Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Taky mi to prijde divnej argument. A jako majitele by me tahle "ficura" dost srala. No, ale na druhy strane skupina VW ma jen (pro me nepouzitelny) adaptivni tempomat, tak jezdim bez tempomatu i pod 145
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Neznamená, jen jsem vyjádřil svůj názor. Nebazíruju na tom aby se mnou všichni souhlasili.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Nic ve zlém, z vašich komentů mi přijde, že tady většina jede po dálnici jednou za rok a to ještě na dušičky v rámci rodinného výletu. Těch 160 je naprosto běžná komfortní cestovní rychlost a je opravdu otrava držet hodinku - dvě nohu na plynu v plynulém provozu ve strnulé poloze. Samozřejmě hovoříme o německu, že. Ta strnulá neměnná poloha nohy je fakt oser.
U předchůdce to právě s ohledem na hustý provoz na silnicích I. třidy byl ve finále jedinej moment, kdy tempomat měl smysl a začal jsem kvůli tomu hledat adaptivní tempomat. Navíc v evropě je spousta dálnic, kde hniju v autě klidně stovky km v tempomatu ve zmíněném tempu a nikoho neohrožuju ani neseru. Na druhou stranu jak zjišťuju tohle není bebí jen u subaru, tenhle nešvar jde napříč autama s adaptivním tempomatem. Chjo. Každopádně esli to někdo hackne, tak má u mě nehynoucí úctu a jakoukoliv odměnu...
Dnes slavnostně dokončena první etapa tuzingu a navíc fotečka z roztomilého setkání dvou US běloušů otíků na zdviži... auto prošlo vstupní kontrolou v dobřanech s pochvalou a hvězdičkou, všechno je v nejlepším pořádku...
U předchůdce to právě s ohledem na hustý provoz na silnicích I. třidy byl ve finále jedinej moment, kdy tempomat měl smysl a začal jsem kvůli tomu hledat adaptivní tempomat. Navíc v evropě je spousta dálnic, kde hniju v autě klidně stovky km v tempomatu ve zmíněném tempu a nikoho neohrožuju ani neseru. Na druhou stranu jak zjišťuju tohle není bebí jen u subaru, tenhle nešvar jde napříč autama s adaptivním tempomatem. Chjo. Každopádně esli to někdo hackne, tak má u mě nehynoucí úctu a jakoukoliv odměnu...
Dnes slavnostně dokončena první etapa tuzingu a navíc fotečka z roztomilého setkání dvou US běloušů otíků na zdviži... auto prošlo vstupní kontrolou v dobřanech s pochvalou a hvězdičkou, všechno je v nejlepším pořádku...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
To není Otík, ale Lego, navíc Spec B. A proč myslíš, že je US?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Tak jet 148 a nebo 160 je rozdíl za 2 hodiny 22km takže asi 8 minut. Tím to fakt nezachráníš .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
máš recht, už to vidim všude...dobře ty! A krásnej kousek...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
tak jasně, má to smysl u dlouhých cest a jasně že to není alfa a omega všeho...adaptivní zas využiju mnohem víc...přežiju to...je to vlastně takový krásný prduproblém
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Tak nějak .
Myslím, že dlouhých cest najezdím dost a tempomat používám jenom kvůli omezení a nebo spotřebě. Když chci jet po německé dálnici rychle, což je většina z těch 20t, co tam ročně najezdím, tak ne na tempomat .
Myslím, že dlouhých cest najezdím dost a tempomat používám jenom kvůli omezení a nebo spotřebě. Když chci jet po německé dálnici rychle, což je většina z těch 20t, co tam ročně najezdím, tak ne na tempomat .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Podle nárazníku. Každá motorizace u poFL Legacy má svůj specifickej nárazník.
EDIT: Vlastně kecám. Není to úplně podle motorizace, protože 3.0R a 3.0R Spec B má stejnej motor, ale jiný nárazníky.
EDIT2: A jestli se dělalo poFL i 2.5, tak tam zase nevím, jestli se liší od 2.0R.
EDIT: Vlastně kecám. Není to úplně podle motorizace, protože 3.0R a 3.0R Spec B má stejnej motor, ale jiný nárazníky.
EDIT2: A jestli se dělalo poFL i 2.5, tak tam zase nevím, jestli se liší od 2.0R.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Respekt, díky za objasnění, musím si najít nějaké obrázky a srovnat.HonzaCZ píše: ↑stř čer 01, 2022 10:01 am Podle nárazníku. Každá motorizace u poFL Legacy má svůj specifickej nárazník.
EDIT: Vlastně kecám. Není to úplně podle motorizace, protože 3.0R a 3.0R Spec B má stejnej motor, ale jiný nárazníky.
EDIT2: A jestli se dělalo poFL i 2.5, tak tam zase nevím, jestli se liší od 2.0R.
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Za málo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
dálniční přesuny odzkoušeny...vypadá to, že největší fuel saver je adaptivní tempomat a dá se ject za 10.5, v hustějším provozu za 11. U tohohle auta počítač o spotřebě nekecá (trochu škoda)...no odsejpá to hezky, až jsem jel hodonín - CB bez přestávky, protože proč se zdržovat na dvouhodinové projížďce...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Poslední mohykán - H6 2019 Kanada
Poslušně hlásím ukončení první testovací etapy. Auto konečně podniklo trochu výlet...1000 tam a pak zase zpět...takže jsem konečně našel optimální nastavení sedačky a volantu...ten vnitřní prostor je fakt parádní a obrovský a cestovní pohodlí na úrovni těch nejlepších premiovek. Chtěl sem tomu autu říkat Hugo, tak nic, je to Letadlo.
Nastal jeden trošku šok, když jsem až v cíli první cesty objevil to, že tachometr auta ukazuje striktně gps rychlost...tzn. ne obvyklých 5-10%+....ajajaj
Druhé překvapení - přišlo v lehkém offu, kde jsem potřeboval zaparkovat v prachu a kamení do 10% svahu a na konci byla zeď...takže pomalu...zatímco klasická hydromechanika to projede na nízkých otáčkách bez čehokoli, tak tady jsem zapl asistenta pro výjezd. CVT prostě auta nahoru "neutáhne" a chce výkon...mechanicky to asi celkem chápu, naživo je to překvapení. Každopádně asistent fungoval správně, bylo krásně cítit jak si co kde přibržďuje apod...a musím tak vyřešit parkovací sensory dopředu, protože na tohle už sem fakt starej a línej.
Ale jestli pro něco tuhle plechovku miluju...ten zvuk...to mi poser boty...jakože audio systém je bezva, ale když už to jede kolem kilíčka a člověk to pošle nahoru...je to regulerně porsche v praktickým balení. Ten zvuk motoru je fakt nejlepší, co jsem od subaru kdy slyšel, pokud se bavíme o továrním provedení. Jen člověk potřebuje hodně místa před sebou...škoda, že to tenhle "randál" nedělá i v 60km/h. A za tu vyšší spotřebu v porovnání s "cvt" akcelerací to rozhodně stojí...
A taky je to z hlediska pohodlí první auto, se kterým se dá ject parádně pořád 50kou...cvt je přesně zde nádherný...
Nastal jeden trošku šok, když jsem až v cíli první cesty objevil to, že tachometr auta ukazuje striktně gps rychlost...tzn. ne obvyklých 5-10%+....ajajaj
Druhé překvapení - přišlo v lehkém offu, kde jsem potřeboval zaparkovat v prachu a kamení do 10% svahu a na konci byla zeď...takže pomalu...zatímco klasická hydromechanika to projede na nízkých otáčkách bez čehokoli, tak tady jsem zapl asistenta pro výjezd. CVT prostě auta nahoru "neutáhne" a chce výkon...mechanicky to asi celkem chápu, naživo je to překvapení. Každopádně asistent fungoval správně, bylo krásně cítit jak si co kde přibržďuje apod...a musím tak vyřešit parkovací sensory dopředu, protože na tohle už sem fakt starej a línej.
Ale jestli pro něco tuhle plechovku miluju...ten zvuk...to mi poser boty...jakože audio systém je bezva, ale když už to jede kolem kilíčka a člověk to pošle nahoru...je to regulerně porsche v praktickým balení. Ten zvuk motoru je fakt nejlepší, co jsem od subaru kdy slyšel, pokud se bavíme o továrním provedení. Jen člověk potřebuje hodně místa před sebou...škoda, že to tenhle "randál" nedělá i v 60km/h. A za tu vyšší spotřebu v porovnání s "cvt" akcelerací to rozhodně stojí...
A taky je to z hlediska pohodlí první auto, se kterým se dá ject parádně pořád 50kou...cvt je přesně zde nádherný...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92