Legacy 3, 2.0 92kw, nejlépe LPG kvůli nákladům

Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22751
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Legacy 3, 2.0 92kw, nejlépe LPG kvůli nákladům

Příspěvek od spm »

hamoun píše:Jen to tu piš častěji ..
Výborná reklama :-DDD

Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
To vis, ja si taky jako mlady a naivni koupil nesmrtelne japonske auto, co se nekazi... a pak prisla ledova sprcha :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Jetam
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: úte dub 26, 2022 10:03 pm
Jméno a příjmení: Matěj Kovařčík

Re: Legacy 3, 2.0 92kw, nejlépe LPG kvůli nákladům

Příspěvek od Jetam »

dracekvo píše: stř dub 27, 2022 4:31 pm Moc to nechápu. Ty chceš koupovat nějaké starší auto za 30 tis a pak tam následně dávat LPG? To se nevyplatí. Takhle starý auta se kupujou už zásadně s LPG. Dyť zástavba nového LPG stojí skoro stejně jako pořizovací cena auta.
A nevím, tyhle lega jsem ve dvoulitru vyděl velice málo. Spíš většina bejvá 2.5. S tou jezdím za 11-12 LPG (v automatu).

Já sem nedavno řešil něco podobného s podobným rozpočtem. Akorát jsem měl podmínku automat. Nakonec jsem sáhl po A4 1.9TDI. Přece jen trojkový lego, když je v nějakém rozumném stavu, tak spíš stojí víc jak 30 tis. Audina stála 21 tis, k tomu zimní kola, něco okolo zadní nápravy, filtry, oleje, vodní pumpa, baterka a rázem to bylo o 10 tis víc.
Je potřeba si nechat i rezervu na servis.
Rezervu mám, taky záleží kolik bude to auto stát. Zase na druhou stranu, když je tam LPG už právě od koupě, nevíš kdo ho dělal, a jak funguje. Já jsem právě našel nejvíce 2.0 92kw než 2.5, to mají z 90% jenom outbacky, a ty jsou k mání asi 2, za 60k. Ale poučit se nechám, nejsem expert
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Legacy 3, 2.0 92kw, nejlépe LPG kvůli nákladům

Příspěvek od RadekN »

Nechci tě zrazovat od Subaru, ale co znamená, že bydlíš na kopci? Abys ve výsledku tu čtyřkolku nevyužil jen 1x za rok. Navíc bude to tvé první auto... To mi přijde lepší koupit klasickou předokolku a naučit se v zimě jezdit s ní :-).
Uživatelský avatar
ahmed
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 70
Registrován: pon led 30, 2012 7:27 am

Re: Legacy 3, 2.0 92kw, nejlépe LPG kvůli nákladům

Příspěvek od ahmed »

Tak jsem měl sepsaný sáhodlouhý příspěvek o mém vlastnictví Legacy a ono se mi to neodeslalo :-(
Takže ve zkratce. Legacy bylo mým prvním subarem i vlastním autem. Kupoval jsem ho 2010 s 209tisíci kilometry teď má skoro 290tisíc.
Na začátku to pro mě byla raketa dnes je to už v provozu s dymanikou horší obzvláště s obsazením 4 osobami.
Skvělé vlastnosti: podvozek, skvělá 4x4, ovladatelnost, prostornost i kufr (kola, sekačka, kočárek...), výhled všemi směry, sedačky.
Horší vlastnosti: spotřeba hlavně na krátké trasy (delší trasy o hodně lepší), do sevisu bych to nesvěřil kdekoliv (v jednom ani netušili co je to ta druhá páka u šaltpáky-redukce).
Servis: oleje filtry a jiný běžný srovnatelný s normálními auty. Co mě nejvíc potrápilo byla výměna spojky s dvouhmotnostním setrvačníkem za jednohmotý.
Kdyby byl zájem mám veškerý servis sepsaný. Za ty roky je to zajimavé a pro neznalé možná i nepěkné čtení.
Legacy stále mám ale jako hlavní vozidlo ho nahradil outback br.
Celkově Lego hodnotím jako hodně dobré auto a jak vidno obstojí i jako 1.auto [SUBARU]
Subaru Legacy BH 2.0 92kW MT kombi 1999
Subaru Forester SH 2.0 110kW MT 2012
Subaru Outback BR 2,5 127kW CVT 2014
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“