdu pri smyku predni napravy na tech skolach normalne uci, funguje to na vsem... nema se to delat pri smyku zadni napravy, protoze si tim jeste vice ztizis sanci to srovnat pres kontra

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od strider »

ctyrkolku bez aktivniho stredovyho diffu nejde premluvit do zatoceni pri nedotacivosti jinak nez brzdou. Se spravne udelanou a nastavenou dccd se to pri zatoceni odemkne, posle to vykon na zadek a zatoci to pri plynu pripadne proslapnuti spojky ku pomoci... ale to je specialni pripad :)
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada

Příspěvek od HonzaCZ »

Jo, taky jsem nečekal, co to udělá, protože mě to nikdy ani nenapadlo. Ale i na kluzkym se auto s ESP prostě sice malinko sklouzne ven, ale za pár stovek milisekund si uvědomí, co po něm člověk chce a krásně zatočí dovnitř zatáčky. Prostě s aktuálními prvky aktivní bezpečnosti (ABS/ESP) je stále v případě hrozící srážky nejlepší šlápnout naplno na brzdu a nezapomenou dál řídit a vyhýbat se.
strider píše: čtv bře 16, 2023 10:40 pm ctyrkolku bez aktivniho stredovyho diffu nejde premluvit do zatoceni pri nedotacivosti jinak nez brzdou. Se spravne udelanou a nastavenou dccd se to pri zatoceni odemkne, posle to vykon na zadek a zatoci to pri plynu pripadne proslapnuti spojky ku pomoci... ale to je specialni pripad :)
To je hodně divný. Tak trochu si sám protiřečíš. :-) Nejdřív napíšeš, že bez aktivního diffu to nejde a pak, že DCCD to vyřeší tím, že se odemkne, tzn. že se z něj v podstatě stane pasivní diff. :-D Fór je v tom, že součástí DCCD je mechnickej diferák, kterej má preferenci momentu dozadu. Mechanicky. Nemá to nic společnýho s aktivitou DCCD. Typicky pro STI 35:65 nebo 41:59 ve prospěch zadku. Takže to, že to "pošle dozadu" je daný právě tím, že spojka DCCD do toho přestane "kecat", povolí se a diff se chová jako klasickej otevřenej, s asymetrickým výstupem a preferencí na zadek. Tedy dělí moment v poměru, který je mechanicky daný.

Podobně se chová např. i VTD, kde je sice jenom 45:55, ale i tak je hezky poznat, kdy je to zamknutý a kdy ne. Když není, tak to krásně jde dozadu, a jakmile se to začne zamykat, tak se to začne hrnout ven. Proto se taky auta s VTD nějak moc nesnaží při rozjezdu zamykat, protože na rozjezd je decentní preference dozadu ideální. Navíc ono to zase tak decentní ve výsledku nebude, protože třeba při rozjezdu na mokru do zatáčky (na sucho není u H6 dole krouťák), tak hrábne vnitřní zadní kolo, přesto, že přední jsou odlehčený a ještě navíc řídí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“