Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
bude. nasazuješ to na kovove oko v zamku a nechas do nej dvere doject a zamknout...tim se to stalo...a pak je manualne zvednes nahoru, auto je presvedceny, ze zamceno a tudiz se poloha dveri nehlida...
jinak duvod, proc samozrejme auto hlida vysku otevreni dveri je presne v garazovem omezovaci.
jinak duvod, proc samozrejme auto hlida vysku otevreni dveri je presne v garazovem omezovaci.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Tyhlencty samohejbací dveře jsou stejně hrozná píčovina. A nejlepší je, když se třeba u MB otevíraj samy i kufry od sedanů.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
mi příjde, že "komp" se po nějaké době odpojí, pokud myslíme palubní audio/navi. Tomu autu nic neudělá, když přes noc někdo nedovře dveře. Lampičky jsou problém, ale ty mám už mnoho let neustále off.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
máte někdo zkušenost s předními parkovacími senzory? Přes vysokou haupnu není zrovna dobře vidět a nechce se mi to dostávat do ruky oťukáváním...
tzn. je jasný, že se budou muset nějak dodělat. Černý určitě ne. Realizoval někdo?
Jediná chytrost, co jsem zatím pobral, že to chce provedení s akcelerometrem, aby se sami vypínali a nemusel sem bastlit další čudlík do auta.
Origo subaru řešení je za 20, trochu nonsense...i v místním subaru se nechali slyšet, že origo ještě nikdy nedělali, ale znaj jen černou verzi...
tzn. je jasný, že se budou muset nějak dodělat. Černý určitě ne. Realizoval někdo?
Jediná chytrost, co jsem zatím pobral, že to chce provedení s akcelerometrem, aby se sami vypínali a nemusel sem bastlit další čudlík do auta.
Origo subaru řešení je za 20, trochu nonsense...i v místním subaru se nechali slyšet, že origo ještě nikdy nedělali, ale znaj jen černou verzi...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Jak černou? Některý nebo možná většina těch čidel jsou sice černý, ale přelakovatelný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Já jsem si nechával dělat na SpecB pípáky v Pardubicích (https://mapy.cz/s/nafatetoca) a ten to udělal tak, že mne požádal o sprej mého odstínu a montoval na SpecB přímo v odstínu auta
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
tož jsem dnes nechal slavnostně do auta nabastlit mříž do kufru...a musím bohužel říct, že moje pocity z toho jsou hodně rozpačité. Technicky je ta věc dobře vymyšlená, z pohledu bezpečnosti asi taky, ovšem z pohledu praktičnosti to asi vyrazim z auta, rozřežu a předělám...což se chci vidět, kdy na to bude čas.
Cílem bylo umožnit bezpečný transport psa a bezpečné plnění kufru až po střechu - zvýšení kapacity. No...vzhledem k tomu, že nějakýho penála napadlo tu mříž vymyslet tak, aby byla defacto uprostřed kufru, tak aby mi pes nelez po autě, tak tam musim nechat roletu, která mě obecně štve a nemám jí rád. Nakládat po střechu taky nepůjde, protože je v půlce kufru a tudíž se se střechou potkává tam, kde už se šikmíme dolu...navíc má vyšikmení na stranách, aby se náhodou něco nedalo narvat na okýnko, takže kapacita opět smutná. Palec dolu. Díky specifickýmu výřezu u subaru je bohužel jistota, že ji tam mám správně a otočit to nelze.
Pak mě zarazila ještě jedna věc (nesouvisí to s mříží) - při nastartování se mi najedou rozsvítila kontrolka šikmé auto na rozbitym povrchu (ta dolní na infotainmentu, ta horní je x-mode). Nějak jsem ji zhasnul, ale netuším proč a jak a co tím chtělo auto říct...tak snad někdo zkušenější bude vědět.
Cílem bylo umožnit bezpečný transport psa a bezpečné plnění kufru až po střechu - zvýšení kapacity. No...vzhledem k tomu, že nějakýho penála napadlo tu mříž vymyslet tak, aby byla defacto uprostřed kufru, tak aby mi pes nelez po autě, tak tam musim nechat roletu, která mě obecně štve a nemám jí rád. Nakládat po střechu taky nepůjde, protože je v půlce kufru a tudíž se se střechou potkává tam, kde už se šikmíme dolu...navíc má vyšikmení na stranách, aby se náhodou něco nedalo narvat na okýnko, takže kapacita opět smutná. Palec dolu. Díky specifickýmu výřezu u subaru je bohužel jistota, že ji tam mám správně a otočit to nelze.
Pak mě zarazila ještě jedna věc (nesouvisí to s mříží) - při nastartování se mi najedou rozsvítila kontrolka šikmé auto na rozbitym povrchu (ta dolní na infotainmentu, ta horní je x-mode). Nějak jsem ji zhasnul, ale netuším proč a jak a co tím chtělo auto říct...tak snad někdo zkušenější bude vědět.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Není to rozjezd do kopce ? Nebývalo na zapnutí/vypnutí samostatné tlačítko ?CoZmo píše: ↑čtv kvě 12, 2022 2:06 pm Pak mě zarazila ještě jedna věc (nesouvisí to s mříží) - při nastartování se mi najedou rozsvítila kontrolka šikmé auto na rozbitym povrchu (ta dolní na infotainmentu, ta horní je x-mode). Nějak jsem ji zhasnul, ale netuším proč a jak a co tím chtělo auto říct...tak snad někdo zkušenější bude vědět.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
rozsvítila se jenom ta spodní. Přitom když zmáčknu x-mode, tak svití obě. A po přidání stisku sjezd z kopce se mi už rozsvítí akorát malá žlutá na přístrojovce...stál jsem na rovině. Před tím jsem šavloval nějak z ručkou, pořád mi nedochází, že na N sice zdechnout motor můžeš, ale z auta tě to nepustí - řve to jak podsvinče, nezamkne tě to tam (aspoň doufám).
Mám pocit, že hill holder (jakože nemusíš stát na brzdě, aby to stálo např. v kolonách) tohle asi nemá, nebo nevím jak ho zapnout...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
popis te mrize si nejak nedokazu predstavit v praxi ....
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
BS má debilně umístěnou mříž, kdy mříž je skoro 15 cm od opěradel , takže se dá využít jen polovina horní části nad sedadly.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48981
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Pavle vyfoť tu mříž. Já to z toho popisu taky úplně nechápu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Hill holder by se možná dal vyimprovizovat, aspoň jestli se chová podobně jako XV. Já ho tam sice na XV taky oficiálně nemám, ale když nechci stát dlouho na brzdě na světlech, tak se dá cosi podobného zapnout kouzlením s tempomatem (stojíš na brzdě, zapneš tempomat pokud není, přednastavíš rychlost, rozsvítí se místo ready hold a pak až pustíš brzdu), a rozjedeš se buď vypnutím tempomatu, nebo prostě plynem (pak ale tempomat samozřejmě zůstane aktivní). Podívám se v autě, jaká je přesně sekvence tlačítek. Je to sice pakárna, protože to opakuješ po každém neautomatickém zastavení, ale dá se na to zvyknout. A když tě zastaví ES tempomat, tak se to děje samo.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20533
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Asistenta rozjezdu do kopce nemáš? Levorg ho má, tak bych se divil, že vy ne. Pokud tam je elektrická ručka, tak stačí zabrzdit a ona se při šlápnutí na plyn sama odbrzdí. Jinak ten asistent rozjezdu do kopce funguje přes ručku.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
to, že se ručka sama deaktivuje při sešlápnutí plynu, tak to tam funguje...ale vím, že pak ještě existuje funkce Hold (rozsvítí se žlutá na ručce místo červené), která právě ruší nutnost stát na brzdě, když stojíš např. v zácpě.
Jinak jsem testil eye sight - sledování auta přede mnou...a když se rozjelo, tak moje ne, čekalo na sešlápnutí plynu...nevím, zda je to tak správně nebo ne...
Jinak jsem testil eye sight - sledování auta přede mnou...a když se rozjelo, tak moje ne, čekalo na sešlápnutí plynu...nevím, zda je to tak správně nebo ne...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92